Hvor mange ugers ferie har I og jeres børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Maria.

Mine børn har 3 uger sammen med mig, hvor farmand joiner os på 2 af dem.. Overvejer at tage min 6. ferieuge i forlængelse, så vi får en måneds ferie sammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Halbschön

Nicolai har ferie de tre uger hvor DP har lukket.. Jeg er pt ledig men i aktivering, så jeg ved ikke hvornår jeg har ferie, men håber på de tre uger... Jimmi ved ikke hvornår han har ferie endnu, nok først til august...
Og hvis jeg får job inden får jeg nok ingen ferie

Anmeld

9. juni 2011

hekran

Drengene har ferie i 3 uger og vi plejer også at lægge en tre-ugers ferie i februar, hvor vi rejser sammen, så tilsammen er det vel 6 uger. Min mand tager også ferie samtidig med drengene, hvilket er et MUST. Sidder spændt og venter på, hvornår de veer kommer, så vi har en lille baby lige om hjørnet og jeg kan ikke helt overskue at være alene med børn på 0,1 og 3 i tre uger Tak til manden!

Anmeld

9. juni 2011

Mille83

Eva. skriver:

Sådan vil jeg helt sikkert også få det den dag jeg skal prøve at holde korte ferier...men jeg har jo altid haft de der min. 2 mdr... så ville sagtens kunne undvære dem en uge...men hvad, nu har de jo ferie med deres far også så der er jo masser af mulighed for at tage ud og rejse selv.

Hvordan kan du have 2 mdrs ferie tænker jeg? Er du lærer el lign. 

Det må være dejligt og kunne bruge så meget tid med børnene om sommeren 

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Mille83 skriver:

Hvordan kan du have 2 mdrs ferie tænker jeg? Er du lærer el lign. 

Det må være dejligt og kunne bruge så meget tid med børnene om sommeren 

Jeg har jo intet job og ellers har jeg været studerende....og hjemmegående før det.. så nej, jeg er heldigvis ikke lærer.

Anmeld

9. juni 2011

Mille83

Eva. skriver:

Jeg har jo intet job og ellers har jeg været studerende....og hjemmegående før det.. så nej, jeg er heldigvis ikke lærer.

Hehe der er nu intet galt i at være lærer  Og Nej jeg er ikke lærer...

Anmeld

9. juni 2011

bobbles

Eva. skriver:

har i lige lang ferie eller snupper i en længere ferie, eller gør de..

Her har vores børn altid ferie i hvert fald så lang som deres skoleferie er, så det er 7 uger...når de har gået i børnehave har de som regel haft to måneder. Jeg ved ikke med egen ferie, men satser og håber ikke på job/studiestart før til efteråret.

Og med tanke på den der med at man ville holde ferie uden børn, så ville jeg klart kunne holde en uge væk fra dem velvidende de hygge og holdt ferie med deres bedster men at sende dem afsted ogs elv bare fise den af derhjemme, det ville ikke lige være mig.

Hvad med jer?

nu går vores datter jo stadig i børnehave, så det er mere eller mindre os der bestemmer hvornår vi vil have ferie  vi holder ferie i næste uge med en dejlig familie tur til Lalandia, og holder vi en uges ferie i september der tager vi en uge til sverige, så vi holder 2 ugers ferie..

Anmeld

9. juni 2011

wamse

Eva. skriver:

Har du ikke ferie når du er på semi...hvis du er i praktik, så har du ret til 3 ugers ferie, bare hvis ikke du vidste det....

Hmm det må jeg lige have tjekket, for jeg er i praktik, og får revalidering, og behøver derfor ikke optjene ekstra timer, for at kunne afholde ferie 

Anmeld

9. juni 2011

Mi

Mine piger går ikke i SFO og den lilles legestue har lukket hele ferien, så her er det 7 uger  Heldigvis arrangeres der rigtig mange aktiviteter i vores kommune for skolebørnene, så mine piger skal ud og ride, i svømmehallen, til boldspil og meget andet i ferien.

Anmeld

9. juni 2011

trunte89

Jeg går hjemme, men min datter får ' kun ' tre uger. 1 uge her snart, og så tog sammenhængende uger senere. Hun keeeder sig hvis hun er hjemme for lang tid af gangen.
Hun kommer nok også til at få et par dage hist og her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.