Jalousi....åh f**k

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Syntes jeg prøvede i starten det med at tænke, at det jo er mig han ville være sammen med osv. Men jeg tror egentlig det er en kombination at tiden og at min mand så ikke er sådan en der glor uhæmmet efter lækre damer, der bare har gjort det er blevet mindre og mindre.....

For dengang jeg ihærdigt prøvede at slippe af med jalousien syntes jeg ikke at noget som helst hjelp.....

Min mand er heller ikke slem til det, men det bare ligesom om jeg graaaaver efter ET ELLER ANDET!! og der er bar ikk noget!

Forstår ikk mig selv, men håber da mit os forsvinder med tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Anonym trådstarter

kiwilouise skriver:

du har fuldstændig ret  

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Rsa skriver:

Jeg er ikke jaloux og har aldrig været mistroisk overfor min kæreste, før jeg blav gravid... Jeg havde, som du selv beskriver mindreværd over min krops forandring og det endte i at jeg blev enormt jaloux.

Jeg snakkede med min kæreste om det, fortalte ham hvordan jeg havde det og fortalte ham også, at jeg godt viste det var min mindreværds følelse der var skyld i det, at det ikke havde nogte med ham at gøre....

Jeg oplevede det som enormt ubehageligt, nye følelser jeg aldrig havde haft før - følelser der var rigtig modbydelige at have, da min kæreste jo absolut ikke gjorde noget forkert!

Så ja, jeg har prøvet det og kan fortælle dig, at det forsvider igen

Det samme her, har heller aldrig selv været jaloux.. det er forfærdeligt pludselig at blive det..

Men ja, må håbe det forsvinder..

Anmeld

14. juni 2011

Mettefpigen

Jeg har været rigtig meget jaloux førhen men er det ikk mere... Men noget af det der hjalp mig var at jeg havde en aftale med min kæreste om at når jeg følte mig jaloux så sagde jeg det til ham og fortalte ham hvad det var... Ikke at han havde gjort noget galt, men f.eks hvis han havde snakket i tlf med en veninde i lang tid... Så sagde jeg det til ham når han var færdig... Det hjalp meget... Og når han så noget tid efter lavede noget som jeg ville blive jaloux over men ikk gjorde så sagde jeg det også.. Som en lille sejr

Anmeld

14. juni 2011

onlyme

Anonym skriver:

Hej...

Er i Jaloux? Og hvad gør i ved det? Har i nogen grund til at være det eller er i det også helt uden grund? Og har i oplevet det bliver værre når man er gravid?

Jeg er simpelthen så jaloux... Og jeg føler det bliver så meget værre når jeg er gravid og ikke føler mig specielt lækker. drømmer min mand er mig utro, og bedre kan li andre kvinder, jeg tænker hele tiden på det jeg føler mig som et monster. det kribler i mine fingre for at tjekke ham hele tiden, men jeg ved der intet er at komme efter for han er simpelthen den mest loyale mand der findes! Jeg ved det udelukkende er mig selv og min mindreværdsfølelse der fucker mig op. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Og er virkelig bange for at komme til at ødelægge noget.

Nogen der har det på samme måde, eller har haft?

Haha,. Det kunne havde været mig der havde været ts

Hihi, Jeg har også drømt at min mand var mig utro adskellige gange...

Anmeld

14. juni 2011

MaliksMor

Hej...

Er i Jaloux? Og hvad gør i ved det? Har i nogen grund til at være det eller er i det også helt uden grund? Og har i oplevet det bliver værre når man er gravid?

Jeg er simpelthen så jaloux... Og jeg føler det bliver så meget værre når jeg er gravid og ikke føler mig specielt lækker. drømmer min mand er mig utro, og bedre kan li andre kvinder, jeg tænker hele tiden på det jeg føler mig som et monster. det kribler i mine fingre for at tjekke ham hele tiden, men jeg ved der intet er at komme efter for han er simpelthen den mest loyale mand der findes! Jeg ved det udelukkende er mig selv og min mindreværdsfølelse der fucker mig op. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Og er virkelig bange for at komme til at ødelægge noget.

Ærveligt man ikke kan svare ano..

Anmeld

14. juni 2011

Rosa

Vingummien skriver:

Mit råd er at være åben overfor ham omkring det, at du har det sådan. Og at du godt ved det bare er dig.

For så får du det åbnet op

Anmeld

14. juni 2011

JeNoVa

Gå i terapi!!! Overdreven jalousi er meget nedbrydende for et forhold, og du bruger en masse af din egen og din partners energi på noget, der faktisk kun foregår i dit hoved.

Anmeld

14. juni 2011

Lone Jakobsen

giver flere af de andre ret. det er vigtigt at du er meget åben overfor din mand og fortæller ham om det. jeg har selv døjet med jalousi i en rigtig dum grad. det kostede mit forhold en gang, men jeg lærte af det, og har det langt bedre den dag idag.

det hænder af og til stadig at den jalousi lille djævel stikker sit ansigt frem, og der tager jeg en snak med min mand om hvad der udløste det, om der var en logisk grund, om han forstår hvorfor jeg reagerede, og om jeg ærligt selv synes at det var begrundet.

det gør verden mere simpel når man har nogen at dele sine tanker med, og det er utroligt drænende at have det som du har det nu. så snak med ham.

Anmeld

14. juni 2011

Millesmammi

Anonym skriver:

Hej...

jeg plejer aldrig at være jaloux, men efter jeg er blevet gravid, må jeg nok indrømme at jeg er det! men han ved det godt, og det gør det hele meget nemmere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.