jeg går snart fra ham..... :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

SkrukUngKvinde

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder, så overvejer jeg snart meget kraftigt at gå fra min kæreste....

Men måske er det bare mig som er fuldstændig latterig og urimelig??!!??

Alting burde ellers være så dejlig lige nu....

Vi har et perfekt lille barn sammen, min kæreste har fået et super godt job, vi har lige betalt ALT vores gæld af, vi har begge to skønne familier og venner og alt i alt burde vi slet ikke kunne klage over noget.

men i de sidste mange måneder er ALTING bare blevet til skænderier mellem os...! og jeg mener virkelig alt!

Det er bitte bitte små ting som vi kan komme op at toppes om. Jeg kan helt ærligt faktisk ikke huske hvornår vi sidst havde en dag uden at skændes og diskutere...

Han brokker sig over alt hvad jeg gør, og ikke gør!

Og så er jeg så pisse træt af at han åbenbart tror at vores barn mest er mit!!!

Jeg skal nærmest tvinge ham til at deltage....!?!!

derudover snakker han tit til mig som om jeg er et lille barn! Som om jeg ingen hjerne har og ikke kan tænke selv! Han tror ALTID at han selv har ret i alt hvad han gør og siger... jeg blir så arrig og gal nogle gange at jeg ender med at stå og råbe af ham og så ender vi altid i et kæmpe skænderi!

Jeg orker det simpelthen ikke mere... gider ikke at vores barn skal vokse op og se det og tro at det er normalt at voksne er sådan overfor hinanden, gider ikke at blive hakket på hver eneste dag når jeg altså faktisk gør mit bedste herhjemme! Orker ikke at sidde og græde hver gang han har fået et flip på mig, og mest af alt kan jeg simpelthen ikke klare at se mit barns lille søde ansigt når h*n ser mig ked af det....

Jeg synes at hele mit billede af vores lille lykkelige familie er ved at krakelere fuldstændig og jeg er så ulykkelig... Jeg prøver at skjule det, men kan snart ikke holde til det mere.

Jeg ønsker at være en god mor og rolle model for mit barn, og jeg ønsker at være en glad og kærlig kæreste for min kæreste, men jeg føler bare slet ikke at jeg får lov fordi han konstant er så sur på mig!

Jeg vil også lige tilføje at jeg har prøvet at spørge ham hvorfor han er så gal på mig, og til det svarer han bare om jeg dog virkelig ikke selv kan se at det er MIG der altid er sur og urimelig overfor ham! Øhm what???!!!? det er jeg altså ikke... KUN når han har pisset mig af og gjort mig ked...

jeg aner ikke hvad jeg skal stille op. Inderst inde vil jeg jo aller helst have at vi kan have det godt sammen, og jeg blir ved med at sige til mig selv at det nok bliver bedre - men det tror jeg desværre snart ikke særlig meget på mere.....

Er jeg total nærtagende og udenfor rækkevidde? eller er der rigtig nok at jeg ikke skal finde mig i at han gør mig ked af det næsten hver dag mere?

hilsen den ulykkelige som var SÅ lykkelig og glad førhen!

Hejsa  

Først og fremmest et stort karam herfra 

Når du skriver "Han tror ALTID at han selv har ret i alt hvad han gør og siger." så er det en anklage du går ind og lægger på ham. DU tror, at han altid tror. Men er det i virkeligheden ikke fordi han føler at han må forsvare sig selv? 

Når der opstår et skænderi, så spørg dig selv "Hvad får vi ud af at tage denne diskution?" "Gavner det nogle af os" "Ændre det noget, til det bedre?" "Kan vi klare det her, uden at skændes" "ER DET, DET VÆRD?" 

Jeg ved godt det kan være svært, at stoppe op og spørger sig selv, men det kan altså være nødvendigt for ikke at ende ud i ubehaglige ting, og at I måske ender med at gå fra hinanden. 

Og måske du ville komme til at tænke "NEJ, det er ikke det værd" og så vil i måske spare den diskution. 

Jeg ved det er hårdt, men prøv det 

Jeg undskylder meget hvis jeg får det til at lyde surt, det er bestemt ikke min mening. Det er blot for at hjælpe jer, jeg ved hvordan I/du har det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Anonym trådstarter

NadiaSK skriver:

Ja, hvis han føler sig afvist gang på gang og når han "endelig får noget" måske kan mærke at du gør det lidt af 'pligt'? Så tror jeg også sagtens at det kan være der der går noget galt

Måske du skulle starte samtalen der i stedet? Og så spørge ind til om det er det der er med til at gøre ham lidt 'touchy'?

Det kunne i hvert fald være et forsøg værd, og husk nu at fortælle hvad du helt præcis føler, og hvorfor du ikke har lyst til sex - det SKAL skæres ud i pap nogen gange Måske det kunne op for dialogen på en helt ny måde?

for at det kan få jer på rette vej - og så måske huske at sige til ham at du godt ved at du ikke selv er fejlfri, og at du også har brug for at han fortæller dig hvis du er urimelig, men på en stille og pæn måde naturligvis

ja det er jo selvfølgelig ikke sjovt for ham at blive afvist gang på gang.... og ja han kan vel godt fornemme at det nogle gange bliver lidt medlidenheds sex fra min side af...

