Vi har fået lejlighed :D:D:D + lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

ønskebørn74

Frøken J. skriver:

Undskyld sådan en narcissistisk debat, men hold kæft hvor er jeg bare SÅ meget oppe at køre, at HELE verden skal høre det

Siden jeg testede positiv har vi søgt og søgt efter lejligheder. Trods skide godt boligbrev fra '89 har vi ikke fået nogen af dem vi har sagt ja til. Vores nuværende er en 2-værelses på 56 kvadratmeter uden egen bad, og der er ikke plads til at give baby bare et lille hjørne.. Så det har været lidt stress. Jeg har også været knotten, fordi mit redebyggerinstinkt trænger til at udfolde sig på babyværelset, i stedet for at alle babytingene ligger i et babybadekar.

Og i dag har vi fået det svar, at vi har fået en lejlighed!!!! Jeg loggede ind og sagde til min kæreste: "Hvad betyder det, hvis der står ny lejer?" og det betyder vi fik den Vi har talt med boligforeningen, og det er så NIIICE!

Vi var nummer 19 (!!!!!) til den, og jeg kan på ingen måde forstå, at ingen foran os har sagt ja.

Beskrivelse af lejligheden:

Den er 88 kvadratmeter og perfeeekt.... 5000 om måneden før boligsikring, så et sted mellem 4000-4500 (1000 mere end vi giver nu). Det er inklusive varme. Vand er gratis, og der er gratis vaskekælder, som ligger lige i samme opgang som os, så vi ikke skal slæbe langt

Der er en lækker stor entré når man kommer ind, med stort indbygget skab til jakker og sådan. På venstre hånd når man kommer ind er en stooor stue. Hele den ene væg, ud mod en dejlig gård, er store vinduer, og der strækker sig en altan langs hele den ene væg. Så både plads til barnevogn og mine havemøbler fra min gamle lejlighed

Lige efter stuen er børneværelset, som også er ret stort. Dog mere smalt i det For enden af entréen ligger et stort soveværelse med franske døre (altså franske døre ud til vejen). Lige indenfor og til højre når man kommer ind i lejligheden ligger et lille WC bare med toilet Lige efter toilettet ligger køkkenet. Det er nyrenoveret!!! Virkelig lækkert og nyt, pisse nice ny ovn. Og plads til et rimelig stort spisebord!! Så det skal ikke fylde i stuen længere Og i køkkenet er der en lille dør ud til et rum hvor brusebadet er. Bruser og WC er adskilt. Man kan få dem slået sammen, så huslejen bliver lidt højere, men det vil vi ikke. Synes det er praktisk den ene kan gå i bad, imens den anden er på WC

Jeg er bare så meget oppe at køre. Den er tæt på både hans og mins skole (tror jeg kan cykle derned på 10 minutter max), tæt på indkøb, 25 min. i bus fra midtbyen. Hold da schæææft vi er heldige

Vi skal flytte d. 15/7, så nu skal der pakkes Vi skal betale indskud + 1 måneds husleje, og kommer til at skulle af med max 8000 hver

JUBLER!

Lægebesøg i dag:

Og var til 2. lægebesøg i dag. Røvkedeligt Fejler intet, alt er normalt. Har kun taget lidt for meget på, men det vidste jeg godt Hørte lillepigens hjertelyd, og min livmoder er flot stor og har den rette størrelse.

Eneste problem var, at jeg BARE ikke kunne tisse da jeg kom og skulle lave urinprøve Så måtte gøre det bagefter og få svar af laborenten. Hehe

Overhovedet ikke narcissistisk.... Fedt indlæg!!!! Hvor er jeg bare glad på jeres vegne!!!!!

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Frøken J.

ønskebarn74 skriver:

Overhovedet ikke narcissistisk.... Fedt indlæg!!!! Hvor er jeg bare glad på jeres vegne!!!!!

Lene

Tusind tak Jubler, hopper og danser. Og tænker på hvordan vi dog skal få pakket alle vores ting ned. Perfekt anledning til hovedoprydning i alt det unødvendige bras.. 

Anmeld

9. juni 2011

Lou87

EJJJJJJ!!!
STORT TILLYKKE!!!
Det er da bare så fedt, så slipper du for at sku gå og spekulere over det hele tiden, kan sagtens forstå hvis det har været et stress emne for dig!

Vi flyttede også selv ligeosm lille pigen kom (pga jeg blev sat igang) men vi var bare så glade for at ha fået noget større hvor vi også ku gå igang med børneværelset og så videre

Og det lyder jo som en lækker lejlighed, glæder os til og se billeder  Og ja toilet og bad særskilt er da klart federe når der kun er et af hver... så man ikk ska sidde og SK*** mens kæresten er i bad eller lign her har vi heldigvis to toiletter.

TILLYKKE IGEN
Og godt med normalt (kedeligt) lægebesøg

Anmeld

9. juni 2011

ønskebørn74

Frøken J. skriver:

Tusind tak Jubler, hopper og danser. Og tænker på hvordan vi dog skal få pakket alle vores ting ned. Perfekt anledning til hovedoprydning i alt det unødvendige bras.. 

YES!!!

