Vi har fået lejlighed :D:D:D + lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Frøken J.

karina pigen skriver:

stort tillykke..hvor flytter du så hen,..

vi havde os et godt nummer fra 83.. og den lejlighed vi fik stod vi os nr 19 til.. hehe..

så skal du igang med børneværelset!

Jamen vi bor i Århus C og flytter til Århus N Så stadig i gode gamle Århus. Hehe  

Det er så fedt man kan få den, selvom man er så langt nede som både i og vi var. Jeg forstår så slet ikke, at ingen andre har taget den! Til den pris, den størrelse og den beliggenhed. Men godt de ikke gjorde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Fuck hvor er det bare fedt søde!! Kæmpe stort tillykke med det!

Ja, du skal da for vildt i gang med børneværelse Glæder mig til at se billeder af det.

Tusind tak!

Uha ja, der går rigtig indretter i mig nu, selvom jeg er rimelig dårlig til indretning 

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Hvor skønt for jer.
Så kan du endelig komme i gang med redebyggeriet.

Tillykke med det hele

Tak  

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Stjernestøv skriver:

Tillykke søde

Tusind tak 

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Tillykke Lækkert i fik den lejlighed, den lyder helt vild lækker.

Tak! Det er den bare også! Så nu må vi bare håbe, at nogen vil overtage den her snart, så vi ikke hæfter for den indtil september Den her er jo super billig midt i Århus, men tænker det trækker ned, at den ikke har eget brusebad. Håber dog nogen springer på buddet! 3500 for 56 kvadratmeter lige midt i Århus C er ikke sådan at kimse ad  

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Jeg så bare overskriften og tænkte at det kun kunne være dig! ENDELIG, hva?! stort tillykke med lejligheden og kender ALT til det med redebyggergenet. Det hele kribler også herhjemme, og jeg glæder mig til at få ferie om små 4 uger - så har jeg hele sommeren men hvor er det hele fantastisk!!! og hvor galt stod det da til med +kgene? Det er jobbildt forskelligt hvad man tager på!

Hihi, godt gættet! Kan godt forstå du glæder dig til at komme i gang også. Jeg tror det er sådan et kvindeligt instinkt!

Jeg har taget 9-10 kg. på. Og jeg blev egentlig også lidt irriteret over hendes skepsis, for de fleste af de kilo sidder altså på babydunken, poppoen og brysterne. Og lidt i fjæset. Jeg er ikke blevet all-over tyk, og jeg ved jo godt hvordan man taber sig. Jeg har det personligt ikke skidt med vægtøgningen. Så jeg tænker også de skal lade være bare at se på de tal, men også se på personen.

Fejrede også vægtkritikken med at købe to lunch bites og en cola i 7 eleven. NÅ! Ej, men skal nok lige passe lidt på, men stadig

Anmeld

9. juni 2011

.....

Frøken J. skriver:

Den bedste undskyldning at bruge  

Jaer

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Frøken Christiansen skriver:

ej hvor fedt at høre, det må man godt juble over kæmpe tillykke med lejligheden.

Tusind tak!  

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Tak! Det er den bare også! Så nu må vi bare håbe, at nogen vil overtage den her snart, så vi ikke hæfter for den indtil september Den her er jo super billig midt i Århus, men tænker det trækker ned, at den ikke har eget brusebad. Håber dog nogen springer på buddet! 3500 for 56 kvadratmeter lige midt i Århus C er ikke sådan at kimse ad  

Det er normal prisen for Kolding, så ja, den bør gå hurtig. Men overtagelse pr 15/7, så er det aller tidligs 1/8 i kan komme af med den anden og vil iselv male, så er det den 15/8, så er 14 dage ikke det væreste i verden

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Det er normal prisen for Kolding, så ja, den bør gå hurtig. Men overtagelse pr 15/7, så er det aller tidligs 1/8 i kan komme af med den anden og vil iselv male, så er det den 15/8, så er 14 dage ikke det væreste i verden

Så håber jeg nogen vil overtage d. 1/8. Men det er jo også det ideele tidspunkt, for der kommer jo en masse til byen nu her, som skal til at studere, og prisen er jo god for en på SU. Min kæreste boede her alene, før jeg kom. Han klarede den økonomisk på SU uden SU lån og job. Fandme flot klaret, siger jeg bare. Haha. Så jeg tænker den måske kan afsættes til en kommende studerende! Så må vi bare virkelig rose det manglende bad  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.