merle2010 skriver:
laver i nogle ting hver for sig??? for min mand bliver nøjagtig som du beskriver når han ikke har været alene i noget tid.. så trænger han til at komme ud med nogle venner eller bare sidder hjemme foran xboxen uden skrigende børn og en kone der hundser
f.eks. idag har han været i tyskland sammen med sin far det meste af dagen, og han var glad og super kærlig da han kom hjem.. måske trænger din kæreste til noget frihed.. jeg prøver at give min mand alt det frihed jeg kan klare.. men de skal jo osse stadig deltage herhjemme i det huslige og med børnene... så det er lidt af en balancegang
vi er nok egentlig ret dårlige til at komme ud og lave noget hver for sig... han er da til fodbold engang imellem, og jeg har haft et par ture hvor jeg var ude med veninderne...
men ellers sidder vi sammen hver aften....
tror da egentlig at du har fuldstændig ret i at det ville være godt for både ham og mig hvis han kom ud og fik lidt luft under vingerne!
Tit når han kommer hjem fra arbejde, og jeg spørger ham om han vil tage den lille lidt, udbryder han "jamen jeg har sku da været på arbejde en hel dag! Nu trænger jeg bare til at slappe af!"
Hvis jeg så siger at jeg sku da også har "arbejdet" hele dagen, med madning, lorte bleer, leget, sunget, puttet, vakset op, ryddet op osv osv, siger han bare: "det er da ikke et arbejde der er lige så hårdt som mit!"
aha tak for kaffe siger jeg så bare.... så står man der med fedtet hår og gylp ned af begge arme og bare ønsker sig 10 min til et BAD!
men det er så der at skænderiet for alvor kan komme igang, og så skal der godt nok intet til resten af dagen for at pisse ham yderligere af...
jeg vil dog prøve din metode af og sende ham ud af huset med vennere i weekenden. Så håber jeg virkelig at det hjælper....
Anmeld