Vi har fået lejlighed :D:D:D + lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Becks

FEDT  Stort tillykke søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Lou87

Frøken J. skriver:

Hvor er det sødt du er glad på vores vegne! Men ja, det føles nemlig helt vildt "nomade"-agtigt, bare at have tingene opbevaret her der og alle vegne. Vugge og puslebord står også hos min mor, og vil bare gerne have det hjem! Så nu skal der bare indrettes  

Hihi
jamen det bare når man har en følelse man kan huske eller genkende, så kan man nogengange blive så glad.

ja i know.. tror dog vi havde alt i vores lejlighed selv af det den ku rumme.. men det eneste der var samlet var kravlegård og barnevogn. man ville jo gerne ku begynde og stille diverse ting op, så forstår dig fuldt ud
plus vugge og andre ting, først blev hentet da jeg havde født.. det var i baby sam og havde ikk liiii regnet med og sku føde der hvor jeg blev sat i gang såå.. men lå jo så også derude i 5 dage, så kæresten osv ku sagtens nå og få det hentet

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor er det bare et dejligt indlæg. JUHUUU!! Argh, man burde overveje Jylland. Dutter bare ikke når udd. og arb. er i KBH .

Har skal vi betale ca det dobbelte for samme type bolig 

Wooow, seriøst? :O Ja, flyt da til Jylland! Det stemmer jeg klart for. Og skidt uddannelse. hehe

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

MyDream skriver:

FEDT  Stort tillykke søde

Tak 

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Lou87 skriver:

Hihi
jamen det bare når man har en følelse man kan huske eller genkende, så kan man nogengange blive så glad.

ja i know.. tror dog vi havde alt i vores lejlighed selv af det den ku rumme.. men det eneste der var samlet var kravlegård og barnevogn. man ville jo gerne ku begynde og stille diverse ting op, så forstår dig fuldt ud
plus vugge og andre ting, først blev hentet da jeg havde født.. det var i baby sam og havde ikk liiii regnet med og sku føde der hvor jeg blev sat i gang såå.. men lå jo så også derude i 5 dage, så kæresten osv ku sagtens nå og få det hentet

Det er rigtig nok!

Uha, jamen så kunne i da pludselig få travlt. Meget heldig så, at du ikke skulle hjem med det samme! He he

Anmeld

11. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frøken J. skriver:

Wooow, seriøst? :O Ja, flyt da til Jylland! Det stemmer jeg klart for. Og skidt uddannelse. hehe

Ja det er jo KBH og billige lejligheder er der VIRKELIG langt imellem. Så....  Men man kan jo godt klare sig med mindre hvis det er.

Jeg tror ikke vi vil trives i Jylland . Vi er nok for meget bymennesker, men uddannelsen har jeg heller ikke lyst til at opgive. 

Anmeld

11. juni 2011

Frøken J.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er jo KBH og billige lejligheder er der VIRKELIG langt imellem. Så....  Men man kan jo godt klare sig med mindre hvis det er.

Jeg tror ikke vi vil trives i Jylland . Vi er nok for meget bymennesker, men uddannelsen har jeg heller ikke lyst til at opgive. 

Ej, come on! Haha Århus er da også en storby Self. ikke LIGE så stor som Århus, men stadig Danmarks næststørste. Hehe  Men kan godt forstå i ikke bare lige vil rykke teltpælene op og flytte til den anden ende af landet!

Anmeld

11. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frøken J. skriver:

Ej, come on! Haha Århus er da også en storby Self. ikke LIGE så stor som Århus, men stadig Danmarks næststørste. Hehe  Men kan godt forstå i ikke bare lige vil rykke teltpælene op og flytte til den anden ende af landet!

Ja men Århus har stadig ikke de jobs som min mand vil have, og heller ikke den udd. jeg vil tage, da den kun udbydes her i KBH.

Og så vil familien i Jylland alligevel bo så langt væk, at det nærmest ikke kan betale sig. Hvis vi skulle rykke til Jylland ville det primært være for at komme tæt på familien, og tror mig, de ville ikke komme til Århus oftere, selv om det er tættere på end KBH.

Men jo, Århus er et ok bud hvis det skulle være Jylland, men der er nu noget særligt ved København 

Anmeld

11. juni 2011

Sofia

Tillykke, hvor er det fedt. Århus N, det skulle vel aldrig være Trøjborg? I looooooooove Trøjborg!

Anmeld

11. juni 2011

Louiiiise

Stort tillykke. Livet er fantastisk hvis man bare åbner øjne op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.