Må jeg se jeres børn på ca. 20 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Ann.

ønskebarn74 skriver:

totalt dejlig er hun... og nøj jeg er missundelig... lige den skråstol jeg vil have fingre i...

Kan ikke huske mærket - men den er købt i ønskebørn

Den er rigtig skønt og Lærke elsker at sidde i den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Ann.

Mor til Frederic skriver:

kæmpe kram til dig...

Lærke er en speciel pige, se på hende som den smukke og glade pige hun er og ikke på str... 

Vi har en fætter der er 2 mdr yngre end frederic, han var og er stadig en bette fis - men det gør ham jo ikke til et ringere barn. 

Handicaped - meget syge børn mm. vokser ikke altid det de skal, fordi de bruger deres 'krudt' på det at være syg/ dårlig. 

Vi var så 'uheldige' at alle 3 par i familien fik barn i samme år og alle drenge. Er du gal hvor bliver der sammelignet meget, på alle leder og kanter. Vores er den midterste og altid været den letteste.  Selv lille kusine der lige er blevet 2 i maj vejer 2-3 kg mere end vores. 

Vores voksed det første leve år 30 cm - hvor normalen siger ca 25 cm, men gik helt i stå da han runded 1 år og på 21 mdr er han blot vokset 12 cm (2. leveår lyder 'normal' på ca 12 cm) og vægt kun øget med ca et ½ kg. Vi render på børne amb og har gjort det siden han blev 1 år - været indlagt - alle mulige prøver mm. Han har ligeledes fået aff pulver i lige så lang tid, fordi han spiser og drikker for lidt til at hans mave selv kan fungere..

Tak for dit søde svar

Ja det er rigtigt, hun er speciel og skal også se hende på en anden måde. Men tror bare jeg savner det alle andre mødre glæder sig over - at de vokser "hurtigt", kravler, går, snakker og spiser selv og får det mad alle i familien får.

Jeg kan godt se det er trist, at de bliver samlignet så meget som de gør, men et eller andet sted, ville jeg ønske at jeg også kunne være med i det. Bare på en eller anden måde.

Jeg har det rigtig skidt med hvis folk kommer og siger til mig "Nu kan X gå" eller "nu har X sagt mor" - og jeg kan ikke sige noget igen, for lige pt. gør Lærke intet og det er hårdt 

Anmeld

6. juni 2011

ønskebørn74

Ann. skriver:

Kan ikke huske mærket - men den er købt i ønskebørn

Den er rigtig skønt og Lærke elsker at sidde i den

den hedder babydan ABC... samler på serien...

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

ønskebarn74 skriver:

den hedder babydan ABC... samler på serien...

Mente nok det var babydan

Anmeld

6. juni 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Ann. skriver:

Jeg synes Lærke bliver mindre og mindre i forhold til andre på hendes alder - derfor kunne jeg godt tænke mig at se jeres børn på ca. 20 mdr.

Hvad er deres vægt, længde og hovedomfang?

Lærke er 80 cm og har været det længe - hun vejer 9100 g og har et hovedomfang på kun 41 cm 

Hun ligger udenfor kurverne i alt - men synes bare det er nemmere at se, når man ser på andre.

I får lige et par billeder af Lærke som er taget idag - og jeg synes faktisk bare at hun ligner et meget langt spædbarn, når hun nu stadig ligger som en frø 

Hold da op, hun er bare for lækker !!! Virkelig sød datter du har.

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

Aisha skriver:

Hold da op, hun er bare for lækker !!! Virkelig sød datter du har.

Tak

Anmeld

6. juni 2011

millesofie

Tinke er godt nok kun 18 måneder og hendes hoved omfang har jeg kun målt da hun var spæd

men for godt 2 mdr siden målte hun i højden 85 og vil skyde på at hun er vokset ca en cm måske 1½

hun vejede samtidigt 11,8 kg og tror hun nu er oppe på 12kg

skal dog siges at hun altid har været stor af sig

Marcus-Emil var tilgengæld lille af sig og målte ca 79cm og med en kampvægt på 10 kg

tror dog ikke du skal samligne børn med hinanden, og da slet ikke hvis din datter har noget at bøvle med, hun ser jo super dejlig ud

Anmeld

6. juni 2011

Hvem?

Ann. skriver:

Jeg synes Lærke bliver mindre og mindre i forhold til andre på hendes alder - derfor kunne jeg godt tænke mig at se jeres børn på ca. 20 mdr.

Lærke er 80 cm og har været det længe - hun vejer 9100 g og har et hovedomfang på kun 41 cm 

Hun ligger udenfor kurverne i alt - men synes bare det er nemmere at se, når man ser på andre.

I får lige et par billeder af Lærke som er taget idag - og jeg synes faktisk bare at hun ligner et meget langt spædbarn, når hun nu stadig ligger som en frø 

Tillader mig at være med selvom min ældste kun er 16 mdr, men han vejer 15kg og måler 94 cm, str. 24 i sko og str. 98 i tøj, hovedomfanget er ikke målt i evigheder.

Ved fødslen 3250g - 51 cm.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2011

Brams

Ann. skriver:

Min dejlige Lærkemus er også et lille myr

Hun vejer vel omkring 8,5 kg. og hvis vi er heldige kan hun måske snige sig op på 78-80 cm.

Vi går til kontrol hos en børnelæge, for at være sikker på at der ikke er noget galt med hende, og hun er indtil nu både blevet tjekket for en stofskiftesygdom, Glutenallergi og fået tjekket nyre, lever osv., men de har heldigvis ikke fundet noget

Lærke er 19 mdr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2011

Ann.

Tak til jer alle - for at i ville vise jeres fantastisk dejligt børn frem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.