Utroskab?!?! Baby.dk - statistik!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Anonym

Ja, det har jeg været..
Så det som en mulighed for at gå fra en eks, men han fattede det ikke før 4. gang det skete!
Den dag i dag, er jeg sammen med ham jeg sidst var min eks utro med, og jeg kunne ALDRIG drømme om at være ham utro!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Siljes Mor

Anonym skriver:

Fra ts : Det er nuværende forhold.. Jeg tænkte at afstemningen ville være lidt utilregnelig hvis det var gennem flere forhold, for så ville de fleste nok have været det i hvert fald én gang, hvis man tæller ungdomsårene med? Det var udfra jeg var en gammel eks utro, men ikke min nuværende..

så skal mit svar ændres fra ja utro 1 gang, til aldrig...

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Puha! over 20 procent i alt som har været deres partner utro  Fandme en sørgerlig statistik! At man overhovedet kan få sig selv til det. Nej, aldrig i livet her!

Hvis der manglede noget i forholdet ville jeg sørge for at reparere det, og hvis det ikke virkede, så ende det. Skuda ikke bare være sammen med én. Pyha. No go, absolut no go!  

Jeg mener at have læst i et dameblad at 3 ud af 5 par, er/har den ene partner været utro men at det faktisk er blevet mere lige fordelt om det er manden eller kvinden

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg mener at have læst i et dameblad at 3 ud af 5 par, er/har den ene partner været utro men at det faktisk er blevet mere lige fordelt om det er manden eller kvinden

Ja, jeg læste noget et sted om, at der var utroskab i 50% af forhold  Det er fandme en skræmmende statistik! 

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Ja, jeg læste noget et sted om, at der var utroskab i 50% af forhold  Det er fandme en skræmmende statistik! 

Ja, det er det!! Vi taler meget sammen herhjemme, om sex, lyster, osv osv - altså, hvis den ene synes at der har været en 'tørkeperiode', så vi ligesom er ærlige omkring Vores behov.. Det håber jeg da er grund til ikke at lave noget ved siden af.. men det er sååå svært for mig at forestille!! Men hvis jeg så tænker mine tætteste veninder, deres kærester og min kæreste - så skulle der vel være nogle af os der var det, hvis man følger statistikkerne og sætter det ret firkantet op..

Anmeld

11. juni 2011

Anonym

Jeg har stemt blankt.. der var ikke et svar der passede til mig.. ville aldrig være min nuværende kæreste og kommende mand utro. men har været det med 2 eks kærester.. ikk ligefrem noget jeg er stolt af.. 

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja, det er det!! Vi taler meget sammen herhjemme, om sex, lyster, osv osv - altså, hvis den ene synes at der har været en 'tørkeperiode', så vi ligesom er ærlige omkring Vores behov.. Det håber jeg da er grund til ikke at lave noget ved siden af.. men det er sååå svært for mig at forestille!! Men hvis jeg så tænker mine tætteste veninder, deres kærester og min kæreste - så skulle der vel være nogle af os der var det, hvis man følger statistikkerne og sætter det ret firkantet op..

JA, det er også sådan jeg tænker  Men man må jo bare gøre sit for, at ens forhold fungerer godt, og kommunikationen er i orden, så man ikke havner i den situation :/ 

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

JA, det er også sådan jeg tænker  Men man må jo bare gøre sit for, at ens forhold fungerer godt, og kommunikationen er i orden, så man ikke havner i den situation :/ 

Netop

Anmeld

11. juni 2011

Ranarupta

Nej, har jeg ikke.

Vi har en aftale om, at hvis vi NOGENSINDE skulle få behovet for andre, så skal vi snakke - for så må der være andre ting galt... 

Anmeld

12. juni 2011

Kay

Anonym skriver:

Fra ts : Det er nuværende forhold.. Jeg tænkte at afstemningen ville være lidt utilregnelig hvis det var gennem flere forhold, for så ville de fleste nok have været det i hvert fald én gang, hvis man tæller ungdomsårene med? Det var udfra jeg var en gammel eks utro, men ikke min nuværende..

så er min stemme ugyldig... for jeg har stemt ja... 1 gang... men det er BESTEMT  ikke i mit nuværende forhold...

det var da jeg var sammen med min x... et ikke serlig godt forhold hvor jeg blev behandlet ikke ret godt... jeg havde i slutningen af forholdet brug for at blive bekræftet i at jeg var god nok (ja ik den rigtige mpde at gøre det på, men sket er sket) så jeg var ham utro, 1 uge før jeg gjorde det helt forbi...

kunne aldrig drømme om at gøre det igen... så den der med en gang utro altid utro... den gælder ik her... eller jo... hvis jeg var blevt i det forhold var jeg nok blevet ved med at være utro... så... ja... i ved hvad jeg mener ik??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.