Hvor mange ugers ferie har I og jeres børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

saxa

Begge unger har planlagt ferie fra daginstitutioner i uge 27-28-29-30. Husbonni har ferie 29-30 og jeg er på barsel, som slutter d.1.aug (Forhåbentlig er der job til mig der - søger og søger)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

wamse

Jeg har 6 ugers ferie, så det har Lærke også Har ikke mulighed for ferie før til jul igen, så vi tager en lang sommerferie sammen 

Anmeld

9. juni 2011

ChatH

jeg er på barsel så mine tøser har ferie fra 27 til 32. jeg vil gerne nyde dem mens jeg kan, næste år skla de i skole og så kan jeg ikke tilbyde dem alene mor tid mere

sammen med far har vi 3 uger

Anmeld

9. juni 2011

Mor til L&S

Eva. skriver:

Se det er jo det...han startede ud med tre uger, så var det en uge i ferien og en uge de ikke havde ferie han ville have dem...der meldte jeg dog ud at det er ferie og ikke ferie for ham og så de skal afsted, han ser dem jo i forvejen lidt...så indtil videre ønsker han kun en uge af de tre eller mere han kunne få.

Ja se så må du da give den max gas i den uge og rigtig nyde det..  

Anmeld

9. juni 2011

tazz

Jeg er blvet fritstillet, så hun har ferie fra 1.juli til hun starter i SFO 1. august.

Da vi begge var i arbejde havde hun fire -fem uger, vi tog hver især 3 uger, men forskudt, så det ialt blev fire uger. Den sidste uge meldte vi hende dog til i børnehaven, for så kunne hun ikke holde ud at feriere mere og glædede sig til at se veninderne igen. Så var hun der et par dage og kom stille og roligt ind i børnehaverutinen igen.

Anmeld

9. juni 2011

Diana...

Så lang tid jeg vil og kan klare  Men min 3 uger. 

Anmeld

9. juni 2011

Maja_4000

Jeg har er stadig på barsel , så mig og Caroline har hele sommeren (; Men kæresten har "kun" 3 uger sammen med os ..

Anmeld

9. juni 2011

Nemesis

jaaa normalt har jeg jo de der 3 uger, men har haft flere år hvor jeg har haft mulighed for ekstra ferie. Faktisk har jeg kun 1 år inden for de sidste 6 år haft et med med "kun" 3 ugers ferie.

sidste år da jeg var på barsel, tog vi på camping og så kørte manden på arbejde derfra. 

i år har vi jo så allerede været afsted 16 dage i marts, så det bliver nok ikke til mere end de 3 uger. Farmor er ikke interesseret i at have dem og mine forældre er i sydfranrkig de næste 2½ måned.

:-) Sisse

Anmeld

9. juni 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Min datter på 6 år har 1½ måneds ferie fra skolen, og Frederikke... ja, hun går jo stadig hjemme sammen med mig på barsel. Hun starter først i vuggestue til august - så det passer ca. med samme tidspunkt, hvor Mathilde starter i 1.klasse, og jeg på skole igen.

Min mand har dog ikke noget ferie, ud over næste uge, hvor vi rejser på ferie til Kreta

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

wamse skriver:

Jeg har 6 ugers ferie, så det har Lærke også Har ikke mulighed for ferie før til jul igen, så vi tager en lang sommerferie sammen 

Har du ikke ferie når du er på semi...hvis du er i praktik, så har du ret til 3 ugers ferie, bare hvis ikke du vidste det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.