:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

mth1987

Baby-støv skriver:

jaaah det tænker jeg også... Men gider ikk høre på folk brokke sig eller blive fornærmet...  

Men det jo ikk kun pga dig hun ska bli hjemme det jo alle, er ikk sikkert alle har haft det og så ka de jo blive smittet. Så drop det at du ikk gider høre på det og sig din mening..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

VNB

Baby-støv skriver:

hehe... Jaah det har en fest i maven. imens mor går rundt og pruster som en flodhest..  Synes godt nok allerede det tager hårdt på kroppen... Min jordemoder sagde også jeg kunne blive sygmeldt fra uge 28. Og jeg tænkte, overhovedet ikk tale om... Det skal jeg nok klare... Men nu kan jeg godt mærke det i uge 23...

Men jo det er helt fantastisk...

hihi ja det kan godt være at du skal tage imod tilbudet så  

så har du jo også rigtig god tid til at gå og gøre det hele klar til de 2 banditter 

Vil ihvertfald ønske dig rigtig meget held og lykke med det hele, og så håber jeg da at du kommer afsted til fødselsdag - trods kyssesyg kusine

Anmeld

8. juni 2011

twinny

mth1987 skriver:

Men det jo ikk kun pga dig hun ska bli hjemme det jo alle, er ikk sikkert alle har haft det og så ka de jo blive smittet. Så drop det at du ikk gider høre på det og sig din mening..

Det er rigtig nok... Du har ret...  Men ringer lige til den gamle imorgn og hører om hvad status er... Jeg tænker også hvis min mormor bliver syg, hun kommer da aldrig over det.

Anmeld

8. juni 2011

twinny

VNB skriver:

hihi ja det kan godt være at du skal tage imod tilbudet så  

så har du jo også rigtig god tid til at gå og gøre det hele klar til de 2 banditter 

Vil ihvertfald ønske dig rigtig meget held og lykke med det hele, og så håber jeg da at du kommer afsted til fødselsdag - trods kyssesyg kusine

Mange tak...

Anmeld

9. juni 2011

twinny

Update...

Jeg har talt med min læge og hun synes det var en dårlig ide, da de også kan smitte, hvis hun hoster og lignende...

Så ingen fødselsdag til mig...

Tak for hjælpen, tøser...

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

Baby-støv skriver:

Hey tøser...

Jeg skal til fødselsdag i weekenden, men jeg har lige fundet u min kusine nok har kyssesyge.

Hvordan er det med graviditet og kyssesyge? ville i tage chancen?

Kyssesyge smitter kun ved direkte kontakt..så lad være med at kysse og kramme, dele glas og den slags.
Og ellers så sker der intet ved at være sammen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. juni 2011

twinny

SussieThyssen skriver:

Kyssesyge smitter kun ved direkte kontakt..så lad være med at kysse og kramme, dele glas og den slags.
Og ellers så sker der intet ved at være sammen.

Kærligst
Sussie

okay.. Min læge sagde og det kunne smitte via hoste og nysen... Og der skulle egentlig ikk så meget til... Så bliver bare væk.... Orker ikk være syg, så gider ikk tage nogle chancer..

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

Baby-støv skriver:

okay.. Min læge sagde og det kunne smitte via hoste og nysen... Og der skulle egentlig ikk så meget til... Så bliver bare væk.... Orker ikk være syg, så gider ikk tage nogle chancer..

Det er nok også det fornuftigste.

Jeg fik selv kyssesyge/mononuclose for nogle år siden...der var det min mellemste der smittede mig

Anmeld

9. juni 2011

Miss T

Nej. Jeg ville ikke tage nogle chancer.

Anmeld

9. juni 2011

sne190810

Det er altså lidt sjovt så mange forskellige ting, man kan få af vide omkring den samme ting.

Jeg har haft kyssesyge, en stor slem omgang der indebar at jeg lå indlagt på Øre/næse/hals inde på Riget i en lille uge ..
Jeg fik afvide at det ikke kan smitte EFTER det har været i udbrud, men kun i perioden hvor det er under opsejling/udbrud. (Hvor du i realiteten størstedelen af tiden ikke selv aner endnu, man er blevet smittet)

Ligesom skoldkopper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.