Jalousi....åh f**k

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Jeg VAR virkelig jaloux med min eks.. Jeg var åben overfor ham, og fortalte ham ærligt hvordan jeg havde det, og han tog det egentlig i stiv arm.. Det var ihvertfald ikke den der ødelagde vores forhold.. men han var aldrig hjemme, han tog aldrig telefonen hver gang osv, så han gav mig en grund til at tro han lavede noget, og det var han også godt klar over..

vi havde det rigtig godt sammen på trods af min jalousi, og det viser jo lidt hvor vigtigt det er at tale med ham om det..

Nu har jeg lige fundet en ny kæreste og sjovt nok er jeg slet ikke jaloux med ham.. Jeg er bare så sikker på ham, og det skal jeg være, da han er ved musikken og derfor tit er ude og spille, så det ville bare ikke nytte noget at være jaloux.. Jeg ved hvor jeg har ham, og han ved hvor jeg har ham, og det er på trods af at vi lige nu ikke bor i nærheden af hinanden og faktisk kun kan ses hveranden weekend på grund af børn.. Hvis jeg skulle rende og være jaloux nu så ville jeg gå psykisk ned tror jeg, ofr han arbejder jo sammen med MANGE piger, både når de laver musikvideoer, men også når han sidder i studiet og producerer, elelr er ude på job..
det har hjulpet en del ved mig at han har taget mig med på job nogengange, så jeg kan SE med mine egne øjne hvad det egentlig er han laver, og at han jo faktisk ikke har noget rigtig omgang med alle de her piger..

Årh vildt... det ville jeg slet ikke kunne holde til!

Min mand arbejder heldigvis bare i butik, men jeg har da allerede pres over alle de små piger der render rundt og arbejder der... selvom jeg ved 100 % han ikke er til unge piger, men stadig kan det gå mig på at de render rundt der og vifter med deres små teenagenumser, og man selv render rundt med en graviditetsladeport

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Nikita Victoria skriver:

Jeg håber du stadigvæk følger med i denne tråd, trådstarter.

Ja jeg kender godt til det med jalousi, og især da jeg var gravid blev det helt af h til...  Her skyldtes det jo så nok, at min kæreste gjorde mig gravid tre mdr. efter vi havde mødt hinanden (kondom der sprang og tog en chance uden fortrydelsespille)

Da jeg var ca. to mdr. inde i graviditeten fandt jeg ud af at hans eks. stadigvæk skrev til ham, og at han havde flere af sine ekser på face. (idag ville det nok ikke være noget jeg tænkte over, men det at han skrev med den ene gjorde mig jaloux på de andre også... eller noget i den stil hvis du forstår mig.)

Samt der var nogle episoder, hvor hun dukkede op, og hun spurgte om han ville lave hendes computer, osv. samt deltog til en lille privat samkomst hos kærestens venner uden vi vidste det da jeg var ca. 8 mdr henne i graviditeten. Så ja kender til jalousi... jeg frygter hele tiden hun ender med at komme i mellem os, eller at hun hele tiden vil spøge i mit indre... hvis du forstår mig.

Jeg er ikke sluppet helt af med det endnu, men det er blevet bedre da jeg har valgt at sige til mig selv, at hvis han hellere vil noget andet end mig og baby, ja så må det være det han vil. Og så kan jeg ikke andet end at prøve at stole på ham, og få forholdet til at kører. Nu har han også slettet hende på face og bedt hende om ikke at skrive STORT + til ham.  (Så vil han jo nok helst os.)

Kan ikke love dig det forsvinder helt, men bedre bliver det nok.  fra en der ved hvordan det er. Jalousi er en grim ting, men det ved alle.

Det gør jeg..

Åh, den er slem den med eks'en... Den har jeg også sindssygt mange problemer med! Det fylder meget hver dag, og det er ved at gøre mig syg i hovedet.. er så træt af at det skal fylde så meget, men jeg syns bare intet jeg selv kan gøre virker....

Forstår virkelig hvordan du må ha haft det, kan slet ikke forestille mig hvis min mand talte med sin eks.....  Gør han heldigvis ik!

Glad for at høre det er blevet bedre, håber os på bedre tider her.

Og han har slettet hende, det er da fedt!! Og som du selv siger ja så er det jo jer han vil have..

Dejligt

Anmeld

14. juni 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

nåh ja, smart det er jo os vigtigt at rose sig selv lidt engang i mellem

Jaa man skal jo også se fremgangen i det, ellers kører man nok surt i det....

