Utroskab?!?! Baby.dk - statistik!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Barbamama

Never ever! Hvis jeg nogensinde vil noget andet hvilket jeg ikke håber sker! MEN HVIS (og hvis min røv var spids!) ville jeg afslutte det derhjemme FØRST!!! Det er så luset at røvrende den der sidder derhjemme og venter på en!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hej baby.dk folk

Jeg synes ofte jeg møder ordet "utro" - hvilket er et træls ord! I følge statistikker, som kun kan laves nogenlunde - er der utrolig MANGE som er utro.. Så jeg tænker jeg ville prøve at lave en lille afstemning for at se..

Vær gerne ærlige, jeg behøver kun afstemning, I behøver ikke svare, men I kan godt svare anonymt...

Jeg har kysset med en meget nær ven til en fest, så ja, jeg har været utro. Kæresten ved det, vi slog op over det, og fandt sammen igen efter 3-4 dage fordi vi ikke kunne undvære hinanden

Anmeld

11. juni 2011

Anonym

Nuværende kæreste har jeg aldrig været utro ej heller på noget tidspunkt følt at jeg havde behov for accept fra andre om at jeg var ok... Han har genskabt mig til et helt menneske og givet mig selvrespekt og selvtillid...

har tidligere i mit liv været andre kærester utro... selvom der er ingen "god" undskyldning for det så har jeg desværre været i forhold hvor jeg intet fik retur for alt det jeg lagde i forholdet... så endte med at tage i byen og finde den accept fra andre som jeg ikke fik i mit forhold...

Min nuværende kæreste ved ALT om mine tidligere forhold så han vidste også godt hvad jeg havde lavet af dumme ting inden vi for alvor begyndte at være sammen..

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Er det nuværende kæreste/mand eller om man har været det i tidligere forhold?

Fra ts : Det er nuværende forhold.. Jeg tænkte at afstemningen ville være lidt utilregnelig hvis det var gennem flere forhold, for så ville de fleste nok have været det i hvert fald én gang, hvis man tæller ungdomsårene med? Det var udfra jeg var en gammel eks utro, men ikke min nuværende..

Anmeld

11. juni 2011

Den lykkelige

Aldrig!!! Men min eks var mig utro.. hvilket gør at jeg aldrig ville gøre det mod en anden.. det værste man kan gøre mod en man burde respektere.. kunne være lidt "sjovt" med en afstemning om hvor mange der var blevet bedraget.. for at se forskellen fra denne afstemning..

Anmeld

11. juni 2011

TbCp

Anonym skriver:

Fra ts : Det er nuværende forhold.. Jeg tænkte at afstemningen ville være lidt utilregnelig hvis det var gennem flere forhold, for så ville de fleste nok have været det i hvert fald én gang, hvis man tæller ungdomsårene med? Det var udfra jeg var en gammel eks utro, men ikke min nuværende..

Det var det jeg tænkte Men så NEJ!

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Aldrig!!! Men min eks var mig utro.. hvilket gør at jeg aldrig ville gøre det mod en anden.. det værste man kan gøre mod en man burde respektere.. kunne være lidt "sjovt" med en afstemning om hvor mange der var blevet bedraget.. for at se forskellen fra denne afstemning..

God idé, jeg skal nok aflægge stemme hvis du vil oprette én Jeg orker ikke endnu en afstemning - det kræver jo tænke tid

Anmeld

11. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej baby.dk folk

Jeg synes ofte jeg møder ordet "utro" - hvilket er et træls ord! I følge statistikker, som kun kan laves nogenlunde - er der utrolig MANGE som er utro.. Så jeg tænker jeg ville prøve at lave en lille afstemning for at se..

Vær gerne ærlige, jeg behøver kun afstemning, I behøver ikke svare, men I kan godt svare anonymt...

Nej..jeg kan med sindsro sige, at det er aldrig faldet mig ind at være min mand utro..dertil elsker jeg ham alt for meget.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. juni 2011

Lou87

Jeg ser det ikke selv som den "slemme" form for utroskab..

Men har 2 gange kommet til og være så dum og kysse en anden.
Men hver gang har udviklet sig til et nyt forhold med den jeg har kysset... Dvs jeg har slået op med den gamle.
Og det siger jo så sig selv det forhold nok var dødt!!

MEN.. stadig burde jeg ha haft lidt mere respekt og ha slået op inden, men ja - sket er sket... og jeg slog i det mindste op bagefter og har ikke været i seng med nogen eller lign og skjult det.

Og fortryder bestemt ikke den sidste gang her - da jeg nemlig fandt min nuværende kæreste, faren til mit barn

Anmeld

11. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Hej baby.dk folk

Har aldrig været utro. Men skal ikke kunne sige om jeg nogensinde kunne finde på det.

Ville umiddelbart ikke have lyst, men jeg kender ikke min fremtid.

*Camilla 24+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.