Utroskab?!?! Baby.dk - statistik!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

God idé, jeg skal nok aflægge stemme hvis du vil oprette én Jeg orker ikke endnu en afstemning - det kræver jo tænke tid

Ha ha jeg opretter en med det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

Hej baby.dk folk

Jeg synes ofte jeg møder ordet "utro" - hvilket er et træls ord! I følge statistikker, som kun kan laves nogenlunde - er der utrolig MANGE som er utro.. Så jeg tænker jeg ville prøve at lave en lille afstemning for at se..

Vær gerne ærlige, jeg behøver kun afstemning, I behøver ikke svare, men I kan godt svare anonymt...

Ja jeg har været en gang. Jeg var min tidligere kærest utro med min nuværende kæreste - er ikke stolt, men sket er sket!

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Ha ha jeg opretter en med det samme

Jeg holder øje ;o)

Anmeld

11. juni 2011

Vivian87

Jeg ved ikke om min daværende kæreste så det som utroskab, men det føltes sådan... Havde været vild med ham længe og endelig begyndte han at viseMig interesse.. vi havde kysset et par gange og sådan, men ikke snakket om hvad vi var, og en dag i byen blev jeg ufattelig fuld og tog med en gammel flamme hjem (men var så fuld at jeg faldt i søvn mens jeg red ham - han var så fuld at han ikke opdagede det ), og ugen efter blev mig og hamJeg var vild med enige om at kalde os kærester...

Anmeld

11. juni 2011

Lunae

Jeg har stemt ja og er bestemt ikke stolt af det! Jeg har kysset en fyr, ét kys! Jeg var meget fuld og fortalte min kæreste det med det samme! Det er overhovedet ikke okay, men sket er sket! Det har klart været værre for mig end for min kæreste - han kunne sagtens mærke at jeg angrede ekstremt! Det var i gymnasiet og vi havde været sammen i 2-3 år! Nu har vi været sammen i syv år og har en skøn datter sammen! Jeg kunne aldrig være min kæreste utro igen, aldrig!!

Anmeld

11. juni 2011

aarhusmor

Jeg har ikke og ville aldrig være utro mod min mand.

Men jeg har været gift før og der var jeg sammen med en anden.

Anmeld

11. juni 2011

morethanperfect

Ja , desværre . Har været to tidligere kærester utro . Utroligt at jeg ikke lærte af det første gang  

Har dog ALDRIG været min nuværende kærest utro .. !

Anmeld

11. juni 2011

Anonym

hmmm... nå jeg misforstod og svarede "ja, en gang", men det var ved min eks! Vi havde et utroligt dårligt forhold, hvor han blandt andet var mig utro en del gange. En aften var jeg så så fuld at jeg kyssede med en anden og dagen efter gjorde jeg det endeligt forbi med min eks.

Kan ikke sige jeg fortryder, for ham den anden har jeg i dag været sammen med i seks år og vi har den skønneste datter sammen Og ærligt talt så havde min eks sku fortjent det (selvom han ikke ved det)

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hej baby.dk folk

Jeg synes ofte jeg møder ordet "utro" - hvilket er et træls ord! I følge statistikker, som kun kan laves nogenlunde - er der utrolig MANGE som er utro.. Så jeg tænker jeg ville prøve at lave en lille afstemning for at se..

Vær gerne ærlige, jeg behøver kun afstemning, I behøver ikke svare, men I kan godt svare anonymt...

Puha! over 20 procent i alt som har været deres partner utro  Fandme en sørgerlig statistik! At man overhovedet kan få sig selv til det. Nej, aldrig i livet her!

Hvis der manglede noget i forholdet ville jeg sørge for at reparere det, og hvis det ikke virkede, så ende det. Skuda ikke bare være sammen med én. Pyha. No go, absolut no go!  

Anmeld

11. juni 2011

Clisolka

Nej! Jeg har aldrig været min nuværende kæreste utro - det elsker jeg ham for højt til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.