Positiv tråd! fortæl noget positivt. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Sees

Jeg er stadig rundt på gulvet over at jeg er blevet gravid naturligt efter 2 1/2 års kamp.

Jeg glæder mig til at komme i gang med skole igen, uden bekymringer om barnløshed. For så kan jeg give mig 100%.

Jeg synes at jeg har fået mange nye dejlige venner det seneste år. 

... Og DER var det lige før jeg fældede en tåre!
Det var ikke lige gået op for mig at du var blevet gravid, men hold nu k*ft hvor jeg er glad på dine/jeres vegne .. STORT STORT STORT tillykke, smukke

Positive ting fra mig .. Uha, ja altså jeg er begyndt at date lidt igen. Jeg ser noget til en fyr på 21 år (Børnelokker, Mette .. I know ) og han er simpelthen mere end overskøn, og sååååå LÆKKER!!

Derudover går det fremad med min kræft, og jeg har fået nogle SUPER flotte karakter, og har nu et gennemsnit på 10,4 *Blærerrøv*

Emil han er bare skøn, og trods trodsalder, så er han yderst velopdraget, så det klapper jeg lige mig selv på skulderen for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

qp

Jeg æder chips og drikker cola?

Anmeld

14. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sees. skriver:

... Og DER var det lige før jeg fældede en tåre!
Det var ikke lige gået op for mig at du var blevet gravid, men hold nu k*ft hvor jeg er glad på dine/jeres vegne .. STORT STORT STORT tillykke, smukke

Positive ting fra mig .. Uha, ja altså jeg er begyndt at date lidt igen. Jeg ser noget til en fyr på 21 år (Børnelokker, Mette .. I know ) og han er simpelthen mere end overskøn, og sååååå LÆKKER!!

Derudover går det fremad med min kræft, og jeg har fået nogle SUPER flotte karakter, og har nu et gennemsnit på 10,4 *Blærerrøv*

Emil han er bare skøn, og trods trodsalder, så er han yderst velopdraget, så det klapper jeg lige mig selv på skulderen for

Århhh  Jeg er 16+0 lige om lidt  Tænk jeg havde ikke fanget, at du ikke havde fanget at jeg er gravid.

Hvor er jeg glad for at høre det bare kører for dig for tiden. Hvor længe har du haft kræft? Sejt med dit snit, det er virkelig flot! Håber jeg kan gøre dig kunsten efter 

Anmeld

14. juni 2011

Fru.Mäes <3

Ihhaaa - ville gerne have været anonym og havde skrevet noget GODT Men det må vente så Jeg har VERDENS dejligste KÆRESTE og LILLE SØN - har aldrig været gladere end jeg er for tiden Krams Rikke

Anmeld

14. juni 2011

maria87

jeg har været til eksamen idag i detail kompetence og fik 9 og min søn har haft en skøn dag .... det er da super positivt

Anmeld

14. juni 2011

Mira0911

anetteb skriver:

ligemeget hvad det er :-)

jeg kan fx sige at jeg har haft den bedste weekend, med fødselsdag, gode gaver, og de bedste venner. + jeg brugte søndag og mandag i godt selvskab, på at se panoramal acticity 1&2. og idag har jeg været ude og shoppe med min bedste veninde, så nu er der lige et par nye sko og et par nye bukser :-)

Haft en dejlig dag idag.. 

Anmeld

14. juni 2011

Sees

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Århhh  Jeg er 16+0 lige om lidt  Tænk jeg havde ikke fanget, at du ikke havde fanget at jeg er gravid.

Hvor er jeg glad for at høre det bare kører for dig for tiden. Hvor længe har du haft kræft? Sejt med dit snit, det er virkelig flot! Håber jeg kan gøre dig kunsten efter 

Jamen måske jeg havde fanget det, men var overbevist om at du havde tabt - Desværre. Men det har du jo slet ikke, og hvor er det fantastisk!!!
Hvis det bliver en pige, så opkald hende efter mig!!

Jeg fik det konstateret for et par måneder siden, så det er stadig meget nyt, men det går fremad, og jeg holder hovedet OG humøret højt!

Og selvfølgelig kan du det .. Du er noget af det sejeste, det ved jeg!

Anmeld

14. juni 2011

Sees. skriver:

Jamen måske jeg havde fanget det, men var overbevist om at du havde tabt - Desværre. Men det har du jo slet ikke, og hvor er det fantastisk!!!

Jeg fik det konstateret for et par måneder siden, så det er stadig meget nyt, men det går fremad, og jeg holder hovedet OG humøret højt!

Jeg tabte også efter IVF, det er nok det du kan huske, men 3 uger efter var jeg naturligt gravid, og bebs er stadig derinde.  

Jeg må vende navnet med manden hvis det er en pige. 

Synes jeg havde set et indlæg fra dig om det med kræften, eller husker jeg forkert? Det er sejt at du holder hovedet højt! Hvor tager jeg bare hatten af for det. Og så får du sådan et flot snit oven i. Hold da op! Meget beundringsværdigt. 

Anmeld

14. juni 2011

Sees. skriver:

Fandt lige tråden, kan godt huske den! Åh er ked af jeg ikke har spurgt ind til dig  

Anmeld

14. juni 2011

MariaJ

Solen skinner

Jeg tog tidligt fri i dag bare for at gå på cafe med manden og datteren. Det var det hele værd

Jeg har tabt to kg på to uger bare ved at undgå søde sager og skære lidt ned for de tomme kulhydrater

Johanna sover SÅ godt om natten for tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.