Hvad savner du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Mor til Ella

Lukasmor skriver:

Ej er det rigtigt? Nej, det var jeg desværre ikke

Træls, der er heller ikke så mange af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

oerbaek skriver:

ved du hvor, der er en der skriver de engang i mellem er i en slik butik i horsens, men jeg syns der er lidt langt til horsens for blå ugler når nu jeg bor på sjælland 

Jeg mener at have set dem i nogle af vores slik butikker. Jeg kan lige tjekke når jeg er rundt 

Anmeld

12. juni 2011

muzen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du mener den rød/orange pose ikke?

Jeg har set dem i store poser i Føtex for nylig, og de har den altid i små poser hos en af mine lokale kiosker. 

Var selv bange for de var udgået fordi meget få har dem, og kunne derfor ikke finde dem. Men kan altså stadig få dem 

ja de har lavet dem om så det er med tomat smag og ikke paprika. så man kan stadig ikke få de rigtige

Anmeld

12. juni 2011

CSDK<3 skriver:

De røde Dracula-bolsjer!

Hvor blev de af? Nu er der kun de sorte?

Ja hvor blev de af?? 

Anmeld

12. juni 2011

muzen skriver:

ja de har lavet dem om så det er med tomat smag og ikke paprika. så man kan stadig ikke få de rigtige

Ah... øv. Hvis jeg skulle falde over dem med paprika en dag skal jeg nok råbe højt!! 

Anmeld

12. juni 2011

DenLykkelige

Ja hvor blev de af?? 

De var simpelthen gode

Anmeld

12. juni 2011

muzen

Ah... øv. Hvis jeg skulle falde over dem med paprika en dag skal jeg nok råbe højt!! 

takker. men det tror jeg ikke chancen er stor for at du gør

Anmeld

12. juni 2011

Mira0911

Ja jeg troede at Mini Muh chokoladerne var udgået... Næh nej, vi har dem på en tank ikke langt fra os... Fik dem meget som barn... Mmm.... 

Elsker Blå ugler, men de kan vel stadig fåes et eller andet sted? 

Anmeld

12. juni 2011

PernilleogDennis

Baby-støv skriver:

De er simpelhen det bedste ever...

det SÅ træls når man køber lossepladsen og der så kun er fucking 3 røde fisk i, eller den nye pose med alle forskellige farvet fisk, men aldrig mere end højest 4 røde fisk i!!  så kæresten og jeg kæmper med at få fat i dem, haha

Anmeld

12. juni 2011

twinny

PernilleogDennis skriver:

det SÅ træls når man køber lossepladsen og der så kun er fucking 3 røde fisk i, eller den nye pose med alle forskellige farvet fisk, men aldrig mere end højest 4 røde fisk i!!  så kæresten og jeg kæmper med at få fat i dem, haha

Det er nemlig vildt dårlig stil...  Det er altid det bedste der er mindst a i de slik poser... Ligesom de røde flagermus....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.