Forebyggelse imod vuggedod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2008

BellaT

Phillip har KUN sovet på ryggen indtil han selv begyndte vende sig og lægge sig i den mest behagelige stilling. Jeg kiggede meget ofte til ham når han sov. Og så selvfølgelig ingen røg i hjemmet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2008

Lullaby

Ingen røg, ikke for varmt og så blev hun lagt på siden. Det gjorde begge mine tøser da de begge har gylpet meget..

Anmeld

26. november 2008

Miamaja

Eva skriver:

Men hvor tit har man hørt om et barn der er kvalt i sin dyne...jeg må indrømme jeg synes det er en tand for meget...men altså, jeg er måske bare gammeldaws...
Knus..

der var en forrig traad herinde hvor en mor beskriver hun fandt sin 7 mdr gamle son dod under sin dyne. et enkelt tilfaelde er mere end grund til at jeg ville undlade dyner, tapper osv.

Anmeld

26. november 2008

Miamaja

BellaT skriver:

Phillip har KUN sovet på ryggen indtil han selv begyndte vende sig og lægge sig i den mest behagelige stilling. Jeg kiggede meget ofte til ham når han sov. Og så selvfølgelig ingen røg i hjemmet.

ja, det gjorde vi ogsaa. da han begyndte at kunne vende sig valgte han at sove paa maven og laegen sagde det var helt ok, for saa lange baby selv har mulighed for at vende sig er risikoen ikke saa stor som en der ikke kan

Anmeld

26. november 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

der var en forrig traad herinde hvor en mor beskriver hun fandt sin 7 mdr gamle son dod under sin dyne. et enkelt tilfaelde er mere end grund til at jeg ville undlade dyner, tapper osv.

Men jeg har så hørt at det ikke kan lade sig gøre...det skal ligge stramt om dem før det sker...så kan man jo intet gøre med de stakkels børn...ej, sund fornuft tror jeg også er meget godt at have med sig, før man sluger alt rådt...
Knus Eva...

Anmeld

26. november 2008

Christine

babyer kan vel ikke selv sparke dynen hen over hovedet? Det er i hvert fald min oplevelse. Da william kunne det var han også gammel nok til at flytte den fra sit hoved i hvert fald..

Anmeld

26. november 2008

A.

Eva skriver:

Men jeg har så hørt at det ikke kan lade sig gøre...det skal ligge stramt om dem før det sker...så kan man jo intet gøre med de stakkels børn...ej, sund fornuft tror jeg også er meget godt at have med sig, før man sluger alt rådt...
Knus Eva...

weee eva vi faktisk er enig for første gang babyer kan også fjerne tingne fra sin ansigt det kan jeg jo fx se med mathinus hvis han for dyne eller noget på hoved så fjerner han den bare(også i søvn) og helt lille baby har ikke stor chance for at får dyne på hoved da de drejer ikke vild rund..

Anmeld

26. november 2008

Miamaja

Christine skriver:

babyer kan vel ikke selv sparke dynen hen over hovedet? Det er i hvert fald min oplevelse. Da william kunne det var han også gammel nok til at flytte den fra sit hoved i hvert fald..

det kan de godt. de kan jo ogsaa rulle sig hen til enden af sengen og op imod krybben som helt smaa

Anmeld

26. november 2008

Miamaja

agnieszka skriver:

weee eva vi faktisk er enig for første gang babyer kan også fjerne tingne fra sin ansigt det kan jeg jo fx se med mathinus hvis han for dyne eller noget på hoved så fjerner han den bare(også i søvn) og helt lille baby har ikke stor chance for at får dyne på hoved da de drejer ikke vild rund..

som helt spead kunne vores lille ikke fjerne ting og sager fra hans ansigt og naar de sover tungt er chancen endnu mindre.

Anmeld

26. november 2008

A.

som helt spead kunne vores lille ikke fjerne ting og sager fra hans ansigt og naar de sover tungt er chancen endnu mindre.

når de er helt spæd så kan de ikke sparke dyne på hoved det er i hvertfald min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.