Kofoed33 skriver:
Har den sidste uge tid fået lidt vand i fingerne, først røg ringene på pege og tommel finger mandag. Onsdag måtte jeg smide den på ringefingeren.
Nu i dag kigger jeg på mine fødder. Hold da op mine strømper strammer, øhh. Når jamen nu har jeg da vist tydeligt fået okay meget vand i kroppen.
Andre der fik det tidligt? (som jeg bestemt synes det er) Og hvornår skal man reagere - tænker ang SSF? Jeg har jo hele tiden protein i urinen.
Elsker min graviditet 

Hvis du har den mindste tanke om at det er svangerskabsforgiftning, så skal du kontakte din læge/jordemoder... (hvis du spørger mig),
Jeg havde igennem den sidste halvdel af min graviditet proteiner i urinen. SÅ begyndte jeg langsomt at få hævede fødder og hænder, og lidt i ansigtet. Da jeg var til jordemoder kontrol 40+0 havde jeg mega højt blodtryk, men har aldrig følt mig dårlig.
Så blev jeg sendt på fødegangen og blev undersøgt for SSF og ganske rigtigt. Jeg har lige siden jeg havde proteiner i urinen første gang harft mistanke om svangerskabsforgiftning.
Jeg blev sat i gang med det samme
Min baby havde ingenting mærket, men min moderkage så grim ud, kunne vi se efter fødslen..

Anmeld