Mor til Frederic skriver:
kæmpe kram til dig...
Lærke er en speciel pige, se på hende som den smukke og glade pige hun er og ikke på str...
Vi har en fætter der er 2 mdr yngre end frederic, han var og er stadig en bette fis - men det gør ham jo ikke til et ringere barn.
Handicaped - meget syge børn mm. vokser ikke altid det de skal, fordi de bruger deres 'krudt' på det at være syg/ dårlig.
Vi var så 'uheldige' at alle 3 par i familien fik barn i samme år og alle drenge. Er du gal hvor bliver der sammelignet meget, på alle leder og kanter. Vores er den midterste og altid været den letteste. Selv lille kusine der lige er blevet 2 i maj vejer 2-3 kg mere end vores.
Vores voksed det første leve år 30 cm - hvor normalen siger ca 25 cm, men gik helt i stå da han runded 1 år og på 21 mdr er han blot vokset 12 cm (2. leveår lyder 'normal' på ca 12 cm) og vægt kun øget med ca et ½ kg. Vi render på børne amb og har gjort det siden han blev 1 år - været indlagt - alle mulige prøver mm. Han har ligeledes fået aff pulver i lige så lang tid, fordi han spiser og drikker for lidt til at hans mave selv kan fungere..
Tak for dit søde svar 
Ja det er rigtigt, hun er speciel og skal også se hende på en anden måde. Men tror bare jeg savner det alle andre mødre glæder sig over - at de vokser "hurtigt", kravler, går, snakker og spiser selv og får det mad alle i familien får.
Jeg kan godt se det er trist, at de bliver samlignet så meget som de gør, men et eller andet sted, ville jeg ønske at jeg også kunne være med i det. Bare på en eller anden måde.
Jeg har det rigtig skidt med hvis folk kommer og siger til mig "Nu kan X gå" eller "nu har X sagt mor" - og jeg kan ikke sige noget igen, for lige pt. gør Lærke intet og det er hårdt 
Anmeld