Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
- skriver: Ja, dem findes der mange af, og er det ikke det ene er det, det andet Så ikke så meget at gøre...
Ja, dem findes der mange af, og er det ikke det ene er det, det andet
Så ikke så meget at gøre...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lykke86 skriver: Heh.. Carsten ku jo heller ik fordrage det, men nu har han da vidst vænnet sig til det.. Det ER jo også specielt, men helt ærlig de ka jo ik alle hedde noah, Simon, Lukas osv søde navne, men hvor fedt er det også at der er en Noah N, Noah K osv. i klassen.. Og kan Sirius ik lide sit navn, kan han tage sit mellemnavn, som bliver Peter, efter far
Heh.. Carsten ku jo heller ik fordrage det, men nu har han da vidst vænnet sig til det.. Det ER jo også specielt, men helt ærlig de ka jo ik alle hedde noah, Simon, Lukas osv søde navne, men hvor fedt er det også at der er en Noah N, Noah K osv. i klassen.. Og kan Sirius ik lide sit navn, kan han tage sit mellemnavn, som bliver Peter, efter far
HaHa Jeg VIDSTE at det var Peter der blev hans mellemnavn Thomas nævnte noget med et mellemnavn oppe på hospitalet, men du sagde, at jeg ikke måtte få af vide hvilket før til barnedåben Har I forresten fået sat en dato?
Tennamor skriver: HaHa Jeg VIDSTE at det var Peter der blev hans mellemnavn Thomas nævnte noget med et mellemnavn oppe på hospitalet, men du sagde, at jeg ikke måtte få af vide hvilket før til barnedåben Har I forresten fået sat en dato?
Lykke86 skriver: Ja kan godt huske han sagde det vi regner med den 7 aug.
Ja kan godt huske han sagde det vi regner med den 7 aug.
Okay.. Og vi holder jo d. 14
Tennamor skriver: Okay.. Og vi holder jo d. 14
Det er ikke lige min smag, men så længe I synes, at det er det helt rigtige navn, så kan han jo ikke hedde andet end Sirius
Jeg personligt kommer til at tænke på Sirius-patruljen
K&S skriver: Det er ikke lige min smag, men så længe I synes, at det er det helt rigtige navn, så kan han jo ikke hedde andet end Sirius Jeg personligt kommer til at tænke på Sirius-patruljen
Lykke86 skriver: Det er du ik den eneste der gør
Det er du ik den eneste der gør
Men man skal ikke tænke over hvad alle andre synes, så længe I synes det er rigtigt, så er det
K&S skriver: Men man skal ikke tænke over hvad alle andre synes, så længe I synes det er rigtigt, så er det
Lykke86 skriver: Det gør vi heller ik han får så også et ganske alm. Navn til mellemnavn, som han jo så kan bruge hvis han hellere vil.. Det er Peter, fra min far, som døde for et år siden ;(
Det gør vi heller ik han får så også et ganske alm. Navn til mellemnavn, som han jo så kan bruge hvis han hellere vil.. Det er Peter, fra min far, som døde for et år siden ;(
Flot tanke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128