Hvor mange ugers ferie har I og jeres børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

mortilflere

De 3 skole børn har 7 uger

Alberte har de 2 uger der er lukket og nødpasning i bh

Hun er ikke til ferier

Jeg går jo hjemme på pension , Bonden har ikke ferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Sofus holder 4 uger, og min mand og jeg tre uger.

Min mand og jeg holder 3 ugers sommerferie sammen, og der holder Sofus selvfølgelig også ferie. Vi skal ud at rejse alle tre uger, først en uge i Sommerhus ved Vestkysten og så 2 uger til Sydspanien.

Når vi kommer hjem holder børnehaven lukket en uge, så der holder Sofus ferie sammen med farmor og farfar, som bor 15 km. væk, så de skal være lidt her og der...  (Sofus skal altså ikke være væk fra os den uge, kun om dagen, og måske et par overnatninger...)

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Jeg har en del lærere i min omgangskreds og de har altså en lang ferie...tror de bruger en uge på forberedelse...så det er bestemt ikke min oplevelse...af dem jeg har kendskab til.

Men ved også at der er mange lærere der gerne vil få det til at lyde som om det er præcis som alle andre..hehe..

Eller også går de ikke op i deres job

Der hvor jeg kommer fra...der bestiller man noget og giver sit hjerteblod for børnene..og det betyder et velforberedt skoleår og tonsvis af timer på arbejdsbordet endda at skrive og skabe sine egne materialer til de børn der har ekstra behov.
Men min indstilling skyldes måske at jeg er gammeldags friskolelærer..jeg ved bare at jeg i de 16 år jeg var lærer har knoklet som et bæst med og for mine "børn".

Anmeld

9. juni 2011

smølfine

Eva. skriver:

har i lige lang ferie eller snupper i en længere ferie, eller gør de..

Her har vores børn altid ferie i hvert fald så lang som deres skoleferie er, så det er 7 uger...når de har gået i børnehave har de som regel haft to måneder. Jeg ved ikke med egen ferie, men satser og håber ikke på job/studiestart før til efteråret.

Og med tanke på den der med at man ville holde ferie uden børn, så ville jeg klart kunne holde en uge væk fra dem velvidende de hygge og holdt ferie med deres bedster men at sende dem afsted ogs elv bare fise den af derhjemme, det ville ikke lige være mig.

Hvad med jer?

Mine børn har i år ferie alle syv uger skolen har lukket, dette kan lade sig gøre, da deres far og jeg er skilt, og jo derfor deler ferien og derud over går jeg også hjemme, da jeg er færdig som sygeplejerske om en måneder og derefter går på barsel. Så syv uger her. Mine børn har dog altid haft meget ferie, da jeg har læst i de seneste 3½ år og derfor har kunne holde dem meget hjemme.

Anmeld

9. juni 2011

Lullaby

Jeg har fra den 24 juni til den 12 august og det har mine unger også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.