HVIS det virkelig "bare" er det der går ham på, og at han så viser sin vrede i at være gal på mig hele tiden, så er det jo et problem som der er forholdsvis let at gøre noget ved... trods alt!

Ikke at jeg gider at sexe HVER eneste gang han har lyst, men hvis det kan lette lidt på den dystre stemning herhjemme så er det da okay for mig at sætte det lidt op!

jeg vil prøve at snakke med ham her i aften - har bestemt mig for at smide alle kortene på bordet! og så må vi jo se hvad der sker.

Jeg er helt klart indstillet på at vi begge to må gå lidt på kompromis for at få kærligheds livet på rette køl igen. 

Anmeld

7. juni 2011

Muttitil1+1

Anonym skriver:

ja det er jo selvfølgelig ikke sjovt for ham at blive afvist gang på gang.... og ja han kan vel godt fornemme at det nogle gange bliver lidt medlidenheds sex fra min side af...

HVIS det virkelig "bare" er det der går ham på, og at han så viser sin vrede i at være gal på mig hele tiden, så er det jo et problem som der er forholdsvis let at gøre noget ved... trods alt!

Ikke at jeg gider at sexe HVER eneste gang han har lyst, men hvis det kan lette lidt på den dystre stemning herhjemme så er det da okay for mig at sætte det lidt op!

jeg vil prøve at snakke med ham her i aften - har bestemt mig for at smide alle kortene på bordet! og så må vi jo se hvad der sker.

Jeg er helt klart indstillet på at vi begge to må gå lidt på kompromis for at få kærligheds livet på rette køl igen. 

Synes det lyder rigtig fornuftigt at smide alle kortene på bordet - bare husk at holde det til hvad du føler, for så angriber du nemlig ikke ham (i forhold til hvis man siger: "du gør altid...", "du siger..." osv. det er jo i princippet angreb og så kommer I måske ingen vegne)

for at I får løsnet op for en masse og finder ind til hinanden igen. Sender masser af tanker som støtte, for det er aldrig sjovt at blotte sig fuldstændig. Pøj pøj med det

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

SkrukUngKvinde skriver:

Hejsa  

Først og fremmest et stort karam herfra 

Når du skriver "Han tror ALTID at han selv har ret i alt hvad han gør og siger." så er det en anklage du går ind og lægger på ham. DU tror, at han altid tror. Men er det i virkeligheden ikke fordi han føler at han må forsvare sig selv? 

Når der opstår et skænderi, så spørg dig selv "Hvad får vi ud af at tage denne diskution?" "Gavner det nogle af os" "Ændre det noget, til det bedre?" "Kan vi klare det her, uden at skændes" "ER DET, DET VÆRD?" 

Jeg ved godt det kan være svært, at stoppe op og spørger sig selv, men det kan altså være nødvendigt for ikke at ende ud i ubehaglige ting, og at I måske ender med at gå fra hinanden. 

Og måske du ville komme til at tænke "NEJ, det er ikke det værd" og så vil i måske spare den diskution. 

Jeg ved det er hårdt, men prøv det 

Jeg undskylder meget hvis jeg får det til at lyde surt, det er bestemt ikke min mening. Det er blot for at hjælpe jer, jeg ved hvordan I/du har det 

forstår godt hvad du mener.. og det er helt rigtigt at vi begge to er "gode" til at angribe/anklage hinanden!

det skal vi selvfølgelig begge to arbejde på at holde op med.

Og så vil jeg virkelig virkelig forsøge at tælle til 10 når han vrisser, for ja det ville nok være bedre at vælge sine kampe med omhu... det er jo netop IKKE værd at skændes over alle de dumme småting...

men nogle gange får jeg bare sådan en fandens trang til at forsvare mig selv, og lade ham vide at det ikke er ok at snappe af mig hele tiden... hvis du forstår?

Anmeld

7. juni 2011

MariaJ

kiwilouise skriver:

hvorfor er det altid mændene der skal have lov til at komme ud og more sig. er det ikke dig der står med ungen og huset 24 timer i døgnet  han arbejder 8 timer (måske mere) men har så fri når han kommer hjem. hvornår skal du have fri??

synes det er en mærkelig holdning at have at fordi man er kvinde så er det også ens opgave at skulle stå med alt hjemme og så er det okay at manden ikke skal lave noget når han kommer ind af døren.

man har da trods alt været 2 om at lave det barn og derfor er man også 2 om ansvaret.

jeg synes helt sikkert at du skal søge noget hjælp. du bliver nød til at få din mand til at indse at være hjemmegående husmor er 10 gange hårdere end at gå arbejde, så han bliver lidt bedre til at hjælpe til derhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.