Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej baby.dk folk
Jeg synes ofte jeg møder ordet "utro" - hvilket er et træls ord! I følge statistikker, som kun kan laves nogenlunde - er der utrolig MANGE som er utro.. Så jeg tænker jeg ville prøve at lave en lille afstemning for at se..
Vær gerne ærlige, jeg behøver kun afstemning, I behøver ikke svare, men I kan godt svare anonymt...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har aldrig været det og kommer heller ikke til det! Jeg synes det er det mesty latterlige og sårende man kan udsætte en anden person for. Og man burde godt nok skamme sig helt vildt hvis man er/har været utro!
Nej, det har jeg ikke.
Jeg har aldrig været min mand utro, men jeg har været en tidligere kæreste utro.
Jeg har heller aldrig være utro, så har selvfølgelig stemt 'Nej, jeg har aldrig været utro'. :-)
Anonym skriver: Hej baby.dk folk Jeg synes ofte jeg møder ordet "utro" - hvilket er et træls ord! I følge statistikker, som kun kan laves nogenlunde - er der utrolig MANGE som er utro.. Så jeg tænker jeg ville prøve at lave en lille afstemning for at se.. Vær gerne ærlige, jeg behøver kun afstemning, I behøver ikke svare, men I kan godt svare anonymt...
Aldrig! og kommer heller aldrig til det...
Har aldrig nogensinde været utro..
uanset hvor dårligt jeg er blevet behandlet og uanset hvor mange gange en kæreste har været MIG utro har jeg aldrig én eneste gang bare overvejet at være det..
Jeg vil simpelthen ikke kunne holde min dårlige samvittighed ud bagefter..
Ja, jeg har været utro.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128