Hvor mange ugers ferie har I og jeres børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.465 visninger
44 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Aves.

har i lige lang ferie eller snupper i en længere ferie, eller gør de..

Her har vores børn altid ferie i hvert fald så lang som deres skoleferie er, så det er 7 uger...når de har gået i børnehave har de som regel haft to måneder. Jeg ved ikke med egen ferie, men satser og håber ikke på job/studiestart før til efteråret.

Og med tanke på den der med at man ville holde ferie uden børn, så ville jeg klart kunne holde en uge væk fra dem velvidende de hygge og holdt ferie med deres bedster men at sende dem afsted ogs elv bare fise den af derhjemme, det ville ikke lige være mig.

Hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Mor til L&S

Liva går i dagpleje og hun har 3 ugers ferie sammen med os. Vi har også "kun" 3 ugers ferie!!

Når hun bliver ældre, kunne vi godt finde på at sende hende på ferie ved mormor & morfar f.eks, men kun i en uge hvor vi selv skulle arbejde.. Jeg vil holde ferie med mine børn

god sommer

Anmeld

9. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Han holder længere ferie end vi gør Vi har først ferie i august, og der holder vi fri alle tre (det er planen lige nu), men han holder også fri i uge 29. Så skal han på ferie hos sin bedstemor

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Mor til Liva skriver:

Liva går i dagpleje og hun har 3 ugers ferie sammen med os. Vi har også "kun" 3 ugers ferie!!

Når hun bliver ældre, kunne vi godt finde på at sende hende på ferie ved mormor & morfar f.eks, men kun i en uge hvor vi selv skulle arbejde.. Jeg vil holde ferie med mine børn

god sommer

Sådan vil jeg helt sikkert også få det den dag jeg skal prøve at holde korte ferier...men jeg har jo altid haft de der min. 2 mdr... så ville sagtens kunne undvære dem en uge...men hvad, nu har de jo ferie med deres far også så der er jo masser af mulighed for at tage ud og rejse selv.

Anmeld

9. juni 2011

chael

Eva. skriver:

Her har vores børn altid ferie i hvert fald så lang som deres skoleferie er, så det er 7 uger...når de har gået i børnehave har de som regel haft to måneder. Jeg ved ikke med egen ferie, men satser og håber ikke på job/studiestart før til efteråret.

Og med tanke på den der med at man ville holde ferie uden børn, så ville jeg klart kunne holde en uge væk fra dem velvidende de hygge og holdt ferie med deres bedster men at sende dem afsted ogs elv bare fise den af derhjemme, det ville ikke lige være mig.

Hvad med jer?

Jeg holder jo ferie/barsel her fra d. 24 juni. Der slutter skolen.

Så skal vi på familie ferie i uge 30. Og så holder vores børnehave tvungen ferie lukket i uge 28-29, mener jeg det er?? Og der er ungerne hjemme.

Jeg døjer med bækkenløsning, så det at have ungerne hjemme fra d. 24 juni, det ville være selv totur for mig, for det ville jeg ikke kunne holde til. Men de får masser af fridage og lange weekender, plus vi laver en masse aktiviteter, med at tage på bakken, bonbon land, sommerland osv.

Så de skal nok få masser af fri.

Men de får ca. 3 ugers ferie, plus det løse

*Camilla 24+1

Anmeld

9. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Eva. skriver:

Hvad med jer?

Her har de to stor de der ca 7 uger de to små har mellem 4 og 2 uger + - de dage man nu tager med dem.

Henriette

Anmeld

9. juni 2011

Topp

jeg har 5 uger med min dreng og hans far har en uge - er så heldig at gå hjemme - så vi har hele sommeren sammen - når ikke han vil i SFO altså

Anmeld

9. juni 2011

Mor til L&S

Eva. skriver:

Sådan vil jeg helt sikkert også få det den dag jeg skal prøve at holde korte ferier...men jeg har jo altid haft de der min. 2 mdr... så ville sagtens kunne undvære dem en uge...men hvad, nu har de jo ferie med deres far også så der er jo masser af mulighed for at tage ud og rejse selv.

Ja, det må da også være ret skønt for dig! Hvor mange uger har de ferie med deres far??

Hvis vi havde 2 mdr ferie ca kunne vi også sagtens finde på at tage en uge selv hvis Liva var på ferie ved mormor og morfar

Meeen det er der ingen udsigter for, så vi tager 3 uger med vores datter og så når vi starter på job kan hun komme på en lille mini ferie ved mormor og morfar

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

Mor til Liva skriver:

Ja, det må da også være ret skønt for dig! Hvor mange uger har de ferie med deres far??

Hvis vi havde 2 mdr ferie ca kunne vi også sagtens finde på at tage en uge selv hvis Liva var på ferie ved mormor og morfar

Meeen det er der ingen udsigter for, så vi tager 3 uger med vores datter og så når vi starter på job kan hun komme på en lille mini ferie ved mormor og morfar

Se det er jo det...han startede ud med tre uger, så var det en uge i ferien og en uge de ikke havde ferie han ville have dem...der meldte jeg dog ud at det er ferie og ikke ferie for ham og så de skal afsted, han ser dem jo i forvejen lidt...så indtil videre ønsker han kun en uge af de tre eller mere han kunne få.

Anmeld

9. juni 2011

Anne85

Jeg starter nyt job her om en uge - så min mand og jeg har desværre ikke kunne få andet end 1 uges ferie sammen MEN det kommer bare børnene til gode - de får i alt 5 ugers ferie (uge 28 skal jeg kun arbejde nattevagt fredag-søndag så der har jeg dem hjemme, uge 29+ 30 har min mand ferie, uge 34 har jeg ferie og i uge 35 har vi begge ferie) Derudover skal sønnike på 3 år en forlænget weekend hjem til farmor og farfar og en forlænget weekend hjem til mormor og morfar.
Vi var på Gran Canaria i foråret og satser på en charter rejse igen til efteråret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.