Utroskab?!?! Baby.dk - statistik!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du været din kæreste utro?!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.365 visninger
46 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej baby.dk folk

Jeg synes ofte jeg møder ordet "utro" - hvilket er et træls ord! I følge statistikker, som kun kan laves nogenlunde - er der utrolig MANGE som er utro.. Så jeg tænker jeg ville prøve at lave en lille afstemning for at se..

Vær gerne ærlige, jeg behøver kun afstemning, I behøver ikke svare, men I kan godt svare anonymt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

KamillaT

Har aldrig været det og kommer heller ikke til det! Jeg synes det er det mesty latterlige og sårende man kan udsætte en anden person for. Og man burde godt nok skamme sig helt vildt hvis man er/har været utro! 

Anmeld

11. juni 2011

Dinna88

Nej, det har jeg ikke. 

Anmeld

11. juni 2011

Anonym

Jeg har været utro har haft 3-4 kærester på engang. Men, min nuværende mand igennem 4 år - har jeg aldrig været utro.

Anmeld

11. juni 2011

L.J.L

Jeg har aldrig været min mand utro, men jeg har været en tidligere kæreste utro.

Anmeld

11. juni 2011

TbCp

Er det nuværende kæreste/mand eller om man har været det i tidligere forhold?

Anmeld

11. juni 2011

FrkLarsen

Jeg har heller aldrig være utro, så har selvfølgelig stemt 'Nej, jeg har aldrig været utro'. :-)

Anmeld

11. juni 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Hej baby.dk folk

Jeg synes ofte jeg møder ordet "utro" - hvilket er et træls ord! I følge statistikker, som kun kan laves nogenlunde - er der utrolig MANGE som er utro.. Så jeg tænker jeg ville prøve at lave en lille afstemning for at se..

Vær gerne ærlige, jeg behøver kun afstemning, I behøver ikke svare, men I kan godt svare anonymt...

Aldrig! og kommer heller aldrig til det...

Anmeld

11. juni 2011

An&Jo

Har aldrig nogensinde været utro..

uanset hvor dårligt jeg er blevet behandlet og uanset hvor mange gange en kæreste har været MIG utro har jeg aldrig én eneste gang bare overvejet at være det..

Jeg vil simpelthen ikke kunne holde min dårlige samvittighed ud bagefter..

Anmeld

11. juni 2011

Aves.

Ja, jeg har været utro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.