Vi har fået lejlighed :D:D:D + lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Hvor er det fedt... Kæmpe Tillykke.... 

Skal selv til 2. lægebesøg i eftermiddag... og det kniver også tit med mig at tisse... Plejer at drikke en helveds masse vand inden, jeg så jeg næsten er ved at tisse i bukserne... 

Tusind tak!

Og held og lykke Ja, jeg skulle nemlig bare tisse mega meget lige inden jeg tog afsted, og kunne ikke holde mig. Så endte med at stå at drikke 5-7 papkrus vand nede hos lægen for at få gang i blæren. Var sku lige ved at kaste op! 

Du må lige skrive hvordan det går  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Lige præcis! Og jeg synes faktisk det er fedt med det bruserrum i kælderen, fordi det er stooort, så man ikke skal stå og mase sig ind i en lille brusekabine. Hehe

Vi har i hvert fald masser af familie! Og min mor har sagt, at hun kommer og hjælper med slutrengøringen i den her lejlighed, så det bliver super. Gad bare godt vi fik nøglerne inden d. 15, men det kan vi desværre ikke. Der bliver dog automatisk malet i den nye, og boligforeningen ordner det her, så det er egentlig kun lillepigens værelse der måske skal have sig en omgang

Uhh lyder lidt dejligt

Lækkert. Vi skulle selv bestemme og vi ville male den gamle. Ja, lidt farver skal der være i lillepigens værelse, hehe.

Anmeld

9. juni 2011

Nalle

Tillykke  med lejligheden! 

kan selv huske hvor ellevild jeg var da vi fik noget større

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Uhh lyder lidt dejligt

Lækkert. Vi skulle selv bestemme og vi ville male den gamle. Ja, lidt farver skal der være i lillepigens værelse, hehe.

Vi har indbetalt penge på sådan en vedligeholdelseskonto til lejligheden hver måned, som vi ikke kan få udbetalt, så der er en del allerede dér til det der skal ordnes her i lejligheden ud over indskuddet. Tror der står en 6000 på den, og så er der 10.000 indskud mindst. Så vi burde få noget igen

Lejligheden er pæn og velholdt, og der er næsten intet på væggene. Så jeg forestiller mig, at der bare skal males og lakeres gulv. Der er et par fejl og mangler, men de ting står på fejl og mangelllisten fra indflytningen, så det hele skal nok gå  

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Nalle skriver:

Tillykke  med lejligheden! 

kan selv huske hvor ellevild jeg var da vi fik noget større

Tak! Ja, det er en KÆMPE sejr!

Glæder mig også til at flytte til et område med færre unge. Vores nabo ved siden af soveværelset laver vidst ikke andet end at have sex. Også lige nu. Det lyder temmelig belastende. Haha! Så det bliver rart med et soveværelse, der vender anderledes ift. andres rum. Hehe  

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Vi har indbetalt penge på sådan en vedligeholdelseskonto til lejligheden hver måned, som vi ikke kan få udbetalt, så der er en del allerede dér til det der skal ordnes her i lejligheden ud over indskuddet. Tror der står en 6000 på den, og så er der 10.000 indskud mindst. Så vi burde få noget igen

Lejligheden er pæn og velholdt, og der er næsten intet på væggene. Så jeg forestiller mig, at der bare skal males og lakeres gulv. Der er et par fejl og mangler, men de ting står på fejl og mangelllisten fra indflytningen, så det hele skal nok gå  

Ja okay, det lyder til en lille regning. Så lidt penge for i nok tilbage.

Vi venter også på penge fra vores indskud plus for meget betalt husleje og for meget betalt el, vand og varme, så det bliver lækkert.

Anmeld

9. juni 2011

Nalle

Frøken J. skriver:

Tak! Ja, det er en KÆMPE sejr!

Glæder mig også til at flytte til et område med færre unge. Vores nabo ved siden af soveværelset laver vidst ikke andet end at have sex. Også lige nu. Det lyder temmelig belastende. Haha! Så det bliver rart med et soveværelse, der vender anderledes ift. andres rum. Hehe  

Hehe

Vi er også så heldige at der kun bor "voksne" mennesker her, vi har aldrig hørt noget til de andre, vi var heldige at få en af de områder i byen hvor der overhovedet ikke er lydt

Anmeld

9. juni 2011

Lou87

Frøken J. skriver:

Taaaaak

Men ja, netop! Jeg har nemlig været virkelig pessimistisk, imens min kæreste har forsøgt at se lyst på det. Har forsøgt at forklare, at i og med at der står noget langs ALLE vægge i HELE lejligheden, ville vi hverken have plads til vugge eller puslebord + jeg VIRKELIG havde brug for at indrette. SÅ træls at have alle babytingene i et skide badekar

Kan godt forstå i var glade for at få noget større! Det giver bare en anden ro. Især fordi vores lejlighed sådan set er for lille bare til os to. Vi kan slet ikke have alle vores ting, så her ser altid rodet ud. Åh, jeg glæder mig

Og tak for det! Jeg har sku sådan en regulær anti-interessant graviditet. Hehe! Og det er nu rart nok

Forstår godt du har fået ro på nu
Det er super fedt for jer altså...
Kan virkelig mærke indeni hvor glad jeg er på jeres vejne, men nok fordi jeg selv ka huske hvordan det var at ens babyting lå samlet i hele kravlegården i et bjerg
Hvorimod at vi kunne gå igang med hendes værelse med det samme her og begynde og indrette.. jeg elsker også at indrette, så kan sagtens følge dig i du VIRKELIG gerne ville

Anmeld

10. juni 2011

Frøken J.

