jeg savner det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Trine89

Caroline86 skriver:

tak, nuller!

Ja, du kender det jo fra badminton! Det er bare så pisse svært for på den ene side vil jeg jo gerne kæmpe mig helt til tops igen og vise hvad jeg kan men på den anden side vil jeg heller ikke risikere at skuffe mig selv hvis jeg ikke er "naturtalent" længere

Jeg har allerede skrevet til en af tøserne og hun løs som om hun er frisk Tror jeg vil tage kontakt til vores gamle trænere og høre dem ad

nemlig, min badminton var jo også mit et ig alt til skaden ramte mig og min LORTE træner ikke mente der var mere i det.. Uh hvor kan jeg blive sur når jeg tænker tilbage til det. :s puha da. 

Fedt du har taget kontakt.. men kan godt forstå din "bekymring" om at man stiller for høje krav til sig selv.. Kan også godt nogen gange være bange for om jeg ikke bare ville skuffe mig selv hvis jeg begyndte igen. men jeg tror nu aldrig jeg kommet til at spille andet end hygge-badminton  Min fod er for ødelagt. 

Men som sagt fedt at du prøve om man kan gøre et eller andet for det.. og så må du jo bare tage en træning ad gangen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

men pyyyh.. det er 10 år siden jeg har spillet sidst!!

Ja og derfor skal du måske bare se på det som hygge, i hvert fald i starten.. Altså tage det stille og roligt Ved ikke om jeg bare vrøvler, men jeg synes i hvert fald det er en ting hvor det er værd at tage chancen

Anmeld

9. juni 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Ja og derfor skal du måske bare se på det som hygge, i hvert fald i starten.. Altså tage det stille og roligt Ved ikke om jeg bare vrøvler, men jeg synes i hvert fald det er en ting hvor det er værd at tage chancen

jeg tror ikke jeg ved hvordan man tager det stille og roligt når det kommer til basket.. bliver forpustet af begejstring bare jeg ser en kamp i tv haha...

Ej, du har ret.. ro på og nyde det... det må være vejen frem

Anmeld

9. juni 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

jeg tror ikke jeg ved hvordan man tager det stille og roligt når det kommer til basket.. bliver forpustet af begejstring bare jeg ser en kamp i tv haha...

Ej, du har ret.. ro på og nyde det... det må være vejen frem

Haha Prøv det ad, er sikker på det bliver godt!

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

Caroline86 skriver:

man må gerne være nysgerrig

hvordan det føles!? hmm... fuldstændig ubeskriveligt smertefuldt! Jeg har haft kontakt med en del fra USA med samme sygdom og ingen kan sætte ord på hvordan det føles... det er en blanding af brændende/sviende smerter og dunkende smerte fordi det er i nerverne. Helvedesild på huden er også utroligt smertefuldt og brænder (deraf navnet )...

Der findes, desværre, ikke rigtigt noget smertestillende der kan fjerne smerterne, men der er mange ting der kan dulme. Mange får god effekt af antidepressiv medicin fordi det blokerer men jeg selv havde bedst effekt af noget specialfremstillet smertestillende som jeg skulle tage fast sammen med antiviralt medicin!

Åhh de der smerter kender jeg godt....de er modbydelige

Kommer smerterne kun i perioder nu? eller de der hele tiden?

Jeg har selv spillet en del basket i mine unge dage  dog ikke på et plan som det du gjorde.....det var bare i ungdomsskolen.

men uden at prale, så var jeg skide god til det

jeg synes da du skal overvinde din frygt, og prøve at vove dig ud i det. du kan jo træne dig stille og roligt op, og dæmpe forventningerne en smule, selvom det godt kan være svært.

Pøj pøj med det

Anmeld

9. juni 2011

Caroline86

Carina1977 skriver:

Åhh de der smerter kender jeg godt....de er modbydelige

Kommer smerterne kun i perioder nu? eller de der hele tiden?

Jeg har selv spillet en del basket i mine unge dage  dog ikke på et plan som det du gjorde.....det var bare i ungdomsskolen.

men uden at prale, så var jeg skide god til det

jeg synes da du skal overvinde din frygt, og prøve at vove dig ud i det. du kan jo træne dig stille og roligt op, og dæmpe forventningerne en smule, selvom det godt kan være svært.

Pøj pøj med det

konstante smerter, men med jag... heldigvis er de ikke ret slemme længere - jeg betragter egentlig mig selv som værende rask, men ved at det kan vende på få dage hvis ikke jeg passer på!

Jeg tager ingen smertestillende nu dels fordi smerterne er aftaget og dels fordi jeg har vænnet mig til at have dem efter så mange år...

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

konstante smerter, men med jag... heldigvis er de ikke ret slemme længere - jeg betragter egentlig mig selv som værende rask, men ved at det kan vende på få dage hvis ikke jeg passer på!

Jeg tager ingen smertestillende nu dels fordi smerterne er aftaget og dels fordi jeg har vænnet mig til at have dem efter så mange år...

Ja man kan vænne sig til mange ting. jeg tager heller ikke smertestillende, kun i de perioder hvor det bliver virkelig ekstremt.

Men dejligt at høre, at det ikke er så voldsomt længere. Men jeg kan godt forstå du har dine forbehold, for du er vel også bange for, at hvis du overanstrenger dig, at smerterne så vil blusse op igen?

Du må jo føle dig frem, og så vurdere hvad din krop kan være med til.

Anmeld

9. juni 2011

Caroline86

Carina1977 skriver:

Ja man kan vænne sig til mange ting. jeg tager heller ikke smertestillende, kun i de perioder hvor det bliver virkelig ekstremt.

Men dejligt at høre, at det ikke er så voldsomt længere. Men jeg kan godt forstå du har dine forbehold, for du er vel også bange for, at hvis du overanstrenger dig, at smerterne så vil blusse op igen?

Du må jo føle dig frem, og så vurdere hvad din krop kan være med til.

sygdommen er stressbetinget så jeg skal lige være lidt obs!

Kan også mærke at det blusser op nu når jeg har skrevet opgave og skal til eksamen... Har blister i hele munden, paresen i ansigtet er lidt værre og jeg har mere hovedpine end jeg plejer... men det skal nok gå! jeg er ikke bekymret for en ny parese som det er nu skal bare passe på mig selv

knus

Anmeld

9. juni 2011

Carina1977

Caroline86 skriver:

sygdommen er stressbetinget så jeg skal lige være lidt obs!

Kan også mærke at det blusser op nu når jeg har skrevet opgave og skal til eksamen... Har blister i hele munden, paresen i ansigtet er lidt værre og jeg har mere hovedpine end jeg plejer... men det skal nok gå! jeg er ikke bekymret for en ny parese som det er nu skal bare passe på mig selv

knus

Ja stress er ikke godt for noget overhovedet....og i din situation er det endda endnu værre. Men godt du er obs på det, og har det i baghovedet hele tiden. Så må du holde dine pauser, og finde måder hvorpå du kan slappe af/stresse af.

Anmeld

9. juni 2011

CamillaValby

Uhh kender den følelse ALT for godt, her var/er det dog sjipning. Men pga en knæskade måtte jeg stoppe.

Men som nogle andre skriver, så start op hvis det er muligt bare for hyggens skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.