Jalousi....åh f**k

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.091 visninger
48 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej...

Er i Jaloux? Og hvad gør i ved det? Har i nogen grund til at være det eller er i det også helt uden grund? Og har i oplevet det bliver værre når man er gravid?

Jeg er simpelthen så jaloux... Og jeg føler det bliver så meget værre når jeg er gravid og ikke føler mig specielt lækker. drømmer min mand er mig utro, og bedre kan li andre kvinder, jeg tænker hele tiden på det jeg føler mig som et monster. det kribler i mine fingre for at tjekke ham hele tiden, men jeg ved der intet er at komme efter for han er simpelthen den mest loyale mand der findes! Jeg ved det udelukkende er mig selv og min mindreværdsfølelse der fucker mig op. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Og er virkelig bange for at komme til at ødelægge noget.

Nogen der har det på samme måde, eller har haft?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Hej...

Er i Jaloux? Og hvad gør i ved det? Har i nogen grund til at være det eller er i det også helt uden grund? Og har i oplevet det bliver værre når man er gravid?

Jeg er simpelthen så jaloux... Og jeg føler det bliver så meget værre når jeg er gravid og ikke føler mig specielt lækker. drømmer min mand er mig utro, og bedre kan li andre kvinder, jeg tænker hele tiden på det jeg føler mig som et monster. det kribler i mine fingre for at tjekke ham hele tiden, men jeg ved der intet er at komme efter for han er simpelthen den mest loyale mand der findes! Jeg ved det udelukkende er mig selv og min mindreværdsfølelse der fucker mig op. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Og er virkelig bange for at komme til at ødelægge noget.

Mit råd er at være åben overfor ham omkring det, at du har det sådan. Og at du godt ved det bare er dig.

For så får du det åbnet op

Anmeld

8. juni 2011

Loa

Kender det udemærket....

Jeg har været STOR slem og skulle tjekke min kærestes mobil og jeg ved ikke hvad.... Men af en eller anden grund er det bare blevet bedre og bedre med tiden, selvom jeg var sikker på jeg ALDRIG ville slippe af med det....

Jeg ville da helt sikkert få ondt i hjertet hvis han stod og snakkede med en lækker pige i byen, men jeg går i det mindste ikke rundt og mistror ham..... Og det er sgu rart.....

Anmeld

8. juni 2011

kiwilouise

Anonym skriver:

Hej...

det lyder som om det er mig du snakker om

er selv gravid og har ingen selvtillid i øjeblikket. føler mig som en hval og det går desværre udover kæresten  

min mand laver musik og var i det samme studie som medina. da han kom hjem og fortalte det kunne jeg bare mærke hvordan det hele begyndte at boble indeni mig  jeg ved at han aldrig kunne drømme om at lave noget med nogen andre piger - ja selv hans venner og familie fortæller at han aldrig har været så forelsket som han er i mig. jeg burde ikke være jaloux men jeg er bare så bange for at miste ham

Anmeld

8. juni 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej...

enig med Vingummien...

Jeg er ikke specielt jaloux af natur, men har da oplevet kedelige ting, der vel har haft en effekt... Indtil jeg mødte min mand.

Han ved hvad jeg har været udsat for, og de få gange jeg har været utilfreds med et eller andet (som har været åndssvagt og ligegyldigt), har han gjort alt hvad han kunne for at gøre det lettere for mig. Vi har en fantastisk god kommunikation, og ENDELIG er jeg mig selv igen - jalouxien er pssst væk. Og hvor er det dog dejligt ikke at skulle bruge energi på.

At jeg blev gravid, og nu er i uge 28+3 har ikke påvirket min tillid til ham. Selvom jeg føler mig uattraktiv, er han fantastisk god til at fortælle mig hvor lækker han synes jeg er, og at han elsker mig. Vi bruger også meget tid på at putte med hinanden, lange samtaler om aftenen og spiser altid aftensmad/weekendmorgenmad sammen og hyggesludrer... Det er også med til at give tryghed

Anmeld

8. juni 2011

SSL

Hej med dig, hvor er det bare pinligt!! - For det lyder bare som om det er mig du skriver om, og min kæreste! - DEN MEST LOYALE MAND!!!  Og jeg stoler fuldt ud på min søde kæreste, jeg ved han elsker mig ligeså højt som jeg elsker ham, men jeg er blevet rigtig jaloux efter jeg blev gravid.... Hm.. Jeg tænker at det måske kan være dét at han kan gå ud og drikke lidt, hygge med vennerne, mens den strandede hval her må blive hjemme!!  - pointen er, at vi før i tiden, var ude sammen, drak, hyggede og tog hjem sammen.. Ganske par-agtigt, og ikke nødvendigvis hver weekend, men et par gange om måneden.. Men dét kan jeg bare ikke mere, og det er hammer svært.. Så jeg tror også det er der den bunder.. Det skal da siges at han ikk går så meget ud som før, men de tre gange han har været ude, har det været slemt og jeg er blevet sur hver gang, rigtig graviditets-uretfærdig  

Så jeg er helt glad for at læse denne tråd og se at jeg ikke en den eneste uretfærdige gravide

Jeg tror det har noget at gøre med, at vi ikke længere kan tage med vores mænder afsted, vi er 'låst'..

Anmeld

8. juni 2011

sarahb

jeg er meget sikker på mig selv og hvad der skulle ske hvis min mand var åben overfor andre og det ved han. Jeg ka godt blive jaloux men ikk på en syg måde eller ligge søvnløs fordi han er ude. Jeg ved hvem jeg er, hvad jeg står for og jeg klarer mig hva end der sker

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Mit råd er at være åben overfor ham omkring det, at du har det sådan. Og at du godt ved det bare er dig.

For så får du det åbnet op

Jaa, men er ikke meget for at gøre det til et fælles problem,

vil helst selv arbejde med det og så håbe det bliver bedre

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Kender det udemærket....

Jeg har været STOR slem og skulle tjekke min kærestes mobil og jeg ved ikke hvad.... Men af en eller anden grund er det bare blevet bedre og bedre med tiden, selvom jeg var sikker på jeg ALDRIG ville slippe af med det....

Jeg ville da helt sikkert få ondt i hjertet hvis han stod og snakkede med en lækker pige i byen, men jeg går i det mindste ikke rundt og mistror ham..... Og det er sgu rart.....

Gjorde du slet ikke noget for at  det skulle blive bedre?

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

kiwilouise skriver:

det lyder som om det er mig du snakker om

er selv gravid og har ingen selvtillid i øjeblikket. føler mig som en hval og det går desværre udover kæresten  

min mand laver musik og var i det samme studie som medina. da han kom hjem og fortalte det kunne jeg bare mærke hvordan det hele begyndte at boble indeni mig  jeg ved at han aldrig kunne drømme om at lave noget med nogen andre piger - ja selv hans venner og familie fortæller at han aldrig har været så forelsket som han er i mig. jeg burde ikke være jaloux men jeg er bare så bange for at miste ham

Kan jeg godt forstå, min mand er heldigvis bare ansat i butik så der møder han ikke de vilde duller.. men alligevel!

De er overalt i fjernsynet, på gaden, i hans fortid ja jeg kunne blive ved.. men tror os det er som du siger med at man er bange for at miste ham ik..

Fordi han kan jo bare skride og være ''uafhængig'' men man selv ville sidde tilbage med en splittet familie, og evt. hans barn i maven. Det gør måske at det hele er lidt mere skræmmende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.