Positiv tråd! fortæl noget positivt. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.734 visninger
52 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

Anette&Sophia

ligemeget hvad det er :-)

jeg kan fx sige at jeg har haft den bedste weekend, med fødselsdag, gode gaver, og de bedste venner. + jeg brugte søndag og mandag i godt selvskab, på at se panoramal acticity 1&2. og idag har jeg været ude og shoppe med min bedste veninde, så nu er der lige et par nye sko og et par nye bukser :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

malliebooh

kæresten og jeg har endelig fundet en lejlighed øh, og jeg skal i biffen i morgen og se Insidious!

Anmeld

14. juni 2011

Anette&Sophia

MalleH skriver:

kæresten og jeg har endelig fundet en lejlighed øh, og jeg skal i biffen i morgen og se Insidious!

hvad er det for en film?

Anmeld

14. juni 2011

aya-zia

skal på ferie på mandag... en HEL uge i jesperhus...

bare unger, mand og mig.... vores første ferie sammen...

Anmeld

14. juni 2011

Koen.

jamen, mit posetive er at: ENDELIG, efter 14 mdrs forstoppelse ser det ud til vi bliver taget seriøse og har fået en henvisning til børneafdelingen håber snart min troldepige er færdig med at lide!!

Anmeld

14. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg er stadig rundt på gulvet over at jeg er blevet gravid naturligt efter 2 1/2 års kamp.

Jeg glæder mig til at komme i gang med skole igen, uden bekymringer om barnløshed. For så kan jeg give mig 100%.

Jeg synes at jeg har fået mange nye dejlige venner det seneste år. 

Anmeld

14. juni 2011

metski83

Har haft en skøn weekend, med bryllup hos min bedste veninde.

Jeg holdte tale til hende, og hun blev meget rørt.

kæmpe oplevelse

Anmeld

14. juni 2011

malliebooh

anetteb skriver:

hvad er det for en film?

En eller anden gyser.. Har set traileren.. Gruer allerede men det skal nok blive sjovt (uhyggeligt)  

http://www.youtube.com/watch?v=E1YbOMDI59k

Anmeld

14. juni 2011

Muffin_girl

anetteb skriver:

jeg kan fx sige at jeg har haft den bedste weekend, med fødselsdag, gode gaver, og de bedste venner. + jeg brugte søndag og mandag i godt selvskab, på at se panoramal acticity 1&2. og idag har jeg været ude og shoppe med min bedste veninde, så nu er der lige et par nye sko og et par nye bukser :-)

Jeg er færdig med eksamen på torsdag..  

Kæresten bliver kandidat på fredag. Og så har vi 3 ugers sommerferie sammen .. Kanon  

Anmeld

14. juni 2011

Baby_girl2011

anetteb skriver:

jeg har sommerferie til den 19/8.. jeg venter mig en dejlig datter.. Min datter har føs-dag om 2 uger og 5 dage ( gud er det virkelig 3 år siden at jeg rendte rundt og var høj gravid) Og jeg elsker min dejlig kæreste.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.