Må jeg se jeres børn på ca. 20 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.772 visninger
51 svar
0 synes godt om
5. juni 2011

Ann.

Jeg synes Lærke bliver mindre og mindre i forhold til andre på hendes alder - derfor kunne jeg godt tænke mig at se jeres børn på ca. 20 mdr.

Hvad er deres vægt, længde og hovedomfang?

Lærke er 80 cm og har været det længe - hun vejer 9100 g og har et hovedomfang på kun 41 cm 

Hun ligger udenfor kurverne i alt - men synes bare det er nemmere at se, når man ser på andre.

I får lige et par billeder af Lærke som er taget idag - og jeg synes faktisk bare at hun ligner et meget langt spædbarn, når hun nu stadig ligger som en frø 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Carina:-)

Jeg kan så trøste dig med at jeg havde et barn der vejede 7 kg i den alder-

Hun er blevet undersøgt for alverdens ting,og intet er galt.

Hun er bare et nips.

Men her hjalp det at kommepå nutramin og minimax som er tilskud til små børn.

Det kan købes på recept som du skal have igennem børneafd.Og de udskriver også en grøn recept som gør du får 60% dækket da det er meget dyrt.

I dag er hun knap 3½ og vejer 12 kg og er 88 cm .

Har lægen kigget på hende?

Anmeld

5. juni 2011

Nessie

Daniel er 20 mdr. d. 9., jeg vejede ham for ca 3 uger siden, og der vejede han 11,7 kg, og har ikke taget ret meget på det sidste halve år. Han er ca. 83 cm høj.

Her er et par billeder fra i går

Og en sød lille pige du har

Anmeld

5. juni 2011

Ann.

Carina:-) skriver:

Jeg kan så trøste dig med at jeg havde et barn der vejede 7 kg i den alder-

Hun er blevet undersøgt for alverdens ting,og intet er galt.

Hun er bare et nips.

Men her hjalp det at kommepå nutramin og minimax som er tilskud til små børn.

Det kan købes på recept som du skal have igennem børneafd.Og de udskriver også en grøn recept som gør du får 60% dækket da det er meget dyrt.

I dag er hun knap 3½ og vejer 12 kg og er 88 cm .

Har lægen kigget på hende?

Hun er handicappet og ved at det spiller en rolle - men synes selv det er vildt.

Anmeld

5. juni 2011

MinNoah

Min dreng er 21 mdr, er 90 cm høj ca og vejer 14,6 kg - ja han er en stor dejlig basse

Anmeld

5. juni 2011

Carina:-)

Ann. skriver:

Hun er handicappet og ved at det spiller en rolle - men synes selv det er vildt.

Nå ok det var jeg ikke klar over .

Ville lige vende det med lægen,hvis du er bekymret

Anmeld

5. juni 2011

Ann.

Nessie skriver:

Daniel er 20 mdr. d. 9., jeg vejede ham for ca 3 uger siden, og der vejede han 11,7 kg, og har ikke taget ret meget på det sidste halve år. Han er ca. 83 cm høj.

Her er et par billeder fra i går

Og en sød lille pige du har

Tak for dit svar

Og så er der ikke så meget forskel i højden på ham og Lærke, men alligevel en del på vægten.

Men det er godt nok en rigtig charmebøf du har

Anmeld

5. juni 2011

Ann.

MinNoah skriver:

Min dreng er 21 mdr, er 90 cm høj ca og vejer 14,6 kg - ja han er en stor dejlig basse

Ja hold da op en forskel på ham og Lærke 

Men synes slet ikke han virker som en basse på billedet? - Men dejlig ser han ud

Anmeld

5. juni 2011

mortilflere

Rykker hun på andre områder ???

for sådan er Alberte rykker hun på andre områder så er det kun det , så står alt andet i stampe ...

Og så et kærligt spark/puf , hvad hjælper det at sammenligne hende med raske børn ???

Vores piger er ikke som andre og bliver det ikke , det er hårdt at indse det  men sådan er det bare

Alberte var / er et nips , men ikke så vildt mere som det var , sidste sommer brugte hun 74 i tøj på hendes 5 års fødselsdag , i år 1½ mdr før hendes 6 års fødselsdag er hun oppe i 98 i bluser og ca 104  i bukser .

Hun bruger en 25 i sko og det er vildt for da hun var 4 brugte hun str 16 ...

Anmeld

5. juni 2011

Seker

Ann. skriver:

Jeg synes Lærke bliver mindre og mindre i forhold til andre på hendes alder - derfor kunne jeg godt tænke mig at se jeres børn på ca. 20 mdr.

Hvad er deres vægt, længde og hovedomfang?

Lærke er 80 cm og har været det længe - hun vejer 9100 g og har et hovedomfang på kun 41 cm 

Hun ligger udenfor kurverne i alt - men synes bare det er nemmere at se, når man ser på andre.

I får lige et par billeder af Lærke som er taget idag - og jeg synes faktisk bare at hun ligner et meget langt spædbarn, når hun nu stadig ligger som en frø 

Min datter er 17 måneder og vejer 9,5 kg... Så hun er også en lille en, men hun følger sin egen kurve og det er jo det vigtigste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.