Nikita Victoria skriver:
Jeg håber du stadigvæk følger med i denne tråd, trådstarter.
Ja jeg kender godt til det med jalousi, og især da jeg var gravid blev det helt af h til...
Her skyldtes det jo så nok, at min kæreste gjorde mig gravid tre mdr. efter vi havde mødt hinanden (kondom der sprang og tog en chance uden fortrydelsespille)
Da jeg var ca. to mdr. inde i graviditeten fandt jeg ud af at hans eks. stadigvæk skrev til ham, og at han havde flere af sine ekser på face. (idag ville det nok ikke være noget jeg tænkte over, men det at han skrev med den ene gjorde mig jaloux på de andre også... eller noget i den stil hvis du forstår mig.)
Samt der var nogle episoder, hvor hun dukkede op, og hun spurgte om han ville lave hendes computer, osv. samt deltog til en lille privat samkomst hos kærestens venner uden vi vidste det da jeg var ca. 8 mdr henne i graviditeten. Så ja kender til jalousi... jeg frygter hele tiden hun ender med at komme i mellem os, eller at hun hele tiden vil spøge i mit indre... hvis du forstår mig. 
Jeg er ikke sluppet helt af med det endnu, men det er blevet bedre da jeg har valgt at sige til mig selv, at hvis han hellere vil noget andet end mig og baby, ja så må det være det han vil. Og så kan jeg ikke andet end at prøve at stole på ham, og få forholdet til at kører. Nu har han også slettet hende på face og bedt hende om ikke at skrive STORT + til ham. 
(Så vil han jo nok helst os.)
Kan ikke love dig det forsvinder helt, men bedre bliver det nok.
fra en der ved hvordan det er. Jalousi er en grim ting, men det ved alle.
Det gør jeg.. 
Åh, den er slem den med eks'en... Den har jeg også sindssygt mange problemer med! Det fylder meget hver dag, og det er ved at gøre mig syg i hovedet.. er så træt af at det skal fylde så meget, men jeg syns bare intet jeg selv kan gøre virker....
Forstår virkelig hvordan du må ha haft det, kan slet ikke forestille mig hvis min mand talte med sin eks.....
Gør han heldigvis ik!
Glad for at høre det er blevet bedre, håber os på bedre tider her.
Og han har slettet hende, det er da fedt!! Og som du selv siger ja så er det jo jer han vil have..
Dejligt