Utroskab?!?! Baby.dk - statistik!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Sees

Jeg var min eks utro, og det er nok det bedste jeg nogensinde har gjort!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Anonym

Ikke med min nuværerne kæreste,men med ham jeg havde lige før ham jeg er sammen med nu-der var jeg utro. Han fandt bare aldrig ud af det da han slog op dagen efter. Hvis han havde ventet nogle timer til jeg kom hjem havde jeg afslørret min afærre,men eftersom manden var smuttet havde jeg ikke den bekymring. Den afærre endte i et forhold,og den mand jeg har nu frygter at jeg er ham utro med en anden da vores forhold startede med at jeg gjorde noget jeg simpelthen ikke kunne lade være med. Det har givet vores forhold en lidt bitter eftersmag men er ikke i tvivl om at jeg valgte rigtigt  

Anmeld

12. juni 2011

Sof

Nej aldrig!

Anmeld

15. juni 2011

Kruse90

ja jeg har været utro en gang.
Og det var hævn.

Ringede til ham kort efter og sagde hvad han bestod af og at han nu havde fpet af samme skuffe.

Shit han blev tosset
Men så kan kan lære det, og så var han smidt væk

Anmeld

15. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Nope det har jeg ikke. Man behandler sin partner som man selv vil behandles 

Anmeld

15. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Hej baby.dk folk

Jeg synes ofte jeg møder ordet "utro" - hvilket er et træls ord! I følge statistikker, som kun kan laves nogenlunde - er der utrolig MANGE som er utro.. Så jeg tænker jeg ville prøve at lave en lille afstemning for at se..

Vær gerne ærlige, jeg behøver kun afstemning, I behøver ikke svare, men I kan godt svare anonymt...

Jeg har aldrig været mine kærester utro jeg har dog haft 2 der var mig utro jeg har ialt igellem 34½ år kun været kæreste med 6 mænd/drenge eller hva man siger.

3 lang forhold med de 3 sidste her..

Jeg har dog været lidt tæt på det var sammen med min søns far igellem næsten 7 år og fra 27/7-97 til 12/7-2004 og dagen efter jeg slå op med ham var jeg sammen med min ungdoms kæreste som min veninde inv over til kaffe han have været singel nogle mdr så var vi sammen til jan 2007 også var jeg singel til jeg møde steen den 26/7-2007 og jeg har aldrig tænkt tanken om en anden mand ind ham heller ikke selvom vi måske en dag ikke er sammen mere så tro jeg bare jeg ville leve og en dag død alene desværre. Håber dog vi holder for altid og altid og vi har lært nået igellem vores pt 4 år sammen og vokse med de positiv og negativ ting vi kommer udfor her i live.Tro ikke på nogle forholde bare er 100 % lykkelig altid og altid.Der skal også være plads til en tur af og til.Hvis man ikke selv kan lide kærlighed gør ondt pga han er utro skal man da ikke selv gøre det.Man skal behandle hinanden som man selv ønsker en behanlder en selv.

Jeg kunne aldrig tro jeg ville være min kæreste utro lige meget hva.Elsker ham meget højt og vores til sammen 4 dejlig børn.

Henriette som glæder sig til den dag vi kan sige JA TIL HINANDEN RIGTIGT I EN KIRKE HELST 

Anmeld

16. juni 2011

Lisbeth85

Jeg har aldrig... hvis jeg gjorde sådsan noget, så vil jeg konstant tænke, at den jeg er sammen med kunne finde på det samme.. jeg ville gå fra forholdet før det kom til utroskab. SYnes det er meget forkert at være utro.... så hellere blive single, så man kan more sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.