mme eller mm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Tina&Martin skriver:

Du mangler et valg... mm+mme

Det er ingen skam at give flaske, om man kan amme eller ej. hver kvinde har et valg.

Når det så er sagt ammede jeg alt hvad jeg kunne, og da hun blev 4 mdr og fik ske mad, var brystet bare for kedeligt, så der fik hun supp. flaske indtil hun som 6 mdr gammel også mente at det kun var for "babyer".
Så nu får hun Arla babymælk i kop, og jernpulver hver 2. dag.

tænkte faktsik godt på at lave den mulighed, men jeg glemte den af en eller anden mærkelig grund alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Miss Tina

Har slet ikke ammet, men det er helt efter eget valg og har ALDRIG fortrydt mit valg.

Anmeld

11. juni 2011

Miss Tina

Fejl

Anmeld

11. juni 2011

Sara.

Min datter Lærke ammede jeg fuldt til hun var 9 mdr. Hun har aldrig fået erstatning.

Min søn ammede jeg til Han var 5 uger. Med en masse brok fra ham hver gang. Derefter kun erstatning.

KAn se fordele og ulemper ved både mm og mme. Tror hver familie ved hvad der er bedst for dem.

Anmeld

11. juni 2011

Lunae

Jeg ammede min datter i 8 dage, hvorefter jeg måtte skifte til mme! Inden og under graviditet var jeg overbevist om, at jeg skulle amme, men tingene bliver ikke altid som man ønsker! Det var en svær beslutning for mig at opgive amningen, men kort tid efter stod det klart, at det var den eneste mulighed for mig!

Anmeld

11. juni 2011

Fru.Mäes <3

Jeg ammede Felix den første månede, men synes slet slet ikke det bar fedt! Brød mig ikke om det, og var total anspændt hver gang han skulle ammes... Så vi gik på MME

Anmeld

11. juni 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Lunae skriver:

Jeg ammede min datter i 8 dage, hvorefter jeg måtte skifte til mme! Inden og under graviditet var jeg overbevist om, at jeg skulle amme, men tingene bliver ikke altid som man ønsker! Det var en svær beslutning for mig at opgive amningen, men kort tid efter stod det klart, at det var den eneste mulighed for mig!

uha, lyder som om det ikke helt fungerede med modermælken...
hvad skete der? (undskylder min nysgerrighed hvis den er upassende)

Anmeld

11. juni 2011

millesofie

modermælk  Tinke har et par gange fået MME, det man køber men hun kunne ikke lide det

tilgengæld har hun fået hjemmelavet MME engang i mellem men primært min mælk da det var den hun var mest glad for

Anmeld

11. juni 2011

Clisolka

Jeg har svaret MME 

Jeg ammede halvt i de første 6 uger, men kunne ikke følge med hendes sult, så jeg opgav og fik et flaskebarn - hvilket hjalp på mange områder 

Isabella fik MME lige fra fødslen, fordi de skulle regulere hendes blodsukker 

Anmeld

11. juni 2011

AnneBJ

FrøkenHedegaard skriver:

Jeg ammede Felix den første månede, men synes slet slet ikke det bar fedt! Brød mig ikke om det, og var total anspændt hver gang han skulle ammes... Så vi gik på MME

Samme her - også med en Felix, han var dog 2 mdr. før vi gik over til MME; først der gik det op for mig hvor ked jeg var af at amme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.