Hvorfor kan jeg ikke få en stille og rolig graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

signe.

Kofoed33 skriver:

Har den sidste uge tid fået lidt vand i fingerne, først røg ringene på pege og tommel finger mandag. Onsdag måtte jeg smide den på ringefingeren.

Nu i dag kigger jeg på mine fødder. Hold da op mine strømper strammer, øhh. Når jamen nu har jeg da vist tydeligt fået okay meget vand i kroppen.

Andre der fik det tidligt? (som jeg bestemt synes det er) Og hvornår skal man reagere - tænker ang SSF? Jeg har jo hele tiden protein i urinen.

Elsker min graviditet

du skal reagere NU!.. mit udviklede sig henover 3 timer... ikke for at gøre dig bange.. men få det tjekket..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Kofoed.

Maja84 skriver:

Jeg ville ringe og snakke med lægen, jeg fik selv ssf og fik min søn 35+3 af samme grund, og havde så meget vand i kroppen til sidst at de eneste sko jeg kunne passe var et par klipklappere, så jeg var til bryllup, i bidende kulde, midt i januar kun i de famøse klipklappere.

Så tag det alvorligt, slap rigtig godt af, op med benene, lav venepumpeøvelser, og prøv evt akupunktur og/eller zoneterapi, og frem for alt, snak med lægen

håber det hele forløber godt resten af vejen

held og lykke

Jeg har været ved lægen, det er ikke SSF, heldigvis. Men kæresten fik besked på, at han nu skal lave største delen herhjemme.

Har ledt efter øvelser på nettet, men kan ikke finde det store.

Det gør jeg også.

Mange tak

Anmeld

7. juni 2011

Kofoed.

signe. skriver:

du skal reagere NU!.. mit udviklede sig henover 3 timer... ikke for at gøre dig bange.. men få det tjekket..

Har fået det tjekket, har normalt blodtryk og ingen æggehvide i urinen.

Ved du hvorfor dit kom så hurtigt og voldsomt?

Anmeld

7. juni 2011

Kløver

Kofoed33 skriver:

Jeg har været ved lægen, det er ikke SSF, heldigvis. Men kæresten fik besked på, at han nu skal lave største delen herhjemme.

Har ledt efter øvelser på nettet, men kan ikke finde det store.

Det gør jeg også.

Mange tak

Bare husk at tage afslapning alvorligt, jeg fik også at vide jeg ik havde ssf, og skulle slappe af, men fik ikke slappet nok af, og gik ikke længe før jeg så blev indlag med skyhøjt blodtryk og ssf... men er sikker på det hele nok skal gå og dejligt det ikke er ssf, og tillykke med den bette i maven

Anmeld

7. juni 2011

Kofoed.

Maja84 skriver:

Bare husk at tage afslapning alvorligt, jeg fik også at vide jeg ik havde ssf, og skulle slappe af, men fik ikke slappet nok af, og gik ikke længe før jeg så blev indlag med skyhøjt blodtryk og ssf... men er sikker på det hele nok skal gå og dejligt det ikke er ssf, og tillykke med den bette i maven

Mange tak

Jamen det skal jeg nok, tak for svarne.

Anmeld

7. juni 2011

kiwifrugten

Kofoed33 skriver:

Har du hende så med? Bor du i Kolding?

Men lækkert du har sådan en dejlig nem pige

Jeg flyttede til Kolding for 3 uger siden :-)

Jeg har købt et løbebånd til at ha hjemme så jeg kan træne når som helst :-) Var godt nok dyrt men gider ikke betale 400 kr pr mdr når jeg kun gider løbe på bånd :-)

Ja hun er vildt nem folk der har mødt hende er noget overrasket :-)

Anmeld

7. juni 2011

Kofoed.

kiwifrugten skriver:

Jeg flyttede til Kolding for 3 uger siden :-)

Jeg har købt et løbebånd til at ha hjemme så jeg kan træne når som helst :-) Var godt nok dyrt men gider ikke betale 400 kr pr mdr når jeg kun gider løbe på bånd :-)

Ja hun er vildt nem folk der har mødt hende er noget overrasket :-)

Okay på den måde, hehe. Det kan jeg nu godt forstå.

Dejligt med så nem en lille pige.

Anmeld

8. juni 2011

signe.

Kofoed33 skriver:

Har fået det tjekket, har normalt blodtryk og ingen æggehvide i urinen.

Ved du hvorfor dit kom så hurtigt og voldsomt?

jeg var bare rigtig uheldig... nogle oplever at det udvikler sig så forbandet hurtigt, og jeg var en af dem desværre... havde haft optræk til det i en tre uger, men ikke hvor jeg var syg eller decideret mærkede noget til det... bare lidt høj blodtryk- ikke noget særligt... og bare lidt spor af protein, heller ikke noget særligt.. men så lige pludselig - BANG, så var jeg syg..

Anmeld

8. juni 2011

Kofoed.

signe. skriver:

jeg var bare rigtig uheldig... nogle oplever at det udvikler sig så forbandet hurtigt, og jeg var en af dem desværre... havde haft optræk til det i en tre uger, men ikke hvor jeg var syg eller decideret mærkede noget til det... bare lidt høj blodtryk- ikke noget særligt... og bare lidt spor af protein, heller ikke noget særligt.. men så lige pludselig - BANG, så var jeg syg..

Ja okay, så er det gået meget hurtigt.

Forresten tillykke med din længst graviditet

Anmeld

8. juni 2011

signe.

Kofoed33 skriver:

Ja okay, så er det gået meget hurtigt.

Forresten tillykke med din længst graviditet

jeps, de var også lidt rundt på gulvet de stakkels læger, så de tager ingen chancer denne gang! mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.