alle fra pattråden - vi er på titties.dk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

MissGeoh

Ox. skriver:

Præcis søde!

Vælger man at smække babserne på et offentligt forum, er man sku selv skyld i det

Yees..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Mussen2

Ej, helt ærlig piger hvad er det for en hånlig tone der er i jeres indlæg.

Ja, det kan da godt være at der ikke er noget ulovligt i at gengive billederne/tråden, men vi ved da alle, at vi er flere brugere der har fået skrevet ting og sager i kampens hede eller en god debat, som vi ikke har ønsket gengivet til hele verden.

Jeg selv blev da meget forbavset, da jeg i sin tid opdagede at alt på denne side kunne googles.... Og det samme har jeg da set mange andre brugere blive.

At man har lagt sine babser ud i en debat, kan måske godt virke undelig for nogen, men det er jo ikke ensbetydende med at alle fra tråden vil have den set af alle, så havdeman jo henvendt sig til Ekstra bladet eller noget.

Hvor er jeres empati overfor piger somikke lige havde set det komme

Anmeld

14. juni 2011

nvm

Linda83 skriver:

os mig hehe

ÆRLIGT ikk, så jeg faktisk også pisse fornærmet og tøse sur over mine ikke var "fine" nok.....

de har trods alt kostet mig 27000 haha

Anmeld

14. juni 2011

L83

nvm skriver:

ÆRLIGT ikk, så jeg faktisk også pisse fornærmet og tøse sur over mine ikke var "fine" nok.....

de har trods alt kostet mig 27000 haha

hahaha skal vi græde sammen

Anmeld

14. juni 2011

Anette&Sophia

Mussen2 skriver:

Ej, helt ærlig piger hvad er det for en hånlig tone der er i jeres indlæg.

Ja, det kan da godt være at der ikke er noget ulovligt i at gengive billederne/tråden, men vi ved da alle, at vi er flere brugere der har fået skrevet ting og sager i kampens hede eller en god debat, som vi ikke har ønsket gengivet til hele verden.

Jeg selv blev da meget forbavset, da jeg i sin tid opdagede at alt på denne side kunne googles.... Og det samme har jeg da set mange andre brugere blive.

At man har lagt sine babser ud i en debat, kan måske godt virke undelig for nogen, men det er jo ikke ensbetydende med at alle fra tråden vil have den set af alle, så havdeman jo henvendt sig til Ekstra bladet eller noget.

Hvor er jeres empati overfor piger somikke lige havde set det komme

Anmeld

14. juni 2011

Mor til Mike

Haha, hvor godt!! hvordan mon de har fundet den? 

Anmeld

14. juni 2011

Anette&Sophia

Misselbek skriver:

Haha, hvor godt!! hvordan mon de har fundet den? 

google.dk

Anmeld

14. juni 2011

L83

Mira0911 skriver:

Jer der har udstilt jeres bryster, hvordan har I det nu med at i er på dette site også??

er fuldstændig ligeglad

Anmeld

14. juni 2011

Mi

Tullen85 skriver:

Aaarmen ærlig talt, det er jo tilladt at tænke sig om... Tråden er offentlig tilgængelig på alle der søger på bryster, der er 57.000 der har været inde og kigge, at tro det kun er gravide og mødre der kigger på brysterne er en anelse naivt at tro....

Synes dog det er rigtig fint at billederne er blevet fjernet fra titties.dk, selvom jeg nu anser det for at være en ret harmløs side... :-) Men husk, billederne kunne ligeså godt være brugt som reklame for andre knap så stuevenlige sider...

Men mon ikke man har lært ikke at ligge billeder ud som man ikke vil have smækket i hovedet igen.

Anmeld

15. juni 2011

Barbamama

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.