Anmeld

14. juni 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

Har du tænkt over hvorfor man drømmer det?

Om det er frygten eller bare ens dårlige selvtillid .... jeg tænker meget over det ! men kan ik helt finde ud af det..

Det kan betyde at du måske har gjort noget som du ikk kan finde ud af om er rigtig eller forkert.. Ligesom at være utro mod dig selv...

Anmeld

14. juni 2011

Millesmammi

Anonym skriver:

Det sjovt, mange har det med ''graviditetsjalousi'' hehe.. hvis man kan kalde det det...

Tror du det er frygten for at miste ham eller bare dit eget syn på din krop osv.?

jeg er overhovedet ikke bange for at miste ham, - tror bare det er fordi jeg selv synes min krop ikke er den flotteste, altså strækmærker og sådan, og når jeg selv synes det, er jeg også helt sikker på at han ikke synes :.-)

Anmeld

14. juni 2011

kiwifrugten

Anonym skriver:

Åh gud.. Det er bare det værste har også selv ødelagt mange forhold pga. det! og det er også det jeg frygter nu...

Ja, jeg kan jo ikke engang sige noget du kan bruge, for jeg aner ikke selv hvad jeg skal gøre. Andet end at jeg føler med dig!

Ja det er sgu sørgeligt :-(

Anmeld

14. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej...

Er i Jaloux? Og hvad gør i ved det? Har i nogen grund til at være det eller er i det også helt uden grund? Og har i oplevet det bliver værre når man er gravid?

Jeg er simpelthen så jaloux... Og jeg føler det bliver så meget værre når jeg er gravid og ikke føler mig specielt lækker. drømmer min mand er mig utro, og bedre kan li andre kvinder, jeg tænker hele tiden på det jeg føler mig som et monster. det kribler i mine fingre for at tjekke ham hele tiden, men jeg ved der intet er at komme efter for han er simpelthen den mest loyale mand der findes! Jeg ved det udelukkende er mig selv og min mindreværdsfølelse der fucker mig op. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Og er virkelig bange for at komme til at ødelægge noget.

Nogen der har det på samme måde, eller har haft?

Nej aldrig.

Det ligger ikke til mig at være jaloux..det gider jeg ikke bruge hverken mit liv, mine følelser eller min tid på.

Jeg ejer ikke min partner, og er han mere interesseret i en anden end mig..jamen så er det enten fordi jeg ikke har gjort det godt nok eller fordi han ikke har fortjent mig.
Så enkelt er det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. juni 2011

onlyme

Anonym skriver:

Har du tænkt over hvorfor man drømmer det?

Om det er frygten eller bare ens dårlige selvtillid .... jeg tænker meget over det ! men kan ik helt finde ud af det..

Til at starte med tænkte jeg ikke vider over det,. For det var jo ikke noget jeg har drømt om før..! Og tænkte det er kun en drøm, jo flere gange det skete ødelagde og påvirkede det mit humør og dag rigtig meget,. Og på et tidspunkt var jeg endda helt ude i at tro det var et tegn..! Men jeg tror simpelthen bare det er frygten for at miste der er endnu stører nu man hører så meget om folk går fra hinanden i graviditeten.. Også måske fordi man føler sig knap så sexy ;-D

Anmeld

15. juni 2011

IsjaLuna

Anonym skriver:

Hej...

Er i Jaloux? Og hvad gør i ved det? Har i nogen grund til at være det eller er i det også helt uden grund? Og har i oplevet det bliver værre når man er gravid?

Jeg er simpelthen så jaloux... Og jeg føler det bliver så meget værre når jeg er gravid og ikke føler mig specielt lækker. drømmer min mand er mig utro, og bedre kan li andre kvinder, jeg tænker hele tiden på det jeg føler mig som et monster. det kribler i mine fingre for at tjekke ham hele tiden, men jeg ved der intet er at komme efter for han er simpelthen den mest loyale mand der findes! Jeg ved det udelukkende er mig selv og min mindreværdsfølelse der fucker mig op. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Og er virkelig bange for at komme til at ødelægge noget.

Nogen der har det på samme måde, eller har haft?

Ja jeg er også sindssygt jaloux! Og hvis jeg sku være gravid igen på nuværende tidspunkt ville jeg ikke kunne klare presset pga det!

Min kæreste har gjort at jeg er blevet så jaloux, for var det ikke før jeg mødte ham. Hvis du føler du er for jaloux, så er du ikke tryg, det er jeg heller ikke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.