jeg savner det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Laulund87

Jeg har ikke så meget klogt at sige udover at du kan!

Hvis der er nogen der kan hvad de vil, er det dig smukke!

Er så ked af alt det du har været igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

så, du

Anmeld

9. juni 2011

Caroline86

sweet skriver:

hold da op.... blev lige lidt nysgerrig... hvordan føles det der helvedsild??

man må gerne være nysgerrig

hvordan det føles!? hmm... fuldstændig ubeskriveligt smertefuldt! Jeg har haft kontakt med en del fra USA med samme sygdom og ingen kan sætte ord på hvordan det føles... det er en blanding af brændende/sviende smerter og dunkende smerte fordi det er i nerverne. Helvedesild på huden er også utroligt smertefuldt og brænder (deraf navnet )...

Der findes, desværre, ikke rigtigt noget smertestillende der kan fjerne smerterne, men der er mange ting der kan dulme. Mange får god effekt af antidepressiv medicin fordi det blokerer men jeg selv havde bedst effekt af noget specialfremstillet smertestillende som jeg skulle tage fast sammen med antiviralt medicin!

Anmeld

9. juni 2011

Caroline86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

du kan komme og spille med i stedet, kan du

Anmeld

9. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

du kan komme og spille med i stedet, kan du

Yeah 

Anmeld

9. juni 2011

Caroline86

Trine89 skriver:

stor knus til dig smukke.. 

Men måske det kunne være meget sjovt at kontakte nogle af dem som du tidligere har spillet med og hører om de er friske på noget hygge træning.? Der er vel mulighed for at man kan leje bane? 

Men jeg kender godt til det med savnet til et spil som har fyldt SÅ meget i ens liv.. 

men jeg vil også sige GO FOR IT. Man kan jo altid stoppe igen hvis det ikke føles rigtig alligevel.

tak, nuller!

Ja, du kender det jo fra badminton! Det er bare så pisse svært for på den ene side vil jeg jo gerne kæmpe mig helt til tops igen og vise hvad jeg kan men på den anden side vil jeg heller ikke risikere at skuffe mig selv hvis jeg ikke er "naturtalent" længere

Jeg har allerede skrevet til en af tøserne og hun løs som om hun er frisk Tror jeg vil tage kontakt til vores gamle trænere og høre dem ad

Anmeld

9. juni 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Jeg har ikke så meget klogt at sige udover at du kan!

Hvis der er nogen der kan hvad de vil, er det dig smukke!

Er så ked af alt det du har været igennem

ja, jeg burde måske nok bare forsøge... er bare bange for at mine gode minder bliver ødelagt hvis nu det ikke bliver en god oplevelse at starte igen.. forstår du hvad jeg mener?

Anmeld

9. juni 2011

sweet

Caroline86 skriver:

man må gerne være nysgerrig

hvordan det føles!? hmm... fuldstændig ubeskriveligt smertefuldt! Jeg har haft kontakt med en del fra USA med samme sygdom og ingen kan sætte ord på hvordan det føles... det er en blanding af brændende/sviende smerter og dunkende smerte fordi det er i nerverne. Helvedesild på huden er også utroligt smertefuldt og brænder (deraf navnet )...

Der findes, desværre, ikke rigtigt noget smertestillende der kan fjerne smerterne, men der er mange ting der kan dulme. Mange får god effekt af antidepressiv medicin fordi det blokerer men jeg selv havde bedst effekt af noget specialfremstillet smertestillende som jeg skulle tage fast sammen med antiviralt medicin!

tænkte nok det havde noget med noget der brænder at gøre men skulle jo lige høre for at være sikker.. grunden til at jeg spørger er fordi jeg her det seneste stykke tid har haft en ufattlig brændende i huden på noget af min ryg og på brystet fik dog afvide at det nok var nogle nerver der var generet fordi jeg har døjet med lidt ondt i ryggen.. og så har jeg noget med nerven i min venstre arm så tre af mine finger sover hele tiden... så blev jo lige nysgerrig i at høre hvad dit var for noget  tror dog vist bare mit er det nerve noget de snakkede om...

men tak for forklaringen

Anmeld

9. juni 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

ja, jeg burde måske nok bare forsøge... er bare bange for at mine gode minder bliver ødelagt hvis nu det ikke bliver en god oplevelse at starte igen.. forstår du hvad jeg mener?

Ja jeg forstår, men jeg synes helt klart det er forsøget værd!

Hvis du nu starter langsomt op og ikke forventer for meget af dig selv, og husker på at du har været syg (nemmere sagt end gjort, I know) så kan det kun blive en succes er jeg sikker på

Anmeld

9. juni 2011

Caroline86

Laulund87 skriver:

Ja jeg forstår, men jeg synes helt klart det er forsøget værd!

Hvis du nu starter langsomt op og ikke forventer for meget af dig selv, og husker på at du har været syg (nemmere sagt end gjort, I know) så kan det kun blive en succes er jeg sikker på

men pyyyh.. det er 10 år siden jeg har spillet sidst!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.