Har I også udsagn/sætninger der skurrer helt vildt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.792 visninger
45 svar
0 synes godt om
15. juni 2011

Aves.

i jeres ører?

Jeg har den her: " Når man er voksen nok til at gå i seng sammen er man også voksen nok til at få et barn/tage ansvar":

Det giver jo absolut ingen mening...ansvarlighed og tage ansvar og være voksen handler da ikke om at man får børn bare fordi man har sex og ender med at blive gravid...grrr..jeg får helt knopper når jeg hører den sætning...

Har I også nogle udsagn, bemærkninger, sætninger...som kan gøre jer helt kold...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Fam. Madsen

ja jeg har en men det er mest når det bliver sagt til børn.. 

"man kan hvad, man vil"

nej børn skal lære tingene og de kan dem ikke bare sådan lige.. det kan virkelig gøre mig gal når jeg høre forældre bruge den sætning.

Anmeld

15. juni 2011

Aves.

Fam. Madsen skriver:

ja jeg har en men det er mest når det bliver sagt til børn.. 

"man kan hvad, man vil"

nej børn skal lære tingene og de kan dem ikke bare sådan lige.. det kan virkelig gøre mig gal når jeg høre forældre bruge den sætning.

Åhh, ja, den er også træls...

Anmeld

15. juni 2011

Madam Blå

Jeg kan til tider blive irriteret, når folk siger, sådan er jeg/han/hun bare..

Ved ikke præcis, hvad der trigger mig. Tror jeg tænker: "Nej, sådan er man ikke bare. Du har sådan set også selv lidt indflydelse på det.." Og det er en for passiv måde at anskue ting på, synes jeg.

Anmeld

15. juni 2011

malliebooh

Madam Blå skriver:

Jeg kan til tider blive irriteret, når folk siger, sådan er jeg/han/hun bare..

Ved ikke præcis, hvad der trigger mig. Tror jeg tænker: "Nej, sådan er man ikke bare. Du har sådan set også selv lidt indflydelse på det.." Og det er en for passiv måde at anskue ting på, synes jeg.

den bruger kæresten for tit hvis han gør nogle ting jeg blir utilfreds over  Hold kæft hvor er det bare træls!

Anmeld

15. juni 2011

Aves.

MalleH skriver:

den bruger kæresten for tit hvis han gør nogle ting jeg blir utilfreds over  Hold kæft hvor er det bare træls!

Det gjorde min x også...og så lukker man ligesom bare og siger man ikke kan en skid andet end bare at sidde som et barn og intet gøre for at ændre tilstandene....jeg så og ser rødt når mennesker siger sådan...

Anmeld

15. juni 2011

Madam Blå

MalleH skriver:

Hehe - jeg har sikkert også selv kommet til at bruge den, hvis jeg har været sur eller noget.. Men i det store hele, så synes jeg simpelthen det er for nemt at sige.

Anmeld

15. juni 2011

bette

en person der er utro som siger.. jamen..jeg var også fuld

Anmeld

15. juni 2011

Aves.

bette skriver:

en person der er utro som siger.. jamen..jeg var også fuld

Eiiiii, den er da go...den brugte jeg også da jeg dagen efter en fest kikkede i min taske og fandt autografer fra Bamses venner i den på et flot kort af bandets medlemmer....hahaha...jeg kunne virkelig ikke huske det og så lige dem...backstage...der var det altså en super undskyldning...

Anmeld

15. juni 2011

Madam Blå

Madam Blå skriver:

Hehe - jeg har sikkert også selv kommet til at bruge den, hvis jeg har været sur eller noget.. Men i det store hele, så synes jeg simpelthen det er for nemt at sige.

Hov trykkede for hutigt

Men jeg bliver også selv tosset, når min kæreste siger det.. Gør han heldigvis ikke længere, da han efterhånden ved, at det slet ikke nytter at sige til mig..

Det er bare så nemt at sige, og så troede han, at han kunne slutte diskussionen der... Men næ nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.