Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Men hvor tit har man hørt om et barn der er kvalt i sin dyne...jeg må indrømme jeg synes det er en tand for meget...men altså, jeg er måske bare gammeldaws...Knus..
Personligt har jeg aldrig hørt om det, men det betyder jo ikke at det ikke sker.
Jeg spekulerer på om betegnelsen vuggedød også kan dække over disse tilfælde.
Anja skriver:Ja, INGEN røg, altid sove på ryggen og intet i liften/sengen ud over dynen til de er over 1 år - eller i al fald fordoblet deres fødselsvægt som jo siges at være en væsentlig faktor. Ang. varmen - ja, de sover nok i middel temperatur.
Eva skriver:Fordoblet fødselsvægten...?? min søn var 2 år før han havde fordoblet sin vægt
2 år !!! ?Hovedregelen er vel, at de gerne må have fordoblet deres vægt når de nærmer sig ½ år og så have en vægt når de er 1 år, der er omkring 3 dobbelt fødselsvægten.Det har i al fald holdt stik ved mine drenge - må jo vente og se, hvordan Esther-tøsen udvikler sig
Anja skriver: 2 år !!! ?Hovedregelen er vel, at de gerne må have fordoblet deres vægt når de nærmer sig ½ år og så have en vægt når de er 1 år, der er omkring 3 dobbelt fødselsvægten.Det har i al fald holdt stik ved mine drenge - må jo vente og se, hvordan Esther-tøsen udvikler sig
Hvad vejede din søn da han blev født ? Victoria vejede 3240 og nu vejer hun omkring 9.5, så den er næsten tripplet
Eva skriver:Jeps...han var 2 år før han havde fordoblet sin vægt....og i en alder af 11½år har han kun 6 doblet sin vægt...
Anja skriver: sjovt som de udvikler sig forskelligt de små poder. Min den store på godt 4 år har allerede mere end 5 doblet sin fødselsvægt på 4 kg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128