Hej med dig, hvor er det bare pinligt!! - For det lyder bare som om det er mig du skriver om, og min kæreste! - DEN MEST LOYALE MAND!!! 
Og jeg stoler fuldt ud på min søde kæreste, jeg ved han elsker mig ligeså højt som jeg elsker ham, men jeg er blevet rigtig jaloux efter jeg blev gravid.... Hm.. Jeg tænker at det måske kan være dét at han kan gå ud og drikke lidt, hygge med vennerne, mens den strandede hval her må blive hjemme!!
- pointen er, at vi før i tiden, var ude sammen, drak, hyggede og tog hjem sammen.. Ganske par-agtigt, og ikke nødvendigvis hver weekend, men et par gange om måneden.. Men dét kan jeg bare ikke mere, og det er hammer svært.. Så jeg tror også det er der den bunder.. Det skal da siges at han ikk går så meget ud som før, men de tre gange han har været ude, har det været slemt og jeg er blevet sur hver gang, rigtig graviditets-uretfærdig
Så jeg er helt glad for at læse denne tråd og se at jeg ikke en den eneste uretfærdige gravide 
Jeg tror det har noget at gøre med, at vi ikke længere kan tage med vores mænder afsted, vi er 'låst'..
Anmeld