Har I også udsagn/sætninger der skurrer helt vildt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Frøken J.

Den du selv nævner og "Én gang utro - Altid utro" - Åh luk nu.. Selvfølgelig kan folk ændre sig, og at en person en gang ahr været utro betyder altså ikke, at personen aldrig nogensinde vil kunne være monogam. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Aves.

Frøken J. skriver:

Den du selv nævner og "Én gang utro - Altid utro" - Åh luk nu.. Selvfølgelig kan folk ændre sig, og at en person en gang ahr været utro betyder altså ikke, at personen aldrig nogensinde vil kunne være monogam. 

Det sætning er simpelthen også bare så fjern fra virkeligheden og vanvittig unuanceret....

Anmeld

15. juni 2011

Steph_Laurits

Personer der siger: "Jamen det gør de andre jo også!"

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Det sætning er simpelthen også bare så fjern fra virkeligheden og vanvittig unuanceret....

Fuldstændig! Jeg er bare nået det punkt, hvor jeg knap nok orker tage diskussionen op, når folk skriver det. Hvis de ønsker at have så unuanceret et verdensbillede, så lad dem.. 

Anmeld

15. juni 2011

Aves.

Frøken J. skriver:

Fuldstændig! Jeg er bare nået det punkt, hvor jeg knap nok orker tage diskussionen op, når folk skriver det. Hvis de ønsker at have så unuanceret et verdensbillede, så lad dem.. 

Har det på samme måde....den og så den jeg nævnte som det første i tråden....orker det ikke...

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Har det på samme måde....den og så den jeg nævnte som det første i tråden....orker det ikke...

I feel you. Og er helt enig med dig i det første! Hvad er det for noget vrøvl? Sex er så fri en ting nu om stunder, hvorfor folk starter tidligt. Hvorfor skal de påtvinges ansvaret for et lille barn, hvis de ikke er klar til det? Alle kan opleve smuttere. Jeg har selv en gang oplevet kondomet sprang. Selvom jeg tog en fortrydelsespille var jeg da ved at gå i panik, for jeg var DÆLME ikke klar nok/gammel nok til at blive mor dengang. Og i sidste ende, er det jo barnet det går ud over, som får en mor som egentlig ikke er klar, fordi at det "skal" hun.. 

Anmeld

15. juni 2011

Aves.

Frøken J. skriver:

I feel you. Og er helt enig med dig i det første! Hvad er det for noget vrøvl? Sex er så fri en ting nu om stunder, hvorfor folk starter tidligt. Hvorfor skal de påtvinges ansvaret for et lille barn, hvis de ikke er klar til det? Alle kan opleve smuttere. Jeg har selv en gang oplevet kondomet sprang. Selvom jeg tog en fortrydelsespille var jeg da ved at gå i panik, for jeg var DÆLME ikke klar nok/gammel nok til at blive mor dengang. Og i sidste ende, er det jo barnet det går ud over, som får en mor som egentlig ikke er klar, fordi at det "skal" hun.. 

Lige netop...det at tage ansvar og være ansvarlig er at kende sine begrænsninger og have indsigt i forhold til hvad der er godt for et barn..

Anmeld

15. juni 2011

Frøken J.

Eva. skriver:

Lige netop...det at tage ansvar og være ansvarlig er at kende sine begrænsninger og have indsigt i forhold til hvad der er godt for et barn..

Netop  

Anmeld

15. juni 2011

Krussedulle

Er ret træt af denne her:  "ikke for at nedgøre dig men... (og så den nedgørende sætning) eller "ikke for at være negativ/uhøflig men... (og så den negative/uhøflige sætning)  OMG altså hvis du alligevel siger noget nedladende til mig, så lad dog være med at bruge den undskylding "ikke for noget men..."

"ikke for at sige at du er dum, men.... du er dum?!"  hvad skal man bruge det til?

Anmeld

15. juni 2011

Mor Christa

"Hejsa. jeg vil gerne ha' en lynlotto... Med gevinst.. høhøhøhøhø "
.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.