Positiv tråd! fortæl noget positivt. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

.....

MalleH skriver:

En eller anden gyser.. Har set traileren.. Gruer allerede men det skal nok blive sjovt (uhyggeligt)  

http://www.youtube.com/watch?v=E1YbOMDI59k

Puhaa, den skal jeg ikke se! Er alt for pivet til netop den slags film

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Tystys14

MIN PIGE PÅ 3MDR. HAR LIGE LØFTET HOVEDET SELV FOR FØRSTE GANG PÅ MAVEN, ALTSÅ IKKE BARE VENDE HOVEDET MEN KIGGET HELT OP I LOFTET jeg er sååå stolt, begyndte helt at tude...

Anmeld

14. juni 2011

malliebooh

Mut skriver:

Puhaa, den skal jeg ikke se! Er alt for pivet til netop den slags film

Jeg gør det for at, hvad skal man sige, overskride mine grænser lidt? Adrenalinsus , et eller andet, whatever ? Haha.

Anmeld

14. juni 2011

-Sigrid-

anetteb skriver:

ligemeget hvad det er :-)

jeg kan fx sige at jeg har haft den bedste weekend, med fødselsdag, gode gaver, og de bedste venner. + jeg brugte søndag og mandag i godt selvskab, på at se panoramal acticity 1&2. og idag har jeg været ude og shoppe med min bedste veninde, så nu er der lige et par nye sko og et par nye bukser :-)

Min far var her idag, har ikke set ham i 3 uger. Så har jeg fundet ud af at vi skal til nf d. 30/6, jeg har kun kastet op 2 gange idag og jeg er ikke så træt mere 

Anmeld

14. juni 2011

Miia90

Nyder de små spark fra Prinsessen  Som jeg også er begyndt og kunne mærke uden på maven ser frem til faren for lov til og mærke hende. hun er stoppede hvergang farmanden har lagt hånden på

Anmeld

14. juni 2011

.....

MalleH skriver:

Jeg gør det for at, hvad skal man sige, overskride mine grænser lidt? Adrenalinsus , et eller andet, whatever ? Haha.

Haha, kender jeg godt..Har nerver på med sådan nogen film, men tænker altid "Der er fandme ikke noget at være bange for, det er kun en skide film"

Anmeld

14. juni 2011

Faith

Dejlig tråd

Jeg var til det dejligste bryllup i lørdags. Bruden var gudesmuk og gommen havde tårer i øjnene hele dagen lang. Han holdt den vildeste tale for sin brud og der var ikke et øje tørt. En af de kvindelige gæster rejste sig pludselig og sang den smukkeste sang til brudeparret fuldstændig uden musik eller noget. Det var fantastisk fra start til slut.

Og så elsker jeg bare min mand og mine børn overalt på jorden

Anmeld

14. juni 2011

malliebooh

Mut skriver:

Haha, kender jeg godt..Har nerver på med sådan nogen film, men tænker altid "Der er fandme ikke noget at være bange for, det er kun en skide film"

Lige præcis haha

Anmeld

14. juni 2011

Ann.

Efter 2 mislykkedes forsøg på at lave suppe (okay, måske ikke så positivt), er min kæreste kørt i byen for at købe noget lækker sund mad med hjem - det er lidt sødt 

Min datter var i børnehave idag efter en uges ferie - det var nu dejligt med en dag for sig selv

I fredags blev jeg færdig med mine eksamner og har nu officielt fri adgang til sygeplejerskeskolen

Anmeld

14. juni 2011

ekzunz

Jeg er idag blevet moster for 4. gang til den skønneste lille dreng. Jeg var med til fødslen, og det var da en helt fantastisk oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.