Hvorfor kan jeg ikke få en stille og rolig graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Kofoed.

kiwifrugten skriver:

Jeg fik siiiiiiiindsyg meget vad i kroppen allerede i uge 13 lignede jeg en højgravid. Måtte opgive smykker og strømper. Jeg gik fra str 38 i sko til 43 fordi de blev så fede.Jeg kunne ikke forstå hvorfor de ikke ville give vanddrivende men det må man bare ikke få :-( Jeg tog 40 kilo på hvor de 20 kilo var ren væske. Jeg lignede e spæreballon.

Jeg sagde til lægen mange gange at jeg havde hovedepine og nogle prikker for øjnee og de sagde jeg havde protein i urinen men alligevel sagde de jeg ikke havde ssf. Men men men da jeg sku føde og de tog vandet der var vandet helt sort og det var en slem grad af ssf. Vi er dog begge sunde og raske men lægerne ville ikke lytte.

Der er jeg rigitg heldig med min læge, hun satser slet ikke med mig, selv den pensilin (staves) jeg skal have, ringede hun lige til gyn for at høre om det nu var ok. Jeg er så glad for min læge, jeg skal bare ringe, så tjekker hun gerne om hvordan det står til med mig.

Puha, det var meget. Har du efterhånden tabt alt igen? Fik du støttestrømper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

kiwifrugten

Mine læger var også rigtig søde de ringede endda til mig bare for at høre hvordan det gik men det var på Herlev og Kolding sygehus de afviste mig og mere end en gang :-(

Jeg magler desværre at tabe 20 kilo så nu har jeg købt et dyrt løbebånd og nu løber jeg 3 timer om dagen og jeg ved jeg kommer til at at tabe det inden for 4-5 mdr :-)

Men nej fik ikke støttestrømper men det burde jeg nok have haft :-)

Anmeld

7. juni 2011

Kofoed.

kiwifrugten skriver:

Mine læger var også rigtig søde de ringede endda til mig bare for at høre hvordan det gik men det var på Herlev og Kolding sygehus de afviste mig og mere end en gang :-(

Jeg magler desværre at tabe 20 kilo så nu har jeg købt et dyrt løbebånd og nu løber jeg 3 timer om dagen og jeg ved jeg kommer til at at tabe det inden for 4-5 mdr :-)

Men nej fik ikke støttestrømper men det burde jeg nok have haft :-)

Øv du også oplevede bølv med Kolding sygehus, synes de er søde, men lidt for "menneskelige" - altså laver fejl og glemmer mange ting.

Så der er stadig noget vand tilbage. Hmm, hvordan har du dog tid og overskud. Er det så med bebse?

Jaaa, men 20 kg vand, såå. hehe. Men det gik.

Anmeld

7. juni 2011

SussieThyssen

Kofoed33 skriver:

I dag tjekkede min læge mig, alt det hun kan og har en liste med 20 spørgsmål til lægen imorgen, for gider ikke føler mig uviden længere, hvis hun så ikke kan svare, jamen så må hun henvise mig til en der kan. Jeg ved jeg ikke er den eneste det her sker for, så et eller andet sted må en vide noget.

Lægen konstatere også, at det ikke var noget, men skal selvfølgelig være obs på det hele.

Men hvor er jeg da træt af, at jeg for påtaget mig alle graviditets gener, ihh.

Tak for dine altid vise ord

Tjaaa..sådan er vi nogle der er
Men i stedet for at focusere på generne, så se i stedet på det du IKKE har LOL
Og på at nogle faktisk har det meget værre.
Hvis man skal stille det firkantet op..så ER du gravid..at være gravid er ikke en sygdom, selvom der er bump på vejen.
Og nogle bliver aldrig gravide..så glæd dig over du er det.
Der bliver passet godt på dig, så det skal nok gå.
Og ellers..spørg væk.
Super, at du laver en liste.
Det er altid en god ide

Tænker på min mor..hun havde ingen gener overhovedet...til gengæld for fik jeg fornøjelsen af de fleste..og det synes jeg er snyd LOL
Men sådan er vi så forskellige.
Tak for dine søde ord

Anmeld

7. juni 2011

Kofoed.

