Hvorfor kan jeg ikke få en stille og rolig graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Kofoed.

sandratobias skriver:

1. gang var den slemmeste, 2. gang var jeg forberedt på det ku komme igen.. 

1. gang blev de ved med gentagende blærebetændelse, og til sidst opdagede min gamle læge det.. Bar meget sent.. 

Jamen fik undersøgt urin for protein meget ofte.. ( 2. graviditet ) 
Har oz været til mange scanninger da Amanda har været for lille mere eller mindre fra starten af... Fik oz tjekket urin på sygehuset til scanninger, og oz blodtryksmåling...  

Ja okay. Nu har jeg lige fået svar på min urinprøve fra sidste læge besøg, så nu har jeg også blærebetændelse, så min læge vil have mig ind til en større undersøgelse om 2 timer. Så det blev hos lægen ikke jordmoder. Så lillepigen har bare, at være stor, hvis de finder ud af, at jeg er ved at udvirkle SSF.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Kofoed.

Update:

Nu også med blærebetændelse, så skal tjekkes for SSF halv 12...

Anmeld

7. juni 2011

Kofoed.

Update:

Det ser ud til, at jeg ikke har SSF, men jeg skal holde øje med mit blodtryk.

Så er der bare scanningen imorgen

Anmeld

7. juni 2011

Den lykkelige

Kofoed33 skriver:

Har den sidste uge tid fået lidt vand i fingerne, først røg ringene på pege og tommel finger mandag. Onsdag måtte jeg smide den på ringefingeren.

Nu i dag kigger jeg på mine fødder. Hold da op mine strømper strammer, øhh. Når jamen nu har jeg da vist tydeligt fået okay meget vand i kroppen.

Andre der fik det tidligt? (som jeg bestemt synes det er) Og hvornår skal man reagere - tænker ang SSF? Jeg har jo hele tiden protein i urinen.

Elsker min graviditet

Har du også forhøjet blodtryk??
Jeg blev indlagt pga mistanke op svangerskabsforgiftning.. Havde også sindsyg meget vand i kroppen.. Du kan se det på nedenstående link:
https://www.baby.dk/debat/88789pi1/graviditet/nu-uden-ankler--avvvv---kom-nu-ud-.aspx

Det kom allerede fra uge 20 at jeg ikke kunne passe ring længere..  Men jeg havde så også forhøjet blodtryk.. så derfor jeg blev indlagt..

Anmeld

7. juni 2011

Kofoed.

Den lykkelige skriver:

Har du også forhøjet blodtryk??
Jeg blev indlagt pga mistanke op svangerskabsforgiftning.. Havde også sindsyg meget vand i kroppen.. Du kan se det på nedenstående link:
https://www.baby.dk/debat/88789pi1/graviditet/nu-uden-ankler--avvvv---kom-nu-ud-.aspx

Det kom allerede fra uge 20 at jeg ikke kunne passe ring længere..  Men jeg havde så også forhøjet blodtryk.. så derfor jeg blev indlagt..

Jeg har et perfekt blodtryk. Var til læge i dag.

Så godt det indlæg og av dækker vist ikke, hehe.

Anmeld

7. juni 2011

SussieThyssen

Kofoed33 skriver:

hmm, skulle det ikke tjekkes ved jordmoder?

Så jeg er ikke den eneste og så i den her varme, armen altså.

Ringer også hvis jeg for det dårligt, vil bare klage lidt over min meget unormale graviditet, hvor man til tider føler sig svigtet af sygehuset.

Din graviditet er nu ikke spor unormal.
Det er NORMALT at hæve meget i sommervarmen, at ophobe væske og mange kvinder har også lidt protein i urinen uden det af den grund behøver at betyde spor.
De fleste gravide oplever smågener af forskellig art og det bliver som regel ved det.
Så op med hovedet...du er faktisk ret normal.
Men jeg synes nu et det er dybt uansvrligt at der ikke bliver tjekket lidt mere op på dig..så ja...få lige et grundigt tjek.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. juni 2011

Kofoed.

SussieThyssen skriver:

Din graviditet er nu ikke spor unormal.
Det er NORMALT at hæve meget i sommervarmen, at ophobe væske og mange kvinder har også lidt protein i urinen uden det af den grund behøver at betyde spor.
De fleste gravide oplever smågener af forskellig art og det bliver som regel ved det.
Så op med hovedet...du er faktisk ret normal.
Men jeg synes nu et det er dybt uansvrligt at der ikke bliver tjekket lidt mere op på dig..så ja...få lige et grundigt tjek.

Kærligst
Sussie

I dag tjekkede min læge mig, alt det hun kan og har en liste med 20 spørgsmål til lægen imorgen, for gider ikke føler mig uviden længere, hvis hun så ikke kan svare, jamen så må hun henvise mig til en der kan. Jeg ved jeg ikke er den eneste det her sker for, så et eller andet sted må en vide noget.

Lægen konstatere også, at det ikke var noget, men skal selvfølgelig være obs på det hele.

Men hvor er jeg da træt af, at jeg for påtaget mig alle graviditets gener, ihh.

Tak for dine altid vise ord

Anmeld

7. juni 2011

Nessie

Har de tilbudt dig akupunktur på sygehuset? Det kunne måske godt hjælpe lidt på alt det vand i kroppen.

Godt at høre, at din læge har tjekket dig, og at der ikke er noget mere alvorligt i vejen.

Og så kan jeg lige trøste dig med, at jeg også ragede alle de underligste graviditetsgener til mig, lige undtaget forhøjet blodtryk og SSF

Anmeld

7. juni 2011

kiwifrugten

Jeg fik siiiiiiiindsyg meget vad i kroppen allerede i uge 13 lignede jeg en højgravid. Måtte opgive smykker og strømper. Jeg gik fra str 38 i sko til 43 fordi de blev så fede.Jeg kunne ikke forstå hvorfor de ikke ville give vanddrivende men det må man bare ikke få :-( Jeg tog 40 kilo på hvor de 20 kilo var ren væske. Jeg lignede e spæreballon.

Jeg sagde til lægen mange gange at jeg havde hovedepine og nogle prikker for øjnee og de sagde jeg havde protein i urinen men alligevel sagde de jeg ikke havde ssf. Men men men da jeg sku føde og de tog vandet der var vandet helt sort og det var en slem grad af ssf. Vi er dog begge sunde og raske men lægerne ville ikke lytte.

Anmeld

7. juni 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Har de tilbudt dig akupunktur på sygehuset? Det kunne måske godt hjælpe lidt på alt det vand i kroppen.

Godt at høre, at din læge har tjekket dig, og at der ikke er noget mere alvorligt i vejen.

Og så kan jeg lige trøste dig med, at jeg også ragede alle de underligste graviditetsgener til mig, lige undtaget forhøjet blodtryk og SSF

Nej det har jeg ikke, min har så kun snakket med min læge og mener ikke hun kan tilbyde akupunktur på sygehuset, der er det jordmoder man skal have fandt i. Men jeg fik mod kvalme og der gjorde det så ondt i mine fødder, at hun stoppede med at sætte dem i, så ved ikke om jeg overhoved kan få det.

Det er jeg også glad for.

Håber jeg gør som dig, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.