Er min pige i maven for stor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.207 visninger
46 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

Halløj de damer

Har været ved mit andet lægebesøg i dag, og hun sagde det var en stor pige, jeg havde i maven - hun vurderede hende til at være en uge større end hvad hun burde nu (hvilket jeg jo synes lyder af meget, taget i betragtning af, at der stadig er omkring 15 uger til hun kommer)

Frygter at skulle føde en kæmpe-baby - men kan hun virkelig ved at mærke på maven, sige at hun er "for" stor?

Er kun glad for, at hun får sig nogle festmåltider derinde og tager godt på, men frygter da for mit understel  

Nogle med beroligende ord til en lidt nervøs kommende mor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Halløj de damer

Har været ved mit andet lægebesøg i dag, og hun sagde det var en stor pige, jeg havde i maven - hun vurderede hende til at være en uge større end hvad hun burde nu (hvilket jeg jo synes lyder af meget, taget i betragtning af, at der stadig er omkring 15 uger til hun kommer)

Frygter at skulle føde en kæmpe-baby - men kan hun virkelig ved at mærke på maven, sige at hun er "for" stor?

Er kun glad for, at hun får sig nogle festmåltider derinde og tager godt på, men frygter da for mit understel  

Næ, det ville jeg ikke stole på overhoved.

Anmeld

8. juni 2011

Mette.

Anonym skriver:

Halløj de damer

Jeg tror hun er ganske fin og læg ikke for meget i de der skøn.

Min egen datter blev gennem hele graviditeten skønnet til at veje omkring 4 kg til termin og ud kom en lille pige, på godt 3 kg, 10 dage over termin. Så her var det 1 kg de tog fejl.

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

Mette. skriver:

Min egen datter blev gennem hele graviditeten skønnet til at veje omkring 4 kg til termin og ud kom en lille pige, på godt 3 kg, 10 dage over termin. Så her var det 1 kg de tog fejl.

Her har de også taget et helt kilo fejl....og lidt mindre med nummer tre...og det endda ved skanning.

Anmeld

8. juni 2011

Bshizzle

Jeg vil bestemt osse mene at du ikke skal tænke så meget over det din læge sagde.
Denne kommentar kan bare være  en måde at sige at dit barn har det rigtig godt og vokser fint i maven.

Men lægen kunne jo ikke se eller måle babyen gennem din mave..
...Om ik andet.. så burde din læge ha supermand-kræfter !!   

Anmeld

8. juni 2011

Mette.

Eva. skriver:

Her har de også taget et helt kilo fejl....og lidt mindre med nummer tre...og det endda ved skanning.

De siger jo også at sidst i graviditeten kan man ikke regne med det længere, heller ikke ved scanning, fordi de er så store de ikke kan måle ordentligt.

Jeg tror ikke man skal være så nervøs for deres størrelser, sådan generelt, selvom jeg godt ved der selvfølgelig er nogen som får nogle store børn som kan give problemer.

Anmeld

8. juni 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Halløj de damer

Det ville jeg ikke være nervøs for  Min læge skønnede forkert, men kunne dog mærke at min datter var større end gennemsnittet i min graviditet - hvilket holdte stik med både jordemoder og scanninger. Jeg fik en 4 kg baby 

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Mette. skriver:

Hold da op - det var da meget de tog fejl...

Så er det nok ikke så præcist alligevel Tak for svar!

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Hold da op

Så skal jeg nok ikke lægge for meget i det - tak for svar

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg vil bestemt osse mene at du ikke skal tænke så meget over det din læge sagde.
Denne kommentar kan bare være  en måde at sige at dit barn har det rigtig godt og vokser fint i maven.

Men lægen kunne jo ikke se eller måle babyen gennem din mave..
...Om ik andet.. så burde din læge ha supermand-kræfter !!   

Kan også være hun har det Haha... Ej, frygter bare sådan en 5 kilos baby - ikke fordi hun vil være mindre elsket af den grund - men hun skal jo ud af mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.