Navnet Sirius..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Lusi

- skriver:

Ja, dem findes der mange af, og er det ikke det ene er det, det andet

Så ikke så meget at gøre... 

Næh.. For var der ik nogle der turde døbe deres børn noget specielt, hed vi alle jo stadig bare Adam og Eva ik pænt nederen efter min mening..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Tennamor

Lykke86 skriver:

Heh.. Carsten ku jo heller ik fordrage det, men nu har han da vidst vænnet sig til det.. Det ER jo også specielt, men helt ærlig de ka jo ik alle hedde noah, Simon, Lukas osv søde navne, men hvor fedt er det også at der er en Noah N, Noah K osv. i klassen.. Og kan Sirius ik lide sit navn, kan han tage sit mellemnavn, som bliver Peter, efter far

HaHa Jeg VIDSTE at det var Peter der blev hans mellemnavn Thomas nævnte noget med et mellemnavn oppe på hospitalet, men du sagde, at jeg ikke måtte få af vide hvilket før til barnedåben  Har I forresten fået sat en dato?

Anmeld

8. juni 2011

Lusi

Tennamor skriver:

HaHa Jeg VIDSTE at det var Peter der blev hans mellemnavn Thomas nævnte noget med et mellemnavn oppe på hospitalet, men du sagde, at jeg ikke måtte få af vide hvilket før til barnedåben  Har I forresten fået sat en dato?

Ja kan godt huske han sagde det vi regner med den 7 aug.

Anmeld

8. juni 2011

Tennamor

Lykke86 skriver:

Ja kan godt huske han sagde det vi regner med den 7 aug.

Okay.. Og vi holder jo d. 14 

Anmeld

8. juni 2011

Lusi

Tennamor skriver:

Okay.. Og vi holder jo d. 14 

Jep

Anmeld

8. juni 2011

K&S

Det er ikke lige min smag, men så længe I synes, at det er det helt rigtige navn, så kan han jo ikke hedde andet end Sirius

Jeg personligt kommer til at tænke på Sirius-patruljen

Anmeld

8. juni 2011

Lusi

K&S skriver:

Det er ikke lige min smag, men så længe I synes, at det er det helt rigtige navn, så kan han jo ikke hedde andet end Sirius

Jeg personligt kommer til at tænke på Sirius-patruljen

Det er du ik den eneste der gør

Anmeld

8. juni 2011

K&S

Lykke86 skriver:

Det er du ik den eneste der gør

Men man skal ikke tænke over hvad alle andre synes, så længe I synes det er rigtigt, så er det

Anmeld

8. juni 2011

Lusi

K&S skriver:

Men man skal ikke tænke over hvad alle andre synes, så længe I synes det er rigtigt, så er det

Det gør vi heller ik han får så også et ganske alm. Navn til mellemnavn, som han jo så kan bruge hvis han hellere vil.. Det er Peter, fra min far, som døde for et år siden ;(

Anmeld

8. juni 2011

K&S

Lykke86 skriver:

Det gør vi heller ik han får så også et ganske alm. Navn til mellemnavn, som han jo så kan bruge hvis han hellere vil.. Det er Peter, fra min far, som døde for et år siden ;(

Flot tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.