Frøken J. skriver:
Undskyld sådan en narcissistisk debat, men hold kæft hvor er jeg bare SÅ meget oppe at køre, at HELE verden skal høre det 
Siden jeg testede positiv har vi søgt og søgt efter lejligheder. Trods skide godt boligbrev fra '89 har vi ikke fået nogen af dem vi har sagt ja til. Vores nuværende er en 2-værelses på 56 kvadratmeter uden egen bad, og der er ikke plads til at give baby bare et lille hjørne.. Så det har været lidt stress. Jeg har også været knotten, fordi mit redebyggerinstinkt trænger til at udfolde sig på babyværelset, i stedet for at alle babytingene ligger i et babybadekar.
Og i dag har vi fået det svar, at vi har fået en lejlighed!!!!
Jeg loggede ind og sagde til min kæreste: "Hvad betyder det, hvis der står ny lejer?" og det betyder vi fik den
Vi har talt med boligforeningen, og det er så NIIICE!
Vi var nummer 19 (!!!!!) til den, og jeg kan på ingen måde forstå, at ingen foran os har sagt ja.
Beskrivelse af lejligheden:
Den er 88 kvadratmeter og perfeeekt.... 5000 om måneden før boligsikring, så et sted mellem 4000-4500 (1000 mere end vi giver nu). Det er inklusive varme. Vand er gratis, og der er gratis vaskekælder, som ligger lige i samme opgang som os, så vi ikke skal slæbe langt 
Der er en lækker stor entré når man kommer ind, med stort indbygget skab til jakker og sådan. På venstre hånd når man kommer ind er en stooor stue. Hele den ene væg, ud mod en dejlig gård, er store vinduer, og der strækker sig en altan langs hele den ene væg. Så både plads til barnevogn og mine havemøbler fra min gamle lejlighed 
Lige efter stuen er børneværelset, som også er ret stort. Dog mere smalt i det
For enden af entréen ligger et stort soveværelse med franske døre (altså franske døre ud til vejen). Lige indenfor og til højre når man kommer ind i lejligheden ligger et lille WC bare med toilet
Lige efter toilettet ligger køkkenet. Det er nyrenoveret!!! Virkelig lækkert og nyt, pisse nice ny ovn. Og plads til et rimelig stort spisebord!! Så det skal ikke fylde i stuen længere
Og i køkkenet er der en lille dør ud til et rum hvor brusebadet er. Bruser og WC er adskilt. Man kan få dem slået sammen, så huslejen bliver lidt højere, men det vil vi ikke. Synes det er praktisk den ene kan gå i bad, imens den anden er på WC 
Jeg er bare så meget oppe at køre. Den er tæt på både hans og mins skole (tror jeg kan cykle derned på 10 minutter max), tæt på indkøb, 25 min. i bus fra midtbyen. Hold da schæææft vi er heldige

Vi skal flytte d. 15/7, så nu skal der pakkes
Vi skal betale indskud + 1 måneds husleje, og kommer til at skulle af med max 8000 hver 
JUBLER!
Lægebesøg i dag:
Og var til 2. lægebesøg i dag. Røvkedeligt
Fejler intet, alt er normalt. Har kun taget lidt for meget på, men det vidste jeg godt
Hørte lillepigens hjertelyd, og min livmoder er flot stor og har den rette størrelse.
Eneste problem var, at jeg BARE ikke kunne tisse da jeg kom og skulle lave urinprøve
Så måtte gøre det bagefter og få svar af laborenten. Hehe 
ENDELIG, hva?! stort tillykke med lejligheden og kender ALT til det med redebyggergenet. Det hele kribler også herhjemme, og jeg glæder mig til at få ferie om små 4 uger - så har jeg hele sommeren
og hvor galt stod det da til med +kgene? Det er jobbildt forskelligt hvad man tager på!