Hvorfor kan jeg ikke få en stille og rolig graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Maalene

Åhh, hvor jeg føler med dig søde

Har nøjagtig det samme problem - kan ikke bruge hverken ur eller ringe længere Og mine fødder ligner seriøst elefantfødder - de er så hævede og tykke, kan slet ikke holde mig selv ud

Men skal til læge på onsdag, så satser jeg på, at hun opdager det, hvis der er noget galt...

Håber på det bedste for dig søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Kofoed.

L_K skriver:

Ja gør endelig det... Men stol på dine fornemmelser

Det skal jeg nok

Anmeld

6. juni 2011

Kofoed.

BabyBambi skriver:

Hun mente åbenbart ikke jeg behøvede stix'e den ved det første jordemoder besøg, sååh...

Nej for søren det er du ikke og ja varmen gør det bestemt ikke bedre altså, det er bare rigtig træls..

Det kan jeg godt forstå og det synes jeg også bare er helt okay, du har bestemt ikke haft en nem graviditet og du skal slet ikke bebrejdes at du er lidt ekstra opmærksom på de ting der sker med dig resten af graviditeten igennem..

Jeg håber du er okay søde og at du er kommet dig over den aller værste sorg og chok!!

Kææææmpe herfra

Nårh, du har måske kun været afsted 1 gang.

Sådan er dårlig planlægning

Det er jeg i hvert fald, håber lillepige kommer ud stor og stærk, men hvor er der dog lang tid endnu.

Chokket har lagt sig, men frygter at sorg kun er begyndt. Aner ikke hvordan det skal gå, når de kommer ud engang.

Mange tak

Anmeld

6. juni 2011

Kofoed.

-Sigrid- skriver:

Jeg er i tiende uge, og var til sygeplejesken idag. Hun spurgte til vand i knæer mm, så tror det er meget normalt

Ved det er normalt i slutningen af graviditeten og når det er varmt. Varmt kan vi hurtige blive enige om, at det er. Meeen synes nu ikke jeg er i slutningen af graviditet, selvom det da kunne være rart.

Anmeld

6. juni 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Åhh, hvor jeg føler med dig søde

Har nøjagtig det samme problem - kan ikke bruge hverken ur eller ringe længere Og mine fødder ligner seriøst elefantfødder - de er så hævede og tykke, kan slet ikke holde mig selv ud

Men skal til læge på onsdag, så satser jeg på, at hun opdager det, hvis der er noget galt...

Håber på det bedste for dig søde

Det gør hun helt sikkert. Men jeg synes der er for lang tid til, at det skal slutte igen.... 15 uger med vand i kroppe, puha, kan jeg ikke lige overskue.

Anmeld

6. juni 2011

Frejsmor

Kofoed33 skriver:

Nårh, du har måske kun været afsted 1 gang.

Sådan er dårlig planlægning

Det er jeg i hvert fald, håber lillepige kommer ud stor og stærk, men hvor er der dog lang tid endnu.

Chokket har lagt sig, men frygter at sorg kun er begyndt. Aner ikke hvordan det skal gå, når de kommer ud engang.

Mange tak

Jeeps har kun været afsted én gang og skal først igen i starten af juli..

Og udover det kan jeg så også se at lægesekretæren har kigger forkert i forhold til hvor langt jeg er henne når jeg skal til mine lægebesøg, så har først lægebesøg i uge 28 og 35, må liiige ha snakket med dem.

Hehe jeeeps, vi kunne da også ha valgt et andet tidspunkt at være gravide på altså..

Det er jeg sikker på hun nok skal gøre, men ja jeg synes godt nok også der er længe til bettemanden kommer ud til os...

Nej det kan jeg godt forstå søde, jeg håber du har en dejlig kæreste og masser er dejlig familie og venner der kan støtte jer rigtig meget igennem det her!!!

Anmeld

6. juni 2011

Kofoed.

BabyBambi skriver:

Jeeps har kun været afsted én gang og skal først igen i starten af juli..

