:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

ønskebørn74

Baby-støv skriver:

Hey tøser...

Jeg skal til fødselsdag i weekenden, men jeg har lige fundet u min kusine nok har kyssesyge.

Hvordan er det med graviditet og kyssesyge? ville i tage chancen?

normalt er man da i kanantæne hjemme når man har det... det er vildt smittefarligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

twinny

ønskebarn74 skriver:

normalt er man da i kanantæne hjemme når man har det... det er vildt smittefarligt...

er det rigtigt???

Jeg har heller ikk forstået hvorfor hun ikk skal blive hjemme..

Anmeld

8. juni 2011

ønskebørn74

Baby-støv skriver:

er det rigtigt???

Jeg har heller ikk forstået hvorfor hun ikk skal blive hjemme..

prøv at slå det op...

Anmeld

8. juni 2011

twinny

ønskebarn74 skriver:

prøv at slå det op...

jamen syns kun jeg kan finde det smitter ved tungekys... og det skal jeg jo ikk ligefrem med min kusine..

Anmeld

8. juni 2011

mth1987

Det ka da være at hun ikke er "syg" mere så. Det jeg mener er at da jeg havde den lå jeg og var dødsyg, men bagefter skulle jeg jo tænke over ikk at overanstrenge mig og ikk drikke alkohol og var bare møg træt. Så det ka jo være det er den sidste del af sygdommen, men der er da også nogen der næsten ikk mærker til sygdommen. (heldige dem....!)

Anmeld

8. juni 2011

twinny

mth1987 skriver:

Det ka da være at hun ikke er "syg" mere så. Det jeg mener er at da jeg havde den lå jeg og var dødsyg, men bagefter skulle jeg jo tænke over ikk at overanstrenge mig og ikk drikke alkohol og var bare møg træt. Så det ka jo være det er den sidste del af sygdommen, men der er da også nogen der næsten ikk mærker til sygdommen. (heldige dem....!)

okay.. men hun får først svar på blodprøverne i næste uge...

Anmeld

8. juni 2011

ønskebørn74

Baby-støv skriver:

jamen syns kun jeg kan finde det smitter ved tungekys... og det skal jeg jo ikk ligefrem med min kusine..

det er spyttet der smitter... en del fik det på min arbejdsplads... nysen og låne hinandens computer var nok... prøv at søge på kyssesyge og gravide...

Anmeld

8. juni 2011

twinny

ønskebarn74 skriver:

det er spyttet der smitter... en del fik det på min arbejdsplads... nysen og låne hinandens computer var nok... prøv at søge på kyssesyge og gravide...

Jaah, men folk har delte meninger og kan ikke rigtig finde noget.. ringer til min læge imorgn..

Anmeld

8. juni 2011

VNB

Hejsa!

fandt lige dette link, her kan du læse lidt om det

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/graviditetinfektioner.htm 

Anmeld

8. juni 2011

mth1987

Baby-støv skriver:

okay.. men hun får først svar på blodprøverne i næste uge...

Men hvis hun ikk ved om hun stadig smitter så må hun ikk gå nogen steder. Hun ka jo risikere at smitte folk der ikk har det hvis hun stadig er i den fase. Så tag en snak med hende, for hun er da egoist hvis hun bare dukker op!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.