Lou87 skriver:

Forstår godt du har fået ro på nu
Det er super fedt for jer altså...
Kan virkelig mærke indeni hvor glad jeg er på jeres vejne, men nok fordi jeg selv ka huske hvordan det var at ens babyting lå samlet i hele kravlegården i et bjerg
Hvorimod at vi kunne gå igang med hendes værelse med det samme her og begynde og indrette.. jeg elsker også at indrette, så kan sagtens følge dig i du VIRKELIG gerne ville

Hvor er det sødt du er glad på vores vegne! Men ja, det føles nemlig helt vildt "nomade"-agtigt, bare at have tingene opbevaret her der og alle vegne. Vugge og puslebord står også hos min mor, og vil bare gerne have det hjem! Så nu skal der bare indrettes  

Anmeld

11. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frøken J. skriver:

Undskyld sådan en narcissistisk debat, men hold kæft hvor er jeg bare SÅ meget oppe at køre, at HELE verden skal høre det

Siden jeg testede positiv har vi søgt og søgt efter lejligheder. Trods skide godt boligbrev fra '89 har vi ikke fået nogen af dem vi har sagt ja til. Vores nuværende er en 2-værelses på 56 kvadratmeter uden egen bad, og der er ikke plads til at give baby bare et lille hjørne.. Så det har været lidt stress. Jeg har også været knotten, fordi mit redebyggerinstinkt trænger til at udfolde sig på babyværelset, i stedet for at alle babytingene ligger i et babybadekar.

Og i dag har vi fået det svar, at vi har fået en lejlighed!!!! Jeg loggede ind og sagde til min kæreste: "Hvad betyder det, hvis der står ny lejer?" og det betyder vi fik den Vi har talt med boligforeningen, og det er så NIIICE!

Vi var nummer 19 (!!!!!) til den, og jeg kan på ingen måde forstå, at ingen foran os har sagt ja.

Beskrivelse af lejligheden:

Den er 88 kvadratmeter og perfeeekt.... 5000 om måneden før boligsikring, så et sted mellem 4000-4500 (1000 mere end vi giver nu). Det er inklusive varme. Vand er gratis, og der er gratis vaskekælder, som ligger lige i samme opgang som os, så vi ikke skal slæbe langt

Der er en lækker stor entré når man kommer ind, med stort indbygget skab til jakker og sådan. På venstre hånd når man kommer ind er en stooor stue. Hele den ene væg, ud mod en dejlig gård, er store vinduer, og der strækker sig en altan langs hele den ene væg. Så både plads til barnevogn og mine havemøbler fra min gamle lejlighed

Lige efter stuen er børneværelset, som også er ret stort. Dog mere smalt i det For enden af entréen ligger et stort soveværelse med franske døre (altså franske døre ud til vejen). Lige indenfor og til højre når man kommer ind i lejligheden ligger et lille WC bare med toilet Lige efter toilettet ligger køkkenet. Det er nyrenoveret!!! Virkelig lækkert og nyt, pisse nice ny ovn. Og plads til et rimelig stort spisebord!! Så det skal ikke fylde i stuen længere Og i køkkenet er der en lille dør ud til et rum hvor brusebadet er. Bruser og WC er adskilt. Man kan få dem slået sammen, så huslejen bliver lidt højere, men det vil vi ikke. Synes det er praktisk den ene kan gå i bad, imens den anden er på WC

Jeg er bare så meget oppe at køre. Den er tæt på både hans og mins skole (tror jeg kan cykle derned på 10 minutter max), tæt på indkøb, 25 min. i bus fra midtbyen. Hold da schæææft vi er heldige

Vi skal flytte d. 15/7, så nu skal der pakkes Vi skal betale indskud + 1 måneds husleje, og kommer til at skulle af med max 8000 hver

JUBLER!

Lægebesøg i dag:

Og var til 2. lægebesøg i dag. Røvkedeligt Fejler intet, alt er normalt. Har kun taget lidt for meget på, men det vidste jeg godt Hørte lillepigens hjertelyd, og min livmoder er flot stor og har den rette størrelse.

Eneste problem var, at jeg BARE ikke kunne tisse da jeg kom og skulle lave urinprøve Så måtte gøre det bagefter og få svar af laborenten. Hehe

Hvor er det bare et dejligt indlæg. JUHUUU!! Argh, man burde overveje Jylland. Dutter bare ikke når udd. og arb. er i KBH .

Har skal vi betale ca det dobbelte for samme type bolig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.