:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

JacobsMoar

Hun er da ikke ret hårdt ramt, hende din kusine ? Jeg kunne INGENTING da jeg havde kyssesyge.. Lå bare i sengen, kunne ikke engang tage stillingtil hvad jeg skulle se i fjernsynet.. Men ring til lægen, de må vide det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Topp

Baby-støv skriver:

Hey tøser...

Jeg skal til fødselsdag i weekenden, men jeg har lige fundet u min kusine nok har kyssesyge.

Hvordan er det med graviditet og kyssesyge? ville i tage chancen?

det smitter KUN ved direkte spyt kontakt - så for at være i samme rum bliver man ikke smittet af - så hold dig uden for "nyse-afstand" så er der ingen problemer.

iøvrigt HAR de fleste voksne haft den vira - så kan man ikke få den igen

Anmeld

8. juni 2011

twinny

KarinaB. skriver:

Hun er da ikke ret hårdt ramt, hende din kusine ? Jeg kunne INGENTING da jeg havde kyssesyge.. Lå bare i sengen, kunne ikke engang tage stillingtil hvad jeg skulle se i fjernsynet.. Men ring til lægen, de må vide det...

jeg aner ikk hvor hårdt ramt hun er.. Men hun kan jo komme til fødselsdag, så slemt kan det vel ikk være..

hehe.. undskyld, måtte lige trække på smilebåndet.. det med du ikk kunne tage stilling til det...

Men jeg orker bare heller ikk en graviditet også kyssesyge..

Anmeld

8. juni 2011

twinny

Topp skriver:

det smitter KUN ved direkte spyt kontakt - så for at være i samme rum bliver man ikke smittet af - så hold dig uden for "nyse-afstand" så er der ingen problemer.

iøvrigt HAR de fleste voksne haft den vira - så kan man ikke få den igen

okay.. tak.. Jeg har dog ikk haft den..

Anmeld

8. juni 2011

Topp

Baby-støv skriver:

okay.. tak.. Jeg har dog ikk haft den..

det kan man ikke vide - andet end ved test - de fleste HAR haft den - men ikke som "slem"

Anmeld

8. juni 2011

twinny

Topp skriver:

det kan man ikke vide - andet end ved test - de fleste HAR haft den - men ikke som "slem"

Jeg fik taget blodprøve inden jeg blev gravid.... Min læge kunne ikk se antistoffer i blodet... Så hun sagde jeg ikk havde haft den

Anmeld

8. juni 2011

JacobsMoar

Baby-støv skriver:

jeg aner ikk hvor hårdt ramt hun er.. Men hun kan jo komme til fødselsdag, så slemt kan det vel ikk være..

hehe.. undskyld, måtte lige trække på smilebåndet.. det med du ikk kunne tage stilling til det...

Men jeg orker bare heller ikk en graviditet også kyssesyge..

Vi har godt nok også grint af det mange gange, men maner aner ikke hvor hårdt det er, før man har prøvet det Noget der undrede mig, er at det faktisk tager helt op til 6 mdr at være klar igen.. Det regnede jeg ikke lige med..

Men nej, kyssesyge og graviditet er nok ikke et godt mix

Anmeld

8. juni 2011

Topp

Baby-støv skriver:

Jeg fik taget blodprøve inden jeg blev gravid.... Min læge kunne ikk se antistoffer i blodet... Så hun sagde jeg ikk havde haft den

jeg ville tage afsted - men holde afstand..

min dreng havde "kyssesyge" træk op til Liva´s dåb - og vi ville først få blodprøvesvarende dagen EFTER dben - jeg spurgte lægen om jeg skulle aflyse af hensyn til dem der kom - men han mente der INGEN farer var - blot man holdt øje med de ikke delte glas - og min dreng var ekstra opmærksom ved host- nys - og håndvask

Anmeld

8. juni 2011

twinny

KarinaB. skriver:

Vi har godt nok også grint af det mange gange, men maner aner ikke hvor hårdt det er, før man har prøvet det Noget der undrede mig, er at det faktisk tager helt op til 6 mdr at være klar igen.. Det regnede jeg ikke lige med..

Men nej, kyssesyge og graviditet er nok ikke et godt mix

hehe... det lyder hårdt...  Jeg har læst det kan tage op til et helt år, hvis den er helt gal.

Nej min kæreste ville nok også blive træt a mig, for jeg er ynkelig nok i forvejen..

Anmeld

8. juni 2011

twinny

Topp skriver:

jeg ville tage afsted - men holde afstand..

min dreng havde "kyssesyge" træk op til Liva´s dåb - og vi ville først få blodprøvesvarende dagen EFTER dben - jeg spurgte lægen om jeg skulle aflyse af hensyn til dem der kom - men han mente der INGEN farer var - blot man holdt øje med de ikke delte glas - og min dreng var ekstra opmærksom ved host- nys - og håndvask

okay tak for det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.