Positiv tråd! fortæl noget positivt. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

CiSo

Elsker min dejlige søn, kæreste og kommende datter... Elsker at nyde sommeren på barsel og min graviditet.. 

Og er endelig begyndt at mærke min datter sparke..  Så dejligt, og længe ventet! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Caroline86

både min søster og jeg bliver færdige med vores uddannelser på fredag! Vi har sidste eksamen på samme tid

Jeg er lige blevet optaget på min overbygning!!!

Når Daniel har haft sin sidste eksamen på mandag skal vi til reception med hele familien og så skal vi holde ferie frem til september! AAAHHHH....

Nå ja.. og så har 2 af de vigtigste veninder i mit liv fået opfyldt deres ønsker om at blive gravide med drømmebørnene jeg regner med at en 3. følger dem trop inden året er gået

Anmeld

14. juni 2011

Trine89

Uhhh der er vist så meget at jeg knap kan huske det

Jeg går på barsel om en mdr hvor kæreste også lige har lidt ferie Og så skulle vores lille prinsesse gerne komme ud til os til August. Og så har manden jo liige lidt barsel også  

Der ud over har jeg snart færdig gjort Grundforløbet af min uddannelse. 

Og så syntes jeg generelt bare at det er dejligt at være mig hehe.. 

Anmeld

14. juni 2011

Thalia

Jeg har uformelt fået at vide at bedømmelsesudvalget har valgt at pege på mig i forbindelse med en stilling jeg har søgt. Det betyder at jeg skifter stilling og kan takke ja til en 5 årig kontrakt hvor jeg skal lave lige præcis det jeg aller helst vil

Min lillesøster fik rigtigt positive meldinger på sygehuset i dag. Vi har ellers haft en rigtig skidt weekend da vi lige har fundet ud af at hendes brystkræft har spredt sig til leveren, men lægerne er positive og ved godt mod, så jeg trækker vejret lidt lettere nu end jeg har gjort de seneste dage

Anmeld

14. juni 2011

MorTilMalene

min positive ting er at Malene sover og har gjort det siden sin senge tid kl 20 og så ham her som kommer hjem til os og skal bo resten af sit lange lille liv.. og så skal han hedde Chowder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juni 2011

JustAnotherName

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg er stadig rundt på gulvet over at jeg er blevet gravid naturligt efter 2 1/2 års kamp.

Jeg glæder mig til at komme i gang med skole igen, uden bekymringer om barnløshed. For så kan jeg give mig 100%.

Jeg synes at jeg har fået mange nye dejlige venner det seneste år. 

Ihh, hvor stort - dejligt for Jer   Tillykke med det 

Anmeld

14. juni 2011

JustAnotherName

Det gør mig så glad, på min 3½ årige datters vegne,
at hun har fået sig en rigtig god veninde henne i sin børnehave

Intet starter og afslutter min dag bedre, end at fortælle mine piger, at jeg elsker dem. Og oveni købet få ordene (og kys) retur fra dem også  

Anmeld

14. juni 2011

Carina1977

anetteb skriver:

ligemeget hvad det er :-)

jeg kan fx sige at jeg har haft den bedste weekend, med fødselsdag, gode gaver, og de bedste venner. + jeg brugte søndag og mandag i godt selvskab, på at se panoramal acticity 1&2. og idag har jeg været ude og shoppe med min bedste veninde, så nu er der lige et par nye sko og et par nye bukser :-)

Det positive er at min vægt er kommet under 90 kilo....yes yes yes

Anmeld

14. juni 2011

baby012

nåede idag de magiske 11 uger 

- er aldrig nået så langt før .. !  

Anmeld

14. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

JustAnotherName skriver:

Ihh, hvor stort - dejligt for Jer   Tillykke med det 

Tusind tak, hvor er du sød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.