Har I også udsagn/sætninger der skurrer helt vildt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Fru Nielsen

Jeg hader den her sætning....

Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af....

Jeg syntes simpelthen den er frygtelig, og modbydelig overfor det menneske som sidder tilbage, og ikke skal vide "det"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

L.J.L

Sasja77 skriver:

Helt enig! Når det handler om at få børn og i nogle få andre tilfælde; så er det fandme bare hårdt:-) men ellers kan jeg godt lide sætningen faktisk :-)

Ja, jeg brugte selv sætningen meget før jeg fik børn, men blev klogere og nu når folk siger det, så tæller jeg liiiige til 10

Anmeld

15. juni 2011

wamse

Jeg har en hade sætning, og har nemlig lige fået den igen: det er ikke dig, men mig den er gal med. Fuck dig din nisse. Kom da med noget man kan forholde sig til, i stedet for sådan en kliché 

Anmeld

15. juni 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg er meget enig med jer i de udsagn, I nævner. Min egen yndlingsaversion er ikke bare noget, "folk" siger - jeg er oppe imod selveste Nietzsche:"Det, der ikke slår mig ihjel, gør mig stærkere". Ja, i nogle tilfælde, men dæleme da ikke generelt. At miste et barn, at overleve (fysisk) et ophold i en kz-lejr, gør ikke pr. definition stærkere - man kan også blive permanent nedbrudt og "dø" indeni. Jeg synes, det er en romantisering af modgang - og jeg har omformuleret det for mig selv til:

"Det, der ikke slår mig  ihjel, dør jeg ikke af". Punktum.

Anmeld

15. juni 2011

Stiner

Mor og meget mere skriver:

Jeg er meget enig med jer i de udsagn, I nævner. Min egen yndlingsaversion er ikke bare noget, "folk" siger - jeg er oppe imod selveste Nietzsche:"Det, der ikke slår mig ihjel, gør mig stærkere". Ja, i nogle tilfælde, men dæleme da ikke generelt. At miste et barn, at overleve (fysisk) et ophold i en kz-lejr, gør ikke pr. definition stærkere - man kan også blive permanent nedbrudt og "dø" indeni. Jeg synes, det er en romantisering af modgang - og jeg har omformuleret det for mig selv til:

"Det, der ikke slår mig  ihjel, dør jeg ikke af". Punktum.

Ihh, hvor ER jeg enig!!!

Anmeld

15. juni 2011

Simon's moar <3

Frøken J. skriver:

Den du selv nævner og "Én gang utro - Altid utro" - Åh luk nu.. Selvfølgelig kan folk ændre sig, og at en person en gang ahr været utro betyder altså ikke, at personen aldrig nogensinde vil kunne være monogam. 

Enig!  Dén er så træls at høre på.! Og synes godt nok det er sjædent det passer.

Anmeld

15. juni 2011

Mi

StephanieJ skriver:

Personer der siger: "Jamen det gør de andre jo også!"

Hader jeg også, som om det gør det bedre at andre også laver noget lort!

Anmeld

15. juni 2011

Simon's moar <3

Nu arbejder jeg i butik, og hvis en varer mangler stregkode kommer denne pisse hamrende, nedern, absolut ikke sjove kommentar: "Jamen så må den jo være gratis!"  Fat det, det er ikke noget i dette varehus der er gratis!!

Anmeld

15. juni 2011

Lady Marion <3

Når manden siger på fødegangen efter en veloverstået fødsel ,, sy nu rigeligt sammen he he ,, mon ikke jordemoderen har hørt den 1000 gange

Anmeld

15. juni 2011

Findusinde

Jeg absolut HADER at få smidt den her i hovedet.. " Jamen tænkt på der er nogen der har det meget værre" Det vil jeg undskyld udtrykket skide et stykke når jeg har det rigtig træls...

OG Hvis man ringer til en veninde og snakker om problemer.. Og får dette smidt i nakken og INTET andet... "Jamen det er os træls" Til liiige meget hvad man siger!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.