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..sådan er vi nogle der er
Men i stedet for at focusere på generne, så se i stedet på det du IKKE har LOL
Og på at nogle faktisk har det meget værre.
Hvis man skal stille det firkantet op..så ER du gravid..at være gravid er ikke en sygdom, selvom der er bump på vejen.
Og nogle bliver aldrig gravide..så glæd dig over du er det.
Der bliver passet godt på dig, så det skal nok gå.
Og ellers..spørg væk.
Super, at du laver en liste.
Det er altid en god ide

Tænker på min mor..hun havde ingen gener overhovedet...til gengæld for fik jeg fornøjelsen af de fleste..og det synes jeg er snyd LOL
Men sådan er vi så forskellige.
Tak for dine søde ord

Det er selvfølgelig rigtig og jeg synes ikke det er noget mere unfair i verden, end at man ikke kan få børn, det er noget alle burde få lov til.

Jeg har ikke SSF og for højt blodtryk. Hehe, wee.

Det er da lidt irreterede, hehe.

Anmeld

7. juni 2011

SussieThyssen

Kofoed33 skriver:

Det er selvfølgelig rigtig og jeg synes ikke det er noget mere unfair i verden, end at man ikke kan få børn, det er noget alle burde få lov til.

Jeg har ikke SSF og for højt blodtryk. Hehe, wee.

Det er da lidt irreterede, hehe.

Der ser du...der er altid noget man kan glæde sig over

Anmeld

7. juni 2011

Kofoed.

SussieThyssen skriver:

Der ser du...der er altid noget man kan glæde sig over

Hehe, det er rigtigt

Anmeld

7. juni 2011

Kløver

Kofoed33 skriver:

Har den sidste uge tid fået lidt vand i fingerne, først røg ringene på pege og tommel finger mandag. Onsdag måtte jeg smide den på ringefingeren.

Nu i dag kigger jeg på mine fødder. Hold da op mine strømper strammer, øhh. Når jamen nu har jeg da vist tydeligt fået okay meget vand i kroppen.

Andre der fik det tidligt? (som jeg bestemt synes det er) Og hvornår skal man reagere - tænker ang SSF? Jeg har jo hele tiden protein i urinen.

Elsker min graviditet

Jeg ville ringe og snakke med lægen, jeg fik selv ssf og fik min søn 35+3 af samme grund, og havde så meget vand i kroppen til sidst at de eneste sko jeg kunne passe var et par klipklappere, så jeg var til bryllup, i bidende kulde, midt i januar kun i de famøse klipklappere.

Så tag det alvorligt, slap rigtig godt af, op med benene, lav venepumpeøvelser, og prøv evt akupunktur og/eller zoneterapi, og frem for alt, snak med lægen

håber det hele forløber godt resten af vejen

held og lykke

Anmeld

7. juni 2011

kiwifrugten

Kofoed33 skriver:

Øv du også oplevede bølv med Kolding sygehus, synes de er søde, men lidt for "menneskelige" - altså laver fejl og glemmer mange ting.

Så der er stadig noget vand tilbage. Hmm, hvordan har du dog tid og overskud. Er det så med bebse?

Jaaa, men 20 kg vand, såå. hehe. Men det gik.

Min sundhedspleje forstår helller ikke hvor jeg har den energi fra. Jeg er enlig mor og har en baby på 6 uger men hun er suuuuuper nem :-) Så jeg har vildt meget overskud. Hun sover fra kl 21 om aftenen til kl 5:30 om morgenen så det kan ikke blive nemmere :-) Og så sover hun om formiddagenen hvor jeg løber 1½ time og så igen om aftenen :-)

Anmeld

7. juni 2011

Kofoed.

kiwifrugten skriver:

Min sundhedspleje forstår helller ikke hvor jeg har den energi fra. Jeg er enlig mor og har en baby på 6 uger men hun er suuuuuper nem :-) Så jeg har vildt meget overskud. Hun sover fra kl 21 om aftenen til kl 5:30 om morgenen så det kan ikke blive nemmere :-) Og så sover hun om formiddagenen hvor jeg løber 1½ time og så igen om aftenen :-)

Har du hende så med? Bor du i Kolding?

Men lækkert du har sådan en dejlig nem pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.