Ja altså nu er der jo en del tråde om, hvad folk synes om forskellige navne og nu vil jeg også være med

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad folk siger dårligt om det, for det ER det han kommer til at hedde.. Er bare nysgerrig

Navnet kommer af at vi har en Luna (måne) og sagde at fik vi en pige til, skulle hun hedde Nova, som jeg synes er så flot, og betyder stjerne. Nå men vi fik jo så en dreng og brugte evigheder på nettet, i forsøg på at finde et navn vi kunne lide og betød stjerne eller ligende.. Fandt det bare aldrig! Så en dag skrev jeg et eller andet på facebook, om at han lå og sparkede eller noget og en veninde svarede: han er da en rigtig lille Sirius.. Og BANG der var den! Jeg elskede navnet fra første sekund og ringede til manden og foreslog det, men beskeden lød, at det ku man sgu da ik hedde.. Hm øv, så var dén ligesom uddebateret! Meeen nej

en lille time efter ringede han tilbage med ordene "han skal hedde Sirius" og jeg var selvfølgelig pænt nysgerrig for at høre hvad der dog havde fået ham til pludselig at skifte mening... Han havde et kundemøde og havde ik lige tænkt på hvad firmaet hed. Da han jo så kommer ud til kunden, ser han så det hedder "Sirius køleteknik" og han siger til sig selv at hvis han sælger, skal han hedde sirius og det gjorde han jo så.. Havde på det tidspunkt slet ik tænkt tanken at Sirius, jo sådan set ER en stjerne, så det var jo en bonus, når vi havde idéen om et himmelnavn

Men hvad er så jeres mening om navnet?
Anmeld