Anonym skriver:
Sikke da en fræk kommentar at komme med
Haha...
Dejligt du kan følge mig - selvom jeg vil gøre ALT for hende, så bliver man lidt nervøs for understellet 
Ja, tænker også, at det er bedre hun har lidt ekstra at tære på, end hvis hun nu slet ikke ville tage på, og så skulle ud før tid... Så på den måde, er det jo godt nok 
Bliver spændende i morgen - håber han har det godt - 300 gram ekstra eller ej - er sikker på han er helt perfekt som han er 
Synes også kommentaren var en smule for kæk

hehe... men nu har jeg det egentlig ganske fint med det - tænker ikke så meget over det mere, men det kan da være jeg går i panik i morgen hvis hun siger han allerede vejer 2500g når der stadig er 8 uger igen!!!

haha
Men ja, hvis de bliver født før tid er deres chancer jo en hel del større med lidt ekstra sul på kroppen tænker jeg

Men jo det med underlivet skal man ikke tænke for meget over - fik at vide af én, der havde født en baby på 4,5kg, at hendes underliv var intakt efter fødslen, og mange der føder børn på 3kg går både i stykker det ene og det andet sted - så tror ikke helt det har noget med vægten at gøre altid... det kan vi i hvert fald tro på for at berolige os selv

Anmeld