Positiv tråd! fortæl noget positivt. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

tazz

Jeg kom til, at såre en veninde rigtig meget idag  Det var ikke med vilje, kom til at afsløre noget om hende, som hun ikke ville have at andre vidste - kom simpelthen til, at tale over mig

Men jeg tog mine skæld ud og erkendte min dumhed - og vi er gode venner igen. Jeg er dog ikke længere venner med ham, der lokkede informationen ud af mig og siden ringede til alle sine venner for at sladre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

anetteb skriver:

ligemeget hvad det er :-)

jeg kan fx sige at jeg har haft den bedste weekend, med fødselsdag, gode gaver, og de bedste venner. + jeg brugte søndag og mandag i godt selvskab, på at se panoramal acticity 1&2. og idag har jeg været ude og shoppe med min bedste veninde, så nu er der lige et par nye sko og et par nye bukser :-)

Mille skal snart starte i vuggestue og så skal vi snart en uge til gedesby, på falster  glæder glæder glæder mig

Anmeld

14. juni 2011

JustinsMoar

Min søn skulle oprindeligt starte i VS pr. 1/8 - hvilket vi syntes var lidt sent.

Men idag blev jeg ringet op af VS'en som håbede at han ville starte pr. 1/7 i stedet for...

Anmeld

14. juni 2011

Faith

Carina1977 skriver:

Det positive er at min vægt er kommet under 90 kilo....yes yes yes

Anmeld

14. juni 2011

Ellim

Jeg er lige blevet klippet i dag - ret kort.. er SUPER glad for det

Anmeld

14. juni 2011

JustinsMoar

tazz skriver:

Jeg kom til, at såre en veninde rigtig meget idag  Det var ikke med vilje, kom til at afsløre noget om hende, som hun ikke ville have at andre vidste - kom simpelthen til, at tale over mig

Men jeg tog mine skæld ud og erkendte min dumhed - og vi er gode venner igen. Jeg er dog ikke længere venner med ham, der lokkede informationen ud af mig og siden ringede til alle sine venner for at sladre

Jeg har også kommet til at tale over mig ang. en veninde!
Men jeg erkendte også og sagde mange gange undskyld...

Anmeld

14. juni 2011

muzen

jeg har i dag fået min pakke med kage ting fra holland.

ellers syntes jeg det er så dejligt med det god vejr vi har lige fortiden, elsker sommer.

Anmeld

14. juni 2011

Clotte

Hmm noget positivt... vi er endelige blevet gravid efter at have forsøgt i 8 næsten 9 år

Anmeld

14. juni 2011

Faith

MorTilMalene skriver:

min positive ting er at Malene sover og har gjort det siden sin senge tid kl 20 og så ham her som kommer hjem til os og skal bo resten af sit lange lille liv.. og så skal han hedde Chowder

Hvor er han skøn! Hvad er han for en? Ja altså kan godt se han er en hund, men hvilken race?

Anmeld

14. juni 2011

nilletøz

Det var en god tråd...

Her kommer det positive fra mig:

Skriv til min kusine for at få hendes adr, hun ringede så om i stedet for,hun spørger om jeg har snakket med min mor, og det havde jeg ikke, så hun fortæller mig at hun har været oppe til de sidste 2 eksamen'er og har fået 2 FLOTTE 10 taller!!!

Er sku så stolt af hende, hun har været så meget igennem, også klare hun finansuddannelsen!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.