Og udover det kan jeg så også se at lægesekretæren har kigger forkert i forhold til hvor langt jeg er henne når jeg skal til mine lægebesøg, så har først lægebesøg i uge 28 og 35, må liiige ha snakket med dem.

Hehe jeeeps, vi kunne da også ha valgt et andet tidspunkt at være gravide på altså..

Det er jeg sikker på hun nok skal gøre, men ja jeg synes godt nok også der er længe til bettemanden kommer ud til os...

Nej det kan jeg godt forstå søde, jeg håber du har en dejlig kæreste og masser er dejlig familie og venner der kan støtte jer rigtig meget igennem det her!!!

Hehe, vi andre har 3 gange, to planlagt og 1 akut.

Hmm, ja den ville jeg nok også rykke lidt.

Ja, helt ærlig, hehe. Vi skulle tage det lidt roligt i juledagene og jer i de første par dage af det nye år, hehe.

Alt for lang tid, en graviditet burde kun være 3 måneder, hehe.

Det har jeg heldigvis. Men kæreste arbejdere desværre om natten, så nogle nætter er ret lange.

Anmeld

6. juni 2011

sandratobias

Zyz du ska afsted og få det tjekket hurtigst muligt... Godt du er obs på det... 

Jeg har haft SSF begge gange... Vand i kroppen og det var det jeg ku mærke af det... Havde taget 17 kg på i alt, for højt blodtryk og protein i urin, men ku jeg ikk mærke noget af..
1. gang blev det opdaget i uge 30... Og min søn blev taget ud ved aks i uge 31+2... Tobias havde en fødselsvægt på 1257..

2. gang var det ikk så slemt... Da blev det opdaget i uge 35 eller 36. uge... Fødte i uge 38+0... Amanda havde en fødselsvægt på 2190... Tog 16 kg på, og ikk noget vand i kroppen eller noget... jo protein og forhøjet blodtryk men ku jeg jo ikk mærke...

Sorry en lang smørre, håber det går...  

Anmeld

6. juni 2011

Kofoed.

sandratobias skriver:

Zyz du ska afsted og få det tjekket hurtigst muligt... Godt du er obs på det... 

Jeg har haft SSF begge gange... Vand i kroppen og det var det jeg ku mærke af det... Havde taget 17 kg på i alt, for højt blodtryk og protein i urin, men ku jeg ikk mærke noget af..
1. gang blev det opdaget i uge 30... Og min søn blev taget ud ved aks i uge 31+2... Tobias havde en fødselsvægt på 1257..

2. gang var det ikk så slemt... Da blev det opdaget i uge 35 eller 36. uge... Fødte i uge 38+0... Amanda havde en fødselsvægt på 2190... Tog 16 kg på, og ikk noget vand i kroppen eller noget... jo protein og forhøjet blodtryk men ku jeg jo ikk mærke...

Sorry en lang smørre, håber det går...  

Det går. Hehe. Tror jeg tager den med ro og ringer til min jordmoder i morgen, så længe jeg ikke for det fysik værre.

Uhh ved begge to, det må ikke være rart.

Hvordan blev det opdaget ved dig?

Anmeld

6. juni 2011

sandratobias

Kofoed33 skriver:

Det går. Hehe. Tror jeg tager den med ro og ringer til min jordmoder i morgen, så længe jeg ikke for det fysik værre.

Uhh ved begge to, det må ikke være rart.

Hvordan blev det opdaget ved dig?

1. gang var den slemmeste, 2. gang var jeg forberedt på det ku komme igen.. 

1. gang blev de ved med gentagende blærebetændelse, og til sidst opdagede min gamle læge det.. Bar meget sent.. 

Jamen fik undersøgt urin for protein meget ofte.. ( 2. graviditet ) 
Har oz været til mange scanninger da Amanda har været for lille mere eller mindre fra starten af... Fik oz tjekket urin på sygehuset til scanninger, og oz blodtryksmåling...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.