mme eller mm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad bruger du? Begrund dit svar

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.834 visninger
45 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Vil være sjovt at se hvordan fordelingen er,
hvorfor gør du som du gør?

Jeg vil da starte ud, min søn er 1 uge gammel og 1 dag, han får udelukkende modermælk, jeg kunne på ingen måde se ham få modermælkserstatning, med mindre jeg bare slet ikke var i stand til at amme ham.

Jeg har fra jeg fandt ud af jeg var gravid ønsket at amme ham selv, min største frygt gennem graviditeten har nok været at få kejsersnit og at jeg ikke kunne amme ham.

Nu det jeres tur fortæl fortæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

twinny

Nu har jeg ikk født endnu.... Men jeg håber og ønsker at amme...  Da jeg synes det falder mig mest narturligt...

Anmeld

11. juni 2011

Mum33

Jeg var meget syg, pga blodtab og tabte mig helt ekstremt, så måtte efter en måned "lukke biksen" og gå over til mme. Ville gerne have ammet længere, men bliver aldrig "langtidsammer". Håber næste gang at kunne amme 3-4 mdr max.

Anmeld

11. juni 2011

Skovrup

Baby-støv skriver:

Nu har jeg ikk født endnu.... Men jeg håber og ønsker at amme...  Da jeg synes det falder mig mest narturligt...

Tak for dit svar

jeg har det på samme måde som dig

Anmeld

11. juni 2011

Tulle28

Har ammet min datter og gør det stadig morgen og aften - hun er snart 15 mdr. Hun har kun fået MME når hun har været passet, hvilket ikke har været særligt mange gange. Synes det mest naturlige for babyer er modermælk og bryder mig ikke om at give hende noget kunstigt, lavet på komælk....

Anmeld

11. juni 2011

Rockertand

Nu er min datter så ved at være på fast føde, men hun har fået både bryst og modermælkserstatning (fra fødsel til ca. 6 måneder) - det har fungeret rigtigt godt for os - så vi har fået alle fordelene ved begge dele, og det har manden også nydt godt af

Anmeld

11. juni 2011

Skovrup

I.E.K. skriver:

Jeg var meget syg, pga blodtab og tabte mig helt ekstremt, så måtte efter en måned "lukke biksen" og gå over til mme. Ville gerne have ammet længere, men bliver aldrig "langtidsammer". Håber næste gang at kunne amme 3-4 mdr max.

Det er jeg ked af at høre, det ikke altid ting går som man ønsker

Mange tak for dit svar.

Anmeld

11. juni 2011

Janni.

Jeg ammede de første 2 mdr med lidt MME ved siden af, ellers blev Silas ikke mæt og tabte sig 

Nu får han kun MME og vejer nu 7 kg og er 63 cm lang - næsten 3 mdr gammel

Anmeld

11. juni 2011

2babygirls

Fru. Skovrup skriver:

Vil være sjovt at se hvordan fordelingen er,
hvorfor gør du som du gør?

Jeg vil da starte ud, min søn er 1 uge gammel og 1 dag, han får udelukkende modermælk, jeg kunne på ingen måde se ham få modermælkserstatning, med mindre jeg bare slet ikke var i stand til at amme ham.

Jeg har fra jeg fandt ud af jeg var gravid ønsket at amme ham selv, min største frygt gennem graviditeten har nok været at få kejsersnit og at jeg ikke kunne amme ham.

Nu det jeres tur fortæl fortæl

Du mangler et valg... mm+mme

Det er ingen skam at give flaske, om man kan amme eller ej. hver kvinde har et valg.

Når det så er sagt ammede jeg alt hvad jeg kunne, og da hun blev 4 mdr og fik ske mad, var brystet bare for kedeligt, så der fik hun supp. flaske indtil hun som 6 mdr gammel også mente at det kun var for "babyer".
Så nu får hun Arla babymælk i kop, og jernpulver hver 2. dag.

Anmeld

11. juni 2011

serinasmor

hun fik mme efter 10 dage da jeg ikke havde andet valg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.