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Frøken J. skriver:

Så håber jeg nogen vil overtage d. 1/8. Men det er jo også det ideele tidspunkt, for der kommer jo en masse til byen nu her, som skal til at studere, og prisen er jo god for en på SU. Min kæreste boede her alene, før jeg kom. Han klarede den økonomisk på SU uden SU lån og job. Fandme flot klaret, siger jeg bare. Haha. Så jeg tænker den måske kan afsættes til en kommende studerende! Så må vi bare virkelig rose det manglende bad  

Så længe der er eget toilet, hehe, så kan en studerende nemt bo der i 3-4 år, hvis han/hun ikke gør som jer og starter familie

Men så skal i flytte hurtigt Det gjorde vi + maling, så man kan godt, hvis man har en weekend og mange gode venner

Anmeld

9. juni 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Hihi, godt gættet! Kan godt forstå du glæder dig til at komme i gang også. Jeg tror det er sådan et kvindeligt instinkt!

Jeg har taget 9-10 kg. på. Og jeg blev egentlig også lidt irriteret over hendes skepsis, for de fleste af de kilo sidder altså på babydunken, poppoen og brysterne. Og lidt i fjæset. Jeg er ikke blevet all-over tyk, og jeg ved jo godt hvordan man taber sig. Jeg har det personligt ikke skidt med vægtøgningen. Så jeg tænker også de skal lade være bare at se på de tal, men også se på personen.

Fejrede også vægtkritikken med at købe to lunch bites og en cola i 7 eleven. NÅ! Ej, men skal nok lige passe lidt på, men stadig

Ih, dengang jeg var til første lægebesøg fik hun også sagt: "ja du skal jo nok ikke spise dig igennem din kvalme" og "pas nu på med hvad du spiser" ih jeg er jo pisse lækker med babyvægt kun på mave og bryster! Så jeg tager også det hele med et gran salt

Anmeld

9. juni 2011

Mira0911

Hvor er det fedt... Kæmpe Tillykke.... 

Skal selv til 2. lægebesøg i eftermiddag... og det kniver også tit med mig at tisse... Plejer at drikke en helveds masse vand inden, jeg så jeg næsten er ved at tisse i bukserne... 

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Lou87 skriver:

EJJJJJJ!!!
STORT TILLYKKE!!!
Det er da bare så fedt, så slipper du for at sku gå og spekulere over det hele tiden, kan sagtens forstå hvis det har været et stress emne for dig!

Vi flyttede også selv ligeosm lille pigen kom (pga jeg blev sat igang) men vi var bare så glade for at ha fået noget større hvor vi også ku gå igang med børneværelset og så videre

Og det lyder jo som en lækker lejlighed, glæder os til og se billeder  Og ja toilet og bad særskilt er da klart federe når der kun er et af hver... så man ikk ska sidde og SK*** mens kæresten er i bad eller lign her har vi heldigvis to toiletter.

TILLYKKE IGEN
Og godt med normalt (kedeligt) lægebesøg

Taaaaak

Men ja, netop! Jeg har nemlig været virkelig pessimistisk, imens min kæreste har forsøgt at se lyst på det. Har forsøgt at forklare, at i og med at der står noget langs ALLE vægge i HELE lejligheden, ville vi hverken have plads til vugge eller puslebord + jeg VIRKELIG havde brug for at indrette. SÅ træls at have alle babytingene i et skide badekar

Kan godt forstå i var glade for at få noget større! Det giver bare en anden ro. Især fordi vores lejlighed sådan set er for lille bare til os to. Vi kan slet ikke have alle vores ting, så her ser altid rodet ud. Åh, jeg glæder mig

Og tak for det! Jeg har sku sådan en regulær anti-interessant graviditet. Hehe! Og det er nu rart nok

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

Kofoed33 skriver:

Så længe der er eget toilet, hehe, så kan en studerende nemt bo der i 3-4 år, hvis han/hun ikke gør som jer og starter familie

Men så skal i flytte hurtigt Det gjorde vi + maling, så man kan godt, hvis man har en weekend og mange gode venner

Lige præcis! Og jeg synes faktisk det er fedt med det bruserrum i kælderen, fordi det er stooort, så man ikke skal stå og mase sig ind i en lille brusekabine. Hehe

Vi har i hvert fald masser af familie! Og min mor har sagt, at hun kommer og hjælper med slutrengøringen i den her lejlighed, så det bliver super. Gad bare godt vi fik nøglerne inden d. 15, men det kan vi desværre ikke. Der bliver dog automatisk malet i den nye, og boligforeningen ordner det her, så det er egentlig kun lillepigens værelse der måske skal have sig en omgang

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Ih, dengang jeg var til første lægebesøg fik hun også sagt: "ja du skal jo nok ikke spise dig igennem din kvalme" og "pas nu på med hvad du spiser" ih jeg er jo pisse lækker med babyvægt kun på mave og bryster! Så jeg tager også det hele med et gran salt

Det skal man også bare! Alle er jo forskellige, og jeg tager bare superduper nemt på, så det er altså heller ikke bare sådan lige at styre vægten i midt tilfælde. Det er en evig forbandelse, og jeg gider bare ikke spilde energi på at stresse over det! Så længe bettefisen har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.