:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

twinny

VNB skriver:

Hejsa!

fandt lige dette link, her kan du læse lidt om det

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/graviditetinfektioner.htm 

har været inde og kigge, men synes ikk rigtig de har skrevet så meget.. Men ringer til lægen imorgn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

twinny

mth1987 skriver:

Men hvis hun ikk ved om hun stadig smitter så må hun ikk gå nogen steder. Hun ka jo risikere at smitte folk der ikk har det hvis hun stadig er i den fase. Så tag en snak med hende, for hun er da egoist hvis hun bare dukker op!!!

jaah men hun er kun 11 år.. så tror ikk hun ser på det sådan...

Anmeld

8. juni 2011

VNB

Baby-støv skriver:

har været inde og kigge, men synes ikk rigtig de har skrevet så meget.. Men ringer til lægen imorgn

god idé

Jeg var i praktik på en børnemodtagelse da jeg var gravid, og der kan jeg huske at jeg ikke måtte modtage de børn som kom med kyssesyge...

men ja hør du hellere din læge ad

Anmeld

8. juni 2011

twinny

VNB skriver:

god idé

Jeg var i praktik på en børnemodtagelse da jeg var gravid, og der kan jeg huske at jeg ikke måtte modtage de børn som kom med kyssesyge...

men ja hør du hellere din læge ad

jaah...  Men orker bare heller ikk ligge syg og være gravid.. også i denne her varme..  Så går min kæreste nok også hjemme fra...

Anmeld

8. juni 2011

VNB

Baby-støv skriver:

jaah...  Men orker bare heller ikk ligge syg og være gravid.. også i denne her varme..  Så går min kæreste nok også hjemme fra...

hehe ja det kan godt ske at det blir for meget for manden så...!  og for DIG!

Kan godt forstå du ikke gider ligge syg i denne lumre varme....  

Anmeld

8. juni 2011

twinny

VNB skriver:

hehe ja det kan godt ske at det blir for meget for manden så...!  og for DIG!

Kan godt forstå du ikke gider ligge syg i denne lumre varme....  

han synes nok jeg allerede er godt ynkelig i denne her varme...

Det er forfærdeligt trykkende hovedpine varme..

Anmeld

8. juni 2011

mth1987

Baby-støv skriver:

jaah men hun er kun 11 år.. så tror ikk hun ser på det sådan...

Så må hun da for pokker ha nogle ansvarsfulde forældre der ka tænke sig lidt om!!

Anmeld

8. juni 2011

twinny

Så må hun da for pokker ha nogle ansvarsfulde forældre der ka tænke sig lidt om!!

jaaah det tænker jeg også... Men gider ikk høre på folk brokke sig eller blive fornærmet...  

Anmeld

8. juni 2011

VNB

Baby-støv skriver:

han synes nok jeg allerede er godt ynkelig i denne her varme...

Det er forfærdeligt trykkende hovedpine varme..

ja puha... kan godt huske hvor varmt det var at være gravid i varmt vejr! Og så er du endda med tvillinger

Men hvor må det være helt fantastisk at vide at der ligger hele 2 stk lækre bebser derinde! SUK altså....

Anmeld

8. juni 2011

twinny

VNB skriver:

ja puha... kan godt huske hvor varmt det var at være gravid i varmt vejr! Og så er du endda med tvillinger

Men hvor må det være helt fantastisk at vide at der ligger hele 2 stk lækre bebser derinde! SUK altså....

hehe... Jaah det har en fest i maven. imens mor går rundt og pruster som en flodhest..  Synes godt nok allerede det tager hårdt på kroppen... Min jordemoder sagde også jeg kunne blive sygmeldt fra uge 28. Og jeg tænkte, overhovedet ikk tale om... Det skal jeg nok klare... Men nu kan jeg godt mærke det i uge 23...

Men jo det er helt